Szia. Na szóval én most vettem nem olyan rég a gépet, jártas vagyok a motorok terén, de azért elvittem az egyik barátomat aki 30 éve motorozik kb 20 féle motorja volt már(lehet keveset mondok), mellesleg autószerelő, valamint otthon egy motorszerelő saját kis műhelye is van saját részre 3-om motorral. Na már most adom tovább az infókat:: Magyarországon érdemes motrot venni mivel hogy keveset pályáznak velük(költségek, valamint az újgazdag ficsúrok új szériákkal tolják) a kecsó ring ezek nem minősülnek versenypályának, másodikból fel se bírsz váltani, Na már most amire figyelj. Motor megnéz gazdája pöcc röff inditja azonnal mindent vág, már most gyanús ilyenkor, tuti ment előtte és az aksi is fel van töltve. Hideg inditásnál rögtön hallod ha csörög esetleg a szelepek nem faszán mennek, kipufogó gáz nagyon fontos ha sötét szürke szinű eszi az olajat(kopás), Nézd körbe a csavarokat a deknin esetleg a karcokat, lábtartó alja elkopott e.. mert ritka utcán az a hely ahol ledöntöd a maximumig , gumi kopás sokat kopott oldalról akkor sokat is döntötték, habár ezt cserélik.. Fékek esetleg ahol brembora lett cserélve vagy valami másra fém fékcsövekkel( habár ezt szokták alapból, mert gyenge a gixer féke pályára) De ha a komplett rendszer ki van cserélve tuti pályáztak vele, mert utcára elég a gyári+fém. Én három hónapig kerestem gixer és most elég jól fönt maradtak az árak,, persze az új széria meg esik folyamatosan..
Ha hobbi motorozásból néha felviszik a gépet pályára és nem zuzzák le akkor az lényegtelen,mert semmivel nem lesz rosszabb attól amelyik még soha nem látott pályát! A probléma azokkal a motorokkal van amelyiket azzal a céllal hozzák ki a boltból,h pályamotor lesz,mert annak szét barmolják a blokkját és másik idomgarnitúrával fognak motorozni,de amikor eladásra kerül a sor akkor már a gyári karcmentes idom lesz rajta újra és szinte lehetetlen megállapítani a múltját ha nem volt szarrá törve! Legjobban akkor jársz ha viszel magaddal olyan embert aki jártas ezekben a dolgokban!
így van... De lábtartót azt lehet cserélni... :).. Most én is voltam már pályán... nagyon ritkán egy kicsit. de a gokartpályán nem gyilkolja az ember szerintem...
Lábtartó koptatója ha le van gyalulva akkor az lehet nem az utcán kopott el pl. De az meg egy tévhit, hogy amivel pályáztak az szar! Most itt nem a szétcsukott motorokról beszélek. Egyébként meg ezeket oda találták ki.
Érdemes megnézni az összes csavart, tengelycsavarokat! Felnit, nehogy baja legyen (én mát vettem szar felnis mocit)! Féktárcsát menetpróbával! Lehet hullámos! Igy is jártam! kormányhatárolók....
hűtőn is lehetnek sérülésből nyomok! motorikusan csak a hangja árulkodhat, azt hallani kell! ekeidom és kerék közti távolságot is szoktam figyelni! ha alu váza van és fényes. azon minden deformáció látszik! figyelni kell a fénytörést! ilyennel is találkoztam már, hogy a tulaj állította hogy sérülésmentes! idomok hézagok, sok árulkodó tényező van! ez csak egy pár! remélem segítettem!
pályadolog... passz... Hát alapból majdnem minden gép pályázott. :) Kivétel az enyém mert az sose látta :D :D na jó 1x 2x.. De szerintem simán látszik egy gépen ha folyamatosan pályáznak vele. Elsőként szerintem a fém fékcső bár ezt sokan utcán is használják.. Szal nem tudom. Bocs ha hülyeséget írtam :D
Sziasztok!
Lecserélem ZXR750-emet 750, vagy 1000 gixerre, épp vásárlás előtt állok. Abban kérném a segítségeteket, h milyen jelei vannak, ha előzőleg pályamotorként használták a motort? A hirdetéseket nézve hazánkban nincs is pályamotorozás, mert mindegyik motor "soha nem látott pályát", "csak túrázásra használt", stb. Köszönöm a segítséget!
Nemnormális marha módjára minden nap nézem az időjárás előrejelzést mint valami függő... hogy milyen idő lesz jövő hétfőn. De minden nap más jön ki. Ezek a mai időjósok még 1 hétre se tudnak időt "jósolni" :D
Megszállottnak kell lenni,,, csak ennyi.
