Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan nem lehet megmondani , de az enyém is csinál hasonlot (gázelvétel után mikor újra ráteszed a gázt egy pillanatra nem csinál semmit, és hirtelen ütésszerűen jön meg a teljesítmény, ami már megviccelt engem is egy párszor ), mivel ez az első injectoros gikszer ez még nem olyan precíziós műszer mint a mostaniak. Éppen ezért kell nagyon odafigyelni ha valaki ilyennel közlekedik , ezekkel még birkózni kell.
Aha.
Annyi baja volt, hogy rossz időben(kerüléskor) bedadogott azután megindult de a motor még nem volt egyenesben és kidobta a hátulját
70 méter féknyom és a motor is 130 métert csúszott szerintem akkor nem kelte volna fel (vagy lehet, hogy superman vagyok) Nem a bedadogással volt a gond, hanem hogy rossz időben történt. Üdv! a kiskacsa
Remélem jól végződik a dolog és legalább 0-ba kijösz . Valszeg többet nem adod oda senkinek kipróbálni a motort . Ezek után én biztos nem adom oda csak ha leteszi a lét , utána mehet. Ahogy ismerlek, még szerencséje is volt Darknoxnak, mert ha nem sérül meg akkor utána általad sérült volna meg...
Még mindíg nem nagyon értem, hogy mire ez az alpári stílus, de mondjuk nem is nagyon várok tőled mást...
Van egy készen!
Semmi gond nem lett volna, ha nem egy dt125-ről ültél volna rá...
Mellesleg ha bedadog egy motor nyil egyenes uton, akkor ott nincs 70 méter féknyom, és nem csuszik a motor 130 métert!
És nem utólsó sorban szemtanunk van, hogy Te voltál az ,aki bedadogott egy kanyarodó autó láttán. (aki persze készségesen áll rendelkezésünkre majd a polgári peres tárgyaláson)

Ja! És szerintem vegyél vissza picit! Hányszor mondtam el ,hogy ez nem egy játék motor?
És azt ,hogy pályamotor? És azt hogy slick gumi? És ,hogy hideg van? Már mikor kifordultál az utcából (imbolyogva mint egy kiskacsa) láttam ,hogy itt baj lesz, de apád nyugtatgatott, hogy van rutin! Már 5 éve koptatod az aszfaltot a DT-vel....
És mikor el merek menni megkérdezni mi ujság a lével, akkor ennyivel elintézed, hogy erre most nincs lelki erőd?
Zsiiiiiiiiiir!
Sokba fog még ez fájni hidd el...
Nem. Mert sajnos fontosabbnak tartottam az orvosi ellátását mint a motor árát. Az apuka azt mondta el lesz rendezve! Azóta is rendezik! Próbáltam jófej lenni, és mondtam megoldom feleannyiból. Erre ma elutal ez a pöcs 2 szer 30 ezret.
Mellesleg azt mondták már 8 motort kipróbált de sosem volt náluk cash! Ugyhogy figyeljetek az ilyen kis ge...kre.
Miért mi baja volt a motornak ami szerinted az esést okozta?
Akkor lett egy törött motorja ugye?
Hát erre nem is nagyon lehet mit írni...csak...
XX fejidomból hogy állsz?
Igen ehhez van "lelki erőm" mert itt kúltúráltan beszélnek emberek... Legalábbis tisztelet a kivételnek.
Ezt a kisköcsög meszólítást mire véljem, nem emlékszem hogy én ilyen hangnemben beszéltem volna veled... Gratulálok Semmi gond nem lett volna ha egy üzemképes motort árultál volna...
Ha van ,,lelki erőd" fórumozni, akkor miért nincs lelki erőd beszélni velem?
Jahh....
Annyira kiváncsi volt a kisköcsög, hogy le is zuzta a gépet. Meg magát is ,a próbakörön 2 hete....
Persze lét azóta se láttam még... (Még jó ,hogy tudom hol lakik)
Van meg olcsobban is Castrol... remeljuk az is van a dobozban :D En szivtam mar Castrollal palyaegpben. De ki kell probalni. Lehet csak engem nem szeretett :D
Köszönöm ezt a kielégítő információt
mi az érdekes ebben olyan mint a 10w40 csak jobb
A hondámba évek óta motullal járok,szereti nagyon
ráadásul jó árba veszem
De az5W érdekes
Én is Motul 300V-t használok csak 5w40est
Az enyém speciel nem vol szervizigényes. GSX-R 750 Inj.SRAD. 18000-km-mel vettem 5 évesen. Húztam halogattam a szelephézagellenőrzést (24000-nél kell) ,végül 45000-nél mértem, mind a 16 hézag jó volt. Olajcs persze 6000-ként, láncszett 14-18000km, Betétek 20000km. 4 év helyett 9 évesen kapott új fékcsövet előre. Fagyálló csere 2 évente. Csavarokat 4 henger 16 szelep 13500-as ford/perc, évente ellenőrzés. 9 évesen az első munkahengert szétkaptam,kipucoltam. Lengővilla, kormánynyak és a kerékcsapágyak még 48000-nél is lógásmentesek voltak. Főfékhengert megkarmantyúztam 47000-nél. 20000-nél kiesett a rugó a kislánckerékszimeringnél.(csere).És egy típushiba a tank alján a tömítés átengedett 24000-körül.(+ragasztó). Kuplung tökéletes volt végig, pedig párszor rácsúsztattam brutálisan, hogy ne kelljen visszaváltani amikor pl. egy Porsche sunyin előzni akart még a záróvonalnál! Négyes fokozat fogaskerékpár csere kellett meg léptivilla, már 18000-nél néha rakoncátlankodot(szerintem vezető hiba miatt gömbölyödött le az alk. Teloszimeringet sem kellett cserélni, az olajat igen.Féktárcsa 5mm-ről lement 4.7- 4.75-re. 4.5-ig jó gyárilag.(48000km) Gyertyacsere 12ezrenként. Légszűrő 18 helyett 8-9 ezrenként. Fékolaj cs 1-2 évente.(kiv. versenypályázás.) Kuplungbowden kicsit kiszőrösödött, szinkronizálás sosem volt rajta, talán azért nehezen indult 1000-1050 körüli alapjáratra állításnál. Egyébként is jobb az 1100-1150, akkor figyelmetlenségből sem fullad le soha indulásnál. Gumicsere változó. Alapjáratot kellett állítanom 500 km-enként mint a lánckenés, mindig elrázkódott.10 másodperc álló helyzetben.
Olvasd el! castrol power 1

http://www.mami.hu/pdf/Olajtes...
Akkor az lesz
3 éve azt használok.