Mivel a kárszakértő megállapitotta, hogy a váznyak is sérült.....
Igy a 750 SRAD bontódik! Tehát váz kivételével szinte minden van. Gyári+ pályaidomszett is, papiros blokk (23 ezerrel) , stb....
Igen jól értelmezed a dolgokat! ;)
Vásárláskor mindkét dob járt hozzá. A fekete csak a külsejében különbözik a "sima gyáritól". A Yoshimura meg egy normál slip-on dob.(Rozsdamentes anyagból a dob kezdeténél "elszíneződéssel".)
Ja és nem matrica van rajtuk,hanem a feketén gravírozva van az évfordulós logó a Yoshin meg szegecselt plakett van!(De ez csak részletkérdés! )
Ha jól értelmezem amit írsz a kipuffokról, akkor elvileg ezekhez a limited edition gépekhez két dobot adtak eladáskor, egy normált és egy Yoshimurát? Mindkettő felmatricázva évfordulósra. Két dob között milyen különbségek vannak? Képek alapján mintha a sima az fekete lenne, a Yoshi meg krómos. Jól látom a dolgokat?:)
Köszi!
kell egy kipufogó tartó konzol, fék folyadék csere, dekoroshoz haverhoz elvinni. mondjuk utolsó rá ér. De szeretek 100%os munkát csinálni, akkor vagyok nyugodt.
nem tudom még. Pénz és idő kérdése mert nem csak a motoros szezon kezdődik hanem a billencs szakma szezonja is. Szerintem Kecskemét vagy Kakucson kezdek. Kiderül még. Bár amíg nem 100%os a motor addig pihen
jó rendben. Az annyira nem fontos mert ott a bütyök van letörve. Inkább a kuplung a fontos mert nagyon ívesre hajolt aztán elég rá marni .... azért Köszi :) amúgy már pofásodik a gépem áprilisra kész lesz.
szerelgetem ma aztán a kuplung karom nagyon elhajolt amikor eldőlt a motor. Motornak baja nem lett csak a karnak illetve én tiszta seb vagyok meg folt. Fék karom meg törött volt mióta megvettem.
Igy a 750 SRAD bontódik! Tehát váz kivételével szinte minden van. Gyári+ pályaidomszett is, papiros blokk (23 ezerrel) , stb....
Vásárláskor mindkét dob járt hozzá. A fekete csak a külsejében különbözik a "sima gyáritól". A Yoshimura meg egy normál slip-on dob.(Rozsdamentes anyagból a dob kezdeténél "elszíneződéssel".)
Ja és nem matrica van rajtuk,hanem a feketén gravírozva van az évfordulós logó a Yoshin meg szegecselt plakett van!(De ez csak részletkérdés! )
üdv
Köszi!
Kifelejtetted a kék színű üléseket! ;) Egyébként a felsoroltakon kívül semmiben sem különbözik a "sima" k5 750-től!
Különbségek:
-Fényezés
-Féktárcsák (Furat helyett "bevágás")
-bukógomba
-Kipufogó (gyári + Yoshimura mindkettő Limitált felirattal)
-kék ülések
-sorszámozás
üdv
by Lackó
Legyen meglepetés.
Arra emlékszel hogy a postaköltség mennyi volt mikor rendeltél?
Jobb ha fentről kapja mindkét féknyereg a nyomást egyformán...
Szerintetek ezzel a lámpahibával átmegy a műszakin?
Direkt nem mostam még le......
Én közvetlen a gyártótól veszem Angoloktól, mert már jópárat eladtam belőle.
mikor és hol kezded a szezont