Én nem fáztam,,, 14,3 fok volt, mikor elindultam,de a bőrön amúgy sem fúj át a szél,,, pedig volt 180 is.
42 éve szerették volna,,, ha egy MZ így néz ki,,, meg ilyet csinál a legkisebb hegerűrtartalmú belőlük...
Akkoriban még a Trophy formavilága volt náluk a meghatározó.
Ezt a kis dögöt meg imádom minden nyűge, és baja ellenére,,, mert olyan élményt ad,,, amit eddig kevés motor.
Ja,,, és most a rucija még nincs is rajta,,, tömítgettem a kipuffogót, aztán vártam a hatást...
Nem semmi vagy! Tegnap tankoltam a kocsiba, mellettem meg 1 SV-s srác tankolt. Kirázott a hideg. A gyerek pulóverbe, gerincprotektorral, farmerban. Ilyenkor még a bőrruhát sem szoktam felvenni, csak a kordurát minden bélésével.
Ennek a bennellinek a formája nekem is nagyon MZ-s, pedig szeretem a 2T-t! Az RGV-d viszont nagyon pecek!
Mint ahogy igaz is...
Egy finom kis hengertuning,,, sportkipu,,,komolyat megy,,, nem véletlen a fülig érő száj.:)
De ma már egy duplailyennel mentem,,, ami ennek a topiknak még mindig csak 1/3-ára jön ki,,, de azért naqgyot lép...
A saját kisebbel mentem egy 100-ast,,,öröm,bódottá.
Na jó, de a srác érdekében csak egy zárt csoportba raktam fel a videót, nehogy a motor gazdája megtudja, hogy mentem a kis ritkasággal... Egy 125-ös sorkettes Benelli 1971-ből.
Szóval, videót nem tehetek így ide, de egy kép még belefér,max, feküdjetek mellé a monitornak.:)
Kérdésed van irj :D
Érdemes megnézni az összes csavart, tengelycsavarokat! Felnit, nehogy baja legyen (én mát vettem szar felnis mocit)! Féktárcsát menetpróbával! Lehet hullámos! Igy is jártam! kormányhatárolók....
hűtőn is lehetnek sérülésből nyomok! motorikusan csak a hangja árulkodhat, azt hallani kell! ekeidom és kerék közti távolságot is szoktam figyelni! ha alu váza van és fényes. azon minden deformáció látszik! figyelni kell a fénytörést! ilyennel is találkoztam már, hogy a tulaj állította hogy sérülésmentes! idomok hézagok, sok árulkodó tényező van! ez csak egy pár! remélem segítettem!
Ha csak nem csónakkal hozzák Usából...
De már marad a Gixxer...
Pálya dologban a többiek jobban otthon vannak, őket kérdezd.
15-én remélem jó lesz az idő, én akkor viszem szervizbe.
Lecserélem ZXR750-emet 750, vagy 1000 gixerre, épp vásárlás előtt állok. Abban kérném a segítségeteket, h milyen jelei vannak, ha előzőleg pályamotorként használták a motort? A hirdetéseket nézve hazánkban nincs is pályamotorozás, mert mindegyik motor "soha nem látott pályát", "csak túrázásra használt", stb. Köszönöm a segítséget!
Én nem fáztam,,, 14,3 fok volt, mikor elindultam,de a bőrön amúgy sem fúj át a szél,,, pedig volt 180 is.
42 éve szerették volna,,, ha egy MZ így néz ki,,, meg ilyet csinál a legkisebb hegerűrtartalmú belőlük...
Akkoriban még a Trophy formavilága volt náluk a meghatározó.
Ezt a kis dögöt meg imádom minden nyűge, és baja ellenére,,, mert olyan élményt ad,,, amit eddig kevés motor.
Ja,,, és most a rucija még nincs is rajta,,, tömítgettem a kipuffogót, aztán vártam a hatást...
Ennek a bennellinek a formája nekem is nagyon MZ-s, pedig szeretem a 2T-t! Az RGV-d viszont nagyon pecek!
Egy finom kis hengertuning,,, sportkipu,,,komolyat megy,,, nem véletlen a fülig érő száj.:)
De ma már egy duplailyennel mentem,,, ami ennek a topiknak még mindig csak 1/3-ára jön ki,,, de azért naqgyot lép...
A saját kisebbel mentem egy 100-ast,,,öröm,bódottá.
Szóval, videót nem tehetek így ide, de egy kép még belefér,max, feküdjetek mellé a monitornak.:)
Nem baj,,, én láttam.
http://www.facebook.com/video/...