ár függő a dolog , jövőre akarom lecserélni az öreg igás lovat , és ahogy láttam a 05-07 közötti motoroknál a 636-os ára a kegoptimálisabb a számomra (legolcsóbb )... mindjuk egy r1-nek , vagy egy gsxr 750-1000-ek is örülnék...
Köszönöm szépen. Megmondom őszintén én eleinte (2-3 évvel ezelőtt) inkább magamnak írtam őket, hogy legyen mit visszaolvasni később. Nagyon szeretek visszaolvasni mondjuk 2007-be, hogy akkor mit gondoltam, mondtam, terveztem,. Jókat szoktam derülni saját magamon. Vagy mások régebbi írásait is szívesen olvasom. 2005-ben ment a seggnyalás a 2:20-as köridő elérése miatt. Akkoriban ilyen 05-el már versenyt lehetett nyerni. Sic transit gloria mundi.
Aztán egy idő után többen is kezdték követelni rajtam. És ki vagyok én, hogy ellenálljak a köz akaratának? De biztos van akiket irritál. Ők viszont kapják be.
Ja semmi baj nem volt a pályával se meg az időjárással se. Volt kint egy pár srác, csilivili ereggyel, meg nemtommivel, ők azt mondták nagyon piszkos a pálya, de a fő probléma nem az volt náluk.
Egyébként hétvégén azt hiszem driftverseny lesz, meg tegnap is volt egy srác egy bömbivel gyakorolgatott. Szóval igazán dzsuvás majd most lesz a pálya.
F2Tom.Köszönöm a hozzászolásokat.Az eggyik haver nekem is emlitette mikor mögöttem jött,hogy nagyon benzinszagot érez.Meg néha ugy éreztem mintha megtortyanna a gép.De azt nem érzem hogy fuldokolna.Más megoldás nincs csak a karbicsere?
Voltam ma kakucson, hjáááááááááájjjjjj. Hogy is fogalmazzak hogy ne oltsam le magam nagyon...
Jól elszoktam attól a csepp pályától, illetve nem bánom hogy nem volt fenn köridőmérő.
Egyébként ezerszer könnyebb a kawával mint a dundi sraddal volt. Ennek ellenére tuti lassabb voltam.
Délután négyre értünk ki, csak 2 rongyot kért az öreg érte, de elég is volt. Szerintem legközelebb is ilyen későn megyek.
Hali! Ugyan nekem nem GSX-R-em van, hanem egy ZX-7R-em, de hasonló gondjaim voltak. Nekem is furcsa volt hogy 8-9l a fogyasztásom, miközben márkatársaim alacsony terhelés mellett 5l-es fogyasztásokról papoltak. Nem hittem el, gondoltam biztos nem húzzák, de akkor rájöttem egyszer amikor direkt minimál terheléssel közlekedtem, hogy igazuk van, nekem akkor is 7.5-8l-t evett. Mindenki panaszkodott aki mögöttem jött, hogy büdös benzinszaga van a gépnek. Karburátorok voltak a hibásak. Van egy hibája ezeknek az állandónyomású porlasztóknak, mégpedig az, hogy kikopik a pillangószeleptengely furata a karbiházban, és elkezd falschot szívni a karbi, felhígul a keverék, nem megy a motor, köhög, stb. Ezt nyilván úgy ellensúlyozzák, hogy adnak neki plusz anyagot, ami ezt a szép fogyasztást eredményezi. Alacsony fordulaton nem fullad be, nem sokall el? Nekem 4e alatt fuldoklott a sok anyagtól, fölötte ment jól. Csak karburátor cserével orvosolható a hiba.
Nemúgyvanaz! Csak rá szoktam pillantani a tényállásra. Mondtam hogy jövőhét lenne jó , vagy talán az azt követő . És nem Kakucs hanem E-ring . Csk hogy legyen egy kis előnyöd . De nem sokáig!
Egyébbként is még gumit kell cserélnem.
Mennyünk már ki kakucsra most bázzeeeeee. Itt a jó idő, kurvára ráérek, de egyedül nincs kedvem kimenni. Úgy hogy pakoljá, induljá hazafele el most, addigra ott vagyok én is nálatok! Így is egész nap csak netezel a melóhelyen, akkor meg minek vagy ott?!?
A karbis egy lityivel többet kajol , mindenesetre egy szinkron biztos nem árt neki . Nekem inectoros van meg a zőccségesnek (Vazz szaki ) is az volt. Közúton nem állatkodva 6-7 l között eszik . Ha téped a szarvát akkor 12-15 l legalább is nekem.
Ha a kreszt betartva motorozol akkor 6 körül kéne fogyasztania vagy annyit se, ha nagyon nem tartod be a kreszt akkor meg 10 fölött ehet.
Szóval a 8,5 nem egy borzasztó nagy fogyasztás, főleg ha intenzíven gyorsítasz ki. Ettől függetlenül csinálhatsz egy szinkront mivel amúgy e régen vetted a motort nem tudni mennyire szart rá az exgazdi, bármit mondott is eladásnál.
Sziasztok.Nem rég vásároltam 1 Sradot 750est 1997 évj.Csak annyi lenne a kérdésem.A motor 8.5l eszik.Ez nem is baj.De ha finoman használom.Semmi állatkodás.Akkor is.Szerintetek karbi szinkron kéne.Vagy ez igy fogyaszt.Köszönöm ha hozzá szoltok.
Aztán egy idő után többen is kezdték követelni rajtam. És ki vagyok én, hogy ellenálljak a köz akaratának? De biztos van akiket irritál. Ők viszont kapják be.
Nem vagyok én ddt bázzeee hogy leírjam az életem ide minden pályázás után, ha találkozunk majd szívesen elmesélem, még azt is hányszor hugyoztam.
Egyébként hétvégén azt hiszem driftverseny lesz, meg tegnap is volt egy srác egy bömbivel gyakorolgatott. Szóval igazán dzsuvás majd most lesz a pálya.
Jól elszoktam attól a csepp pályától, illetve nem bánom hogy nem volt fenn köridőmérő.
Egyébként ezerszer könnyebb a kawával mint a dundi sraddal volt. Ennek ellenére tuti lassabb voltam.
Délután négyre értünk ki, csak 2 rongyot kért az öreg érte, de elég is volt. Szerintem legközelebb is ilyen későn megyek.
Egyébbként is még gumit kell cserélnem.
Mennyünk már ki kakucsra most bázzeeeeee. Itt a jó idő, kurvára ráérek, de egyedül nincs kedvem kimenni. Úgy hogy pakoljá, induljá hazafele el most, addigra ott vagyok én is nálatok! Így is egész nap csak netezel a melóhelyen, akkor meg minek vagy ott?!?
Szóval a 8,5 nem egy borzasztó nagy fogyasztás, főleg ha intenzíven gyorsítasz ki. Ettől függetlenül csinálhatsz egy szinkront mivel amúgy e régen vetted a motort nem tudni mennyire szart rá az exgazdi, bármit mondott is eladásnál.
Motoros pólók szezonkezdésre! Szerkeszd meg a saját, egyedi pólódat, kiegészítődet!
Kitűnő húsvéti ajándék!
www.motoros-polo.hu