szevasztok! meg tudjátok mondani milyen motor féktárcsái ezek?Előző tulaj elvileg gsxr 750 k6 futóművet rakott bele, egy csúszás miatt tárcsát kellene cserélnem de amit vettem k6 tárcsát az átmérőre is kissebb picit és a lyukosztás se akkora mint ami eddig volt rajta
A másik DURVA VERZIÓ A MÁTRÁN keresztül menne Zolihoz 270 km 5 óra! Esetleg ha azt szeretnétek.. Vagy elég a Bükk? Vagy visszafelé jöjjünk át a Mátrán?
Van itt baj másnál is, úgy látom, nem csak én szopok mindig a technikával...
Kitartást hozzá!
Viszont ma enduróztunk egy jót, a legvégén egy nagyon komoly dombot másztunk meg, íme.
Azt utálom ebben hogy át kell nyálazni az összes vezetéket! Aztán nem vagyok elektro szaki na hülye se vagyok hozzá, remélem nem valamelyik relém baszódott el most nagyon ki offoltam magam anyagilag fizetés meg majd valamikor!
Ninc sbaj most értem haza.. A BAJ hogy beszart a motorom 100 km er után, nem kap áramot.... valami elektromos hiba, addig addig basztattam a kábelokat hogy a gyújtás ráadta és be birtam tolni másodikban.. aztán leállitottam és se kép se hang, egyszer néha bevillan a müszerfal osz annyi, meg kattog egy relé az ülés alatt, levettem a sarukat hogy ki ne gyuladjon az éjszaka holnap majd neki állok 3 szorra is szétbontom!
Csatlakozok bealtak, meg a kuplung erzekelom lehet haldoklik. De meg jo . De le kelett bontanom az egeszet kabelokat szethuzgalni keresgetni ki a baj, ahh ez a legroszabb..
Skacok nem indul a gixi, ugy gondolom az iditokapcsolo a szar, mert semmit nem csinal akarhogy nyomom.. Mi a faszt csinaljak vele? Lemerjem vagy melyik trafo a felelos erte?
Kitartást hozzá!
Viszont ma enduróztunk egy jót, a legvégén egy nagyon komoly dombot másztunk meg, íme.
Nem csináltál még itinert?