Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olvastad hogy nem tudok menni
Köszike!:)
szia a kék fehér srad milyen évjáratú aminek az idomjait árulod ?
Mivel a kárszakértő megállapitotta, hogy a váznyak is sérült.....
Igy a 750 SRAD bontódik! Tehát váz kivételével szinte minden van. Gyári+ pályaidomszett is, papiros blokk (23 ezerrel) , stb....
Igen jól értelmezed a dolgokat! ;)
Vásárláskor mindkét dob járt hozzá. A fekete csak a külsejében különbözik a "sima gyáritól". A Yoshimura meg egy normál slip-on dob.(Rozsdamentes anyagból a dob kezdeténél "elszíneződéssel".)

Ja és nem matrica van rajtuk,hanem a feketén gravírozva van az évfordulós logó a Yoshin meg szegecselt plakett van!(De ez csak részletkérdés! )

üdv
Ha jól értelmezem amit írsz a kipuffokról, akkor elvileg ezekhez a limited edition gépekhez két dobot adtak eladáskor, egy normált és egy Yoshimurát? Mindkettő felmatricázva évfordulósra. Két dob között milyen különbségek vannak? Képek alapján mintha a sima az fekete lenne, a Yoshi meg krómos. Jól látom a dolgokat?:)
Köszi!
Higany!

Kifelejtetted a kék színű üléseket! ;) Egyébként a felsoroltakon kívül semmiben sem különbözik a "sima" k5 750-től!

Különbségek:
-Fényezés
-Féktárcsák (Furat helyett "bevágás")
-bukógomba
-Kipufogó (gyári + Yoshimura mindkettő Limitált felirattal)
-kék ülések
-sorszámozás



üdv

by Lackó
Igen, emléxek, de nem írom ide(jó ára volt).
Legyen meglepetés.
köszi a segítséget!
Arra emlékszel hogy a postaköltség mennyi volt mikor rendeltél?
Alap, h a RACE verziót.
Jobb ha fentről kapja mindkét féknyereg a nyomást egyformán...
Race vagy a Crossover veszed rá?
Sziasztok!
Szerintetek ezzel a lámpahibával átmegy a műszakin?
Direkt nem mostam még le......
Igen, nekem ilyen szett van fent elől és hátul is.
Én közvetlen a gyártótól veszem Angoloktól, mert már jópárat eladtam belőle.
nekem is ebben a 2 cégben van barátom aztán csak azért segítenek
ööö... izé... az jó , nekem sem ártana egy kis segítség de nekem ezt dobta a gép...
van 2 cég aki kicsit segít aztán megegyeztünk hogy fent lesznek a motoron.
a konzol megvan 2 óra alatt, és a fékfolyadék csere is , a dekor + nem fontos úgy is pályagép... előbb utóbb lesz rajta karcolás...
kell egy kipufogó tartó konzol, fék folyadék csere, dekoroshoz haverhoz elvinni. mondjuk utolsó rá ér. De szeretek 100%os munkát csinálni, akkor vagyok nyugodt.
miért mi van vele , jó tudom hogy a kuplung kar el van hajolva , de ezen kívül...
nem tudom még. Pénz és idő kérdése mert nem csak a motoros szezon kezdődik hanem a billencs szakma szezonja is. Szerintem Kecskemét vagy Kakucson kezdek. Kiderül még. Bár amíg nem 100%os a motor addig pihen
Neked ilyen szett van fent ? Hol érdemes rendelni ?
kb: addigra az enyém is...
mikor és hol kezded a szezont
jó rendben. Az annyira nem fontos mert ott a bütyök van letörve. Inkább a kuplung a fontos mert nagyon ívesre hajolt aztán elég rá marni .... azért Köszi :) amúgy már pofásodik a gépem áprilisra kész lesz.
van egy fékkarom munkahengerrel együtt , nagyon nem akarok megszabadulni tőle , viszont ha nem találsz másikat akkor majd egyeztethetünk...
szerelgetem ma aztán a kuplung karom nagyon elhajolt amikor eldőlt a motor. Motornak baja nem lett csak a karnak illetve én tiszta seb vagyok meg folt. Fék karom meg törött volt mióta megvettem.