"125ösről 750re ülni,felelőtlenség,pláne ilyen fiatalon,mikor még nincs benőve a feje az embernek."
Szerintem nem felelőtlenség abban az esetben, hogy ha az a fiatal, aki megdolgozik a mocijáért, és nem az apját nyaggatja, másképp néz a gépre, tisztelettel kezeli. Én 50-es robogóról ültem át a hatszázas Gixxerre, és két év után, egy minimális karc sincs a motoromon.
Gyári adatokra lennék kíváncsi gsx-r 600-750 k6-k7
Ha jól tudom a gumi mindegyiken bt 016 os a gyári, továbbá érdekelne a gyári első hátsó lánckerék és lánc paraméterei mind a 4 motoron aki nek még gyári van vagy csak tudja fejből megírhatná köszönöm előre Üdv.: Árpy
Atix!
Szerintem ne mérgeskedj itt a fórumon, mert nem tesz jót az érdekeidnek!
Kicsi Gyökér!
Te meg vegyél vissza - gondolkodj el mit csináltál - talán már nem az oviban vagy - tettél vmit ami nem a legjobban sült el - felnőtt fejjel viselni kellene a következményeit - rendezni a kárt - és elgondolkodni, hogy megéri-e idegen motort úgy "kipróbálni", hogy előtte csak bicajon ültél...
Szerintem egyszerűbbnek tűnne egy bocsánatkérés és kárrendezés utána elgondolkodással, mint a jogi és egyéb hercehurca, ami mindkettőtöknek a legnagyobb anyagi és pszichikai megterheléssel jár.
És ne azon gondolkozz, hogy az Atix-nak van-e jogsija, hanem azon, hogy mi a francnak ültél fel és próbáltad ki, és miért estél el...
Minden motor más, ráadásul teljesen ismeretlen - más teljesítmény, más üléshelyzet, más műszaki állapot... Te bevállaltad!
Vállald a következményeket is, és vállald a hibáidat is...
Akkor leszel felnőtt és EMBER...addig csak kis pisis gyökér vagy...
Nekem annó letakaritották az utról a motoromat egy golfal.Az utszélén állt,mert a kolégénak kifogyott a benzinje.Északa sötétvolt,de ment a világitás,az irányjelző,amit messziről lehet látni,stb.Na nekiment a motoromnak,haver motorjának,és haver repült jó pár métert,én betudtam ugrani az árokba,szerencsére,mert különben mentem volna a motrorral.A haver jó pár évig orvosi kezelés alatt állt.A szakmáját felkellet adnia,mert nem dolgozhatot benne,tropára ment a lába.Szóval helyszinelés mentő minden,szakértők.A kocsiban 3an ültek,3félét állitottak.Havernak kieset a baleset,nem emlékezet rá,csak hogy a kórházban ébred.Ott áltam egymagam szemben a 3 emberrel.A rendőrségen felvették a jegyzőkönyveket,majd egy év eltelt,mire jött a tárgyalás.Na ott az én verziómat támasztották alá a szakértői vélemények.De a biztositó fellebezet.Nem igazán akart se nekem,se a másik srácnak fizetni.Megkérdezték akarok e polgári peres uton rendezni.Mondtam hogy tavaszon eladtam a motort,meg ugy se fizetnek,nem költök még ügyvédre is.Szóval irány pest,eltelt pár év,itt már csak mi voltunk,meg a biztositó.Csak néztek mikor a szakértői véleményre hivatkoztam.Aszt mondták semmi ilen nincs az anagban.Szóval enyit az igazság szolgáltatásról.A gyereknek volt ismeretség sok lóvé,és befolyásos szülők.Igaz a mai napig kikerül ha meglátt.Pedig nem áll szándékomban bántani igy 10 év távlatából,az élettől majd megkapja.125ösről 750re ülni,felelőtlenség,pláne ilyen fiatalon,mikor még nincs benőve a feje az embernek.Én is voltam fiatal,és tudom milyen.Mára már meggondoltabb vagyok,és nem csak a gázt ismerem.Minden kezdőnek aszt üzenném,tiszteld az erejét,és a motort,mert meg is tudd ölni ha felelőtlen vagy.
Sztem azért visszavehetnél.
Nekem is volt ilyesmi ügyem(autóval), és inkább normálisan kifizettem, ha már összebasztam.
Te voltál béna, te vágtad földhöz a gépet. Ennyi.
A motorkerékpár tolása nem minősül vezetésnek,ezt sokan félre értelmezik,de ennek a kártérítés szempontjából nincs jelentősége.Mentők voltak kint,elvitték a bukott fiút?Végül akkor ki értesítette a rendőröket,és mikor?
Ez nagyon nem így van, éppenséggel te kérted azt, hogy ne hívjuk ki a rendőröket mivel el vették a jogosítványodat egyéb okokból és még csak tolni se tolhatnád a motort. Látom puhítod a talajt
"125ösről 750re ülni,felelőtlenség,pláne ilyen fiatalon,mikor még nincs benőve a feje az embernek."
Szerintem nem felelőtlenség abban az esetben, hogy ha az a fiatal, aki megdolgozik a mocijáért, és nem az apját nyaggatja, másképp néz a gépre, tisztelettel kezeli. Én 50-es robogóról ültem át a hatszázas Gixxerre, és két év után, egy minimális karc sincs a motoromon.
Kis segítség kellene.
Gyári adatokra lennék kíváncsi gsx-r 600-750 k6-k7
Ha jól tudom a gumi mindegyiken bt 016 os a gyári, továbbá érdekelne a gyári első hátsó lánckerék és lánc paraméterei mind a 4 motoron aki nek még gyári van vagy csak tudja fejből megírhatná köszönöm előre Üdv.: Árpy
Szerintem ne mérgeskedj itt a fórumon, mert nem tesz jót az érdekeidnek!
Kicsi Gyökér!
Te meg vegyél vissza - gondolkodj el mit csináltál - talán már nem az oviban vagy - tettél vmit ami nem a legjobban sült el - felnőtt fejjel viselni kellene a következményeit - rendezni a kárt - és elgondolkodni, hogy megéri-e idegen motort úgy "kipróbálni", hogy előtte csak bicajon ültél...
Szerintem egyszerűbbnek tűnne egy bocsánatkérés és kárrendezés utána elgondolkodással, mint a jogi és egyéb hercehurca, ami mindkettőtöknek a legnagyobb anyagi és pszichikai megterheléssel jár.
És ne azon gondolkozz, hogy az Atix-nak van-e jogsija, hanem azon, hogy mi a francnak ültél fel és próbáltad ki, és miért estél el...
Minden motor más, ráadásul teljesen ismeretlen - más teljesítmény, más üléshelyzet, más műszaki állapot... Te bevállaltad!
Vállald a következményeket is, és vállald a hibáidat is...
Akkor leszel felnőtt és EMBER...addig csak kis pisis gyökér vagy...
De megfizet.
Nekem is volt ilyesmi ügyem(autóval), és inkább normálisan kifizettem, ha már összebasztam.
Te voltál béna, te vágtad földhöz a gépet. Ennyi.
Ha egyszer felvonulást szervezel az ő magánterületükre,én biztos megyek.
Nem tudom tudsz-e olvasni? Szerinted nekem kell bármit is puhitanom? Olvastad Te a hozzászólásokat?
Okos képek lettek volna
Kint voltak a baleset helyszínelők?
Mikor történt ez?