Minden fényképezve volt helyszinen. Féknyom, csuszásnyom stb. És szemtanu is igazolja az esetet. Miután megtettem a feljelentést a 20 kerbe, utána átnézték a helyszint a 18-keresek is. Ők is megtalálták a nyomokat, pedig napok teltek el a baleset óta! A független szakértőt még várom, azt mondták kb 2 hét. Ami lassan letelik... De az ügyvéd azt mondja no para, móres lesz...
Ha helyszínelés volt,akkor nem már késő,kapni fog egy kemény bírságot a jelentős sebesség túllépés miatt,ez attól függ,hogy az igazságügyi szakértő mekkora sebességet állapít meg.Aztán meg a kár,és perköltség.Jobb lett volna békésen megegyezni.A motorról meg biztosítós kárfelmérést kell végeztetni,azt fogadja el a hatóság.
Üdvözlet,ennek a kis balesetnek már sok fórumon híre ment.Amikor én vettem a motort,nekem se engedték kipróbálni,az eladó vitt vele egy kört.Ha azt a 70-méter féknyomot,és 130-méter csúszásnyomot a helyszínelő rögzítette,akkor még külön büntetőeljárás is folyamatban van Darknos ellen,a Kresz megsértése miatt.Ha ott elmarasztalják,és el fogják,akkor a bíró is megadja a kártérítést.Jobb lett volna ha gyorsan egymást közt lerendezik,így rosszabbul jár,mert még a hatósági költségeket.és perköltséget ráverik.
Bocs hogy beleszólok. Atix te is hibás vagy, mert naív voltál és megbíztál egy ismeretlenbe. Motort pénz átadás nélkül nem adunk oda! Darknox te meg egy amatőr kis béna vagy, amivel semmi baj nincs csak mellette még aljas,gerinctelen is vagy. Baráti jó tanács neked : miután felnősz, azután foglalkozz csak "nagy" motorral! Atix nyugodtan szervezz motoros felvonulást a motorod "új tulajdonosának" a házához. Mindenkitől (kivéve Darknox) bocsánat ha hosszú voltam, de nagyon felba..ott ez a mocskos történet
Én meg azt, hogy gyári alkatrészeket hol kapsz ennyiért. És ,hogy miért kellene nekem ezek után rohangálnom? És ,hogy miért én hordjam szervizbe? És miért én vitessem el a helyszinről? stb. Ezek után természetesen a suzukitól rendelem. Gyári és sérülésmentesben. Amiről a számlát Te is megnézheted majd a tárgyaláson.
Az a baj ,hogy annyira szarházi népség vagytok, hogy azóta sem jött el senki megnézni a motort! De nem is baj! Mert az egyik suzuki képviselet szervize már felvette a kárt!
lábtartó 5.000,-
kuplung kar 3.000,-
dekli 15.000,- (ha karcos mint amilyen volt is akkor 10.000,-)
kormány súly 4.000,-
bukó gomba
váltó kar 1.000,-
olaj 8-10.000,-
+ még az apróságok.
Itt a telefonszám ahol a legkedvezőbb 06/70 3179083
A tárcsa, felni, kormány stab. és hűtő nem tudom, hogyan sérül meg sima csúszás esetén.
ilyenkor nem szokták megvenni a motort?
told át neki a picsába és fizesse ki a kialkudott zsét azt csá!
esetleg egy : bocsánat a kellemetlenségért még belefér.....
nem?
-1 sérülésmentes pályaidom
-LSL bukógomba
-emelőszem
-4 liter MOL 10w50
-1 lábtartó
-1 váltókar
-1 kuplung kar
-1 korm suly
-1 generátor dekli
-1 korm csutka
-1 (bal) beömlő
-1 plekó
-1 hátsó keréktengely
-1 190/60 Racing battax
-1 vizhütő
-1 korm stab
-1 fejkonzol
-1 bal első féktárcsa
-1 első felni
Szóval gyorsba ezek jutottak eszembe amiket megrongáltál. Tudom nem fórum téma ez. De mivel nem vagy hajlandó velem találkozni, és a számodat sem adja ki az a jó képességü faterod, igy csak itt tudom megkérdezni!
Melyik alkatrészre utaltad el ma ezt a 60 ezer forintot?
