Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blokk oldalán jobb oldalon az egyik fedél közepe kicsavarható asszem 10es imbusszal. Amögött találsz felsőholtpont jelölést. Ott van a főtengely vége is amúgy, talán 14-es krovával tudod forgatni.
A kép
Sziasztok !

Hayabusám cserélném gsx-r -re,max 750.000 ftig ,ha vkit érdekelne csak szóljon :))
Hoppá, elb@sztam a topicot... Megyek át az enyéimhez. Sorry!
Helló. A balesetesnek kitartást, míg összeáll Ő és a vas is! Megrögzött Boci-rajongó volnék, már a harmadikat nyűvöm, egy 2002-es 600-ast. Valamikor decemberben volt itt egy kis diskurzus az első fékről. Nekem is előjött ez a gond. Konkrétan a tárcsák egészségtelennek tűnő lötyögése. Az a fura, hogy amint írtam, már a harmadik Bocim van, de az első kettőnél nem tapasztaltam ezt. A specifikáció/kezelési könyv/Haynes manual sem említ semmit sem a konstrukcióról, sem a megengedett holtjátékról. Most akkor úszó vagy fix kéne legyen az első tárcsa? A nyereg úszó, így két esélyes a dolog. Üdv mindenki!
ezt az 1-4et hogyan tudom holtpontra tenni?
a lényeg, hogy ha a biztosító fizeti a károdat, akkor én azt csinálnám helyedben, amit írtam. Eladni nem kell, de GTK-ra ha felveszik, biztos jól jársz. Utána ugyan úgy használhatod tovább természetesen.
Köszi ürgék.
Nincs betétlap, hisz rendőri intézkedés volt, annak függvényében megy majd a dolog tovább.
Kicseréltük egymás adatait, biztosító,stb, aztán ki ki megyen a másik biztosítójába panaszra...
jobbulást papi. Matricast lehet tudok, ha hazaértem megnézem.
Ha van betétlap, told be eg suzuki márkakereskedésbe a motort. Menjen oda a kárszakértő, ott adnak neki akár egyből egy javítási ajánlatot. Ebből az lesz, hogy mivel öreg motor, kb biztos, hogy gazdasági totálkár, így kapoda legtöbb lóvét a biztosítótól és kp-bna (vagy utalva) megkapod, nem az van, hogy számlára kifizetik. Amit kapsz, abból vígan meg tudod csináltatni majd, de pl én így szabadultam meg a régi cbr 900-amtól, pont ilyen szitu, biztosító fizetett egy csomót de a motor még működőképes maradt, eladtam olcsón a motort, a vevő jól járt, én meg pláne, mert annyiért megszabadultam tőle, hogy soha az életbe nem adtam volna el annyiért és tudtam venni újabb motort.
Rendőrt hívattam vele,,, én már ráb@sztam egyszer egy hasonlóra, azt a motort saját költégvetésből szedtem rendbe, onnantól bármi van, rendőr.
Nekik persze nem tetszett, hogy nem is fekszem ott vérbe fagyva, és mégis rendőrt hívtam, de egyből kiderült, hogy az autós homlokegyenest mást beszél, mint én, és csak a saját nyomorult irháját mentené.
Én pedig többször már nem nagyon akarnám, hagyni, hogy hülyét csináljanak belőlem.
anyagi kár meg a két járműben kb 600 eft, szóval csak ne lázadjanak, tegyék a dolgukat, ezért vannak. (volnának)
Ha valaki tudna olyan helyet, ahonnan komplett matricaszattat be tudok szerezni, az megdobhatna valami linkkel, vagy elérhetőséggel.
És tudom, hogy nem olcsóság, de csak fizessen a köcsögnek a biztosítója.
Nekem amúgy a tegnap este volt a legszarabb, ma reggelre már lejjebb ment a dagadás, csak a szín maradt,és még fog is jó ideig.
Mindenesetre, ha ez nem a Spidi Vertigo-ban, hanem egy normál utcai cipőben történik, gyanítom, minimum pár műtéten már túl lennék, már, ha lenne még mit műteni...
szóval a vezető még jónak tűnt.
Lánc nemrég volt cserélve, feszítő az meg tán még jó. Kicserélem és meglátjuk.
Birka, megvannak még az égőfoglalatok?
Gyógyulást a gépnek, meg nektek is. Még jó, h nemrég összeraktad...
Te gyerek. Hogyha ez van, akkor az nem csak feszítő...
Lánc meg láncvezető keret is csere...
Úgy úgy!
Gratulálok. És netán jelre rakta a főtengelyt ugye?
Suzuki márkakereskedésből...
Uhh jobbulast meg mielöbb felépülést nektek! Mi meg ugy jártunk hogy tegnap leszoritottak minket előzés közben es enduroztam a föld úton 110 el + az asszonnyal, a csavót követtem hazáig, egy kocsma előtt elbeszélgettem vele hogy a kocsma is kitelepült.. Ideg állapotom tiltásig ment....
uhhh bazz... :( részvétem.... De a lényeg hogy neked nem lett semmi komoly bajod...
Úhh... részvét! Legalább megállt? Betétlap? Látod én ezért nem motorozok utcán.
A hátulját hagytam, azzal nagyon meg vagyok elégedve, mióta felkeményítettük.
Elejének a rúgóerejéből vettem vissza, viszont a húzó csillapításra meg tekertem még kicsit pluszba, és most olyan szépen fordul, jó az egyenesfutása is, minden happy.
Vagyishogy majdnem minden.
Ugyanis ma a Bükkben átjött egy autós a sávomba, és ha nem húzok le a sávom legszélére, telibe is vert volna.
Így, "csak" ledobott az útról, idomok sérültek, meg váltókar, kuplungkar, index, nekem egy lábujjam, de a futómű maradt tökéletes, és ennek a bajban is nagyon örülök, sokat szenvedtem vele, hogy ilyen legyen, mint most.
Végül mit módosítottál a futóművön? Most már faszának érzed?