Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért kellene
Nincs valakinek kuplung vagy fék karja k1-k3as GSXR-re ?
sajna más program van , így nem tudok menni , remélem legközelebb összejön...
Azt énis, de nem kicsit...
Csak óvatosan!
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a 2005-ös limitált szériás gixxer 750es a kipuffon, féktárcsákon, bukógombán (asszem ez is gyári tartozéka) kívül miben tér még el a sima 2005ös 750estől? Tudom sorszám, meg más fényezés, de valami egyéb, ami ránézésre esetleg nem látszik egyből?
akkor hogy fog kinézni az az új duda szarosan...
Szarok rá. A dudák 2 évnél fiatalabbak!
kicsit öreglány már...
Pam Andersonra...
miért te mire gondoltál...
Nem döngetünk, má csak ringen.
akkó mostmá lehet döngetniiii...
Atixnak van jogsija. És az eltiltása is lejárt ma!
Köszönöm a válaszokat.

Üdv.:Árpy
Venhill
Hello,

Elsőkerék: 30.000Ft

Gumival együtt, vagy nélküle.
(Pirelli dragon van rajta, egy milivel a kopásjelző felett. leszedetnem többe kerül, mint amit ér a mutatvány)

Hívj fel és megbeszéljük. 20 2927360

István
Köszi!
Sajnos ezek a tények...
Örülnék, ha mégis normálisan oldódnának meg a dolgok...
HALI
Ebben minden benne volt, a mi igazán fontos ebben az esetben!
Attila
U.I. Ebből mindenki levonhatja a tanulságokat./pro-kontra/
Doki teljesen rendben van, ő ilyen is volt esés előtt is. Persze nem hagyom figyelmen kívül, hogy te csak fórumról ismered - legalábbis ez a sejtésem -, míg nekem volt már szerencsém többször is találkozni vele.
Az esése egy dologból alakult ki, és pedig az, hogy nem ismerte abszolút a terepet, és húzta neki, mert a kanyar bejárata lehetővé tette az aktuális sebességet. Az éles kanyartörés viszont nem. Jómagam el is motoroztam arra a helyre, kicsikét tényleg beugratós a dolog. Én, ha ismeretlen terepen motorozom, nagyon odafigyelek. Állandóan vizslatom az út minőségét, keresem a közbejövő, és közbejöhető akadályokat, más sofőrök fejét figyelem, ez elég összetett dolog, ezt te is tudod.
Természetesen nekem is volt már igen meleg "hubazdmeg!". Azóta lazára vettem a figurát. A versenytempó a versenypályára való. Én így gondolom. Ígyis, és úgyis odaérek mindenhová.
Amúgy még nem vagyok 21, szeptemberben töltöm... Öregít ez a SportMotor.hu!
Gyárilag a k6-k7 BT014el volt szerelve csak a k8-tól van BT016
lánckerekek 600nál 16-43 750nél 17-45
Aha. Az első nagymotoromat 11 000km-nél dobtam el egy teljesen ártatlan szituációban amit 2 évvel később röhögve oldottam volna meg. Már nagyon ásznak éreztem magam. Azóta nem, pedig eltelt 15 év. De ahogy olvasgatom a 600-as topicot szerintem te is ismersz egy-két elrettentő példát. Az a doctor gyerek is kivételesnek minősült amíg bele nem állt a bokorba. Azóta sokkal szimpatikusabban viselkedik.
Mondjuk ez nem korfüggő inkább csak szerencse. Amikor elkezdtem motorozni volt egy haverom aki már 10 éve nyomta. "Ő sosem esett mindent tudott ment már vagy 80 000km." Mindig ezt szajkózta. Az orrom előtt esett pofára az új ZX9R-el kb. 20km/h tempónál mert muszáj volt neki satuznia olyan úton amin állt a kavics. Mondom neki mi van bazmeg vak vagy? Hát ő nem gondolta, hogy ennyire csúszik. 10 év motorozás után.
Valóban kivételek mindenhol akadnak de a végén az esetek 99%-ban az szűrhető le, hogy vannak akik szerencsésebbek mint mások. Ez a darknox gyerek egyből megszívta. Te nem. Én sem. De ettől én nem voltam jobb motoros 21 évesen csak szerencsésebb.
Véleményem szerint az a baj, hogy mivel a szülő szívott eleget az életében, sok szenvedésen ment kereszttül, nem akarja, hogy a gyereke is ugyanezen az úton járjon, nem akarja, hogy fájjon neki az élet. Pedig az Élet a legjobb iskola!
igazad van , de ez csak 1-2 % a többi 99 %-ra igaz a megállapítás sajnos...
9 500 kilóméter körül. 2010. Májustól őszig eltiltottak A kategóriás járgányok vezetésétől, okmányok, és egyéb dolgok hiánya miatt.