Én nem tartom elképzelhetetlennek amit írt de nem értem miért kellet ezért elesni a próbaúton? A motor bedadogása vagy megtorpanása vásárlást kizáró ok lehet de nem ok arra, hogy összetörd. Ha csak nem éppen 5 fokban nyélgázt húztál, vagy jelentősen túllépted a sebességhatárt, esetleg kevés a gyakorlatod nagymotoron. Ha én felülök egy vadidegen ember motorjára, hogy kipróbáljam 3X óvatosabb vagyok mint általában. Pl. a ZX-10R-t -3 fokban próbáltam ki és jé nem estem el.
De nem voltam ott ezért nem akarok különösebben állást foglalni. Valszeg mint a legtöbb balesetnél a körülmények összejátszása okozta a bajt.
A Hungaroringen pár ismerősömnek volt már ilyen gondja. Lelazult akusaru, rossz eldőléskapcsoló, sztenderd kapcsoló ami a rázkódástól működésbe lépett stb. és ez mind azt eredményezte, hogy a kanyarban elment a gyújtás majd hirtelen visszajött. Még sem estek el. Miért? Jó gumi, 25fok+ hőmérséklet és megfelelő gyakorlat. Ha az ember tudja, hogy ezek közül egy sincs meg (hideg van, slick gumi, gyakorlat) akkor úgy megy a motorral mint ha porcelánból lenne. Szerintem.
Sajnos még nem zárult le a multkori sulyos testisértéses balhé... Meg különben is! Állitólag az apukájának van fegyvere! Sőt! A bátyja meg egy igazi Songoq! Ő meg egy igazi izompacsirta, nem láttad a képeit? Kár , hogy csak 40 kiló...
Próbálja megúszni a kissrác....
Próbálja megúszni a kissrác....
A korm stab króm szára meg egyszerüen beleütött a hütőlamellákba...
Az a baj ,hogy annyira szarházi népség vagytok, hogy azóta sem jött el senki megnézni a motort! De nem is baj! Mert az egyik suzuki képviselet szervize már felvette a kárt!
kuplung kar 3.000,-
dekli 15.000,- (ha karcos mint amilyen volt is akkor 10.000,-)
kormány súly 4.000,-
bukó gomba
váltó kar 1.000,-
olaj 8-10.000,-
+ még az apróságok.
Itt a telefonszám ahol a legkedvezőbb 06/70 3179083
A tárcsa, felni, kormány stab. és hűtő nem tudom, hogyan sérül meg sima csúszás esetén.
told át neki a picsába és fizesse ki a kialkudott zsét azt csá!
esetleg egy : bocsánat a kellemetlenségért még belefér.....
nem?
-LSL bukógomba
-emelőszem
-4 liter MOL 10w50
-1 lábtartó
-1 váltókar
-1 kuplung kar
-1 korm suly
-1 generátor dekli
-1 korm csutka
-1 (bal) beömlő
-1 plekó
-1 hátsó keréktengely
-1 190/60 Racing battax
-1 vizhütő
-1 korm stab
-1 fejkonzol
-1 bal első féktárcsa
-1 első felni
Szóval gyorsba ezek jutottak eszembe amiket megrongáltál. Tudom nem fórum téma ez. De mivel nem vagy hajlandó velem találkozni, és a számodat sem adja ki az a jó képességü faterod, igy csak itt tudom megkérdezni!
Melyik alkatrészre utaltad el ma ezt a 60 ezer forintot?
De nem voltam ott ezért nem akarok különösebben állást foglalni. Valszeg mint a legtöbb balesetnél a körülmények összejátszása okozta a bajt.
A Hungaroringen pár ismerősömnek volt már ilyen gondja. Lelazult akusaru, rossz eldőléskapcsoló, sztenderd kapcsoló ami a rázkódástól működésbe lépett stb. és ez mind azt eredményezte, hogy a kanyarban elment a gyújtás majd hirtelen visszajött. Még sem estek el. Miért? Jó gumi, 25fok+ hőmérséklet és megfelelő gyakorlat. Ha az ember tudja, hogy ezek közül egy sincs meg (hideg van, slick gumi, gyakorlat) akkor úgy megy a motorral mint ha porcelánból lenne. Szerintem.
Remélem érted!