Valaki a múltkor ezt tök jól megfogalmazta.
Itthon nincs motor 40e km felett, legyen akármilyen öreg.
Az enéymben most van 48e, de sztem simán több van benne, és 2002-es.
Nem a km számít. Ha szépen jár, jó a váltója, váz és a telók nincsenek összetörve, akkor jó.
A többi meg úgyis elkopik, meg javítani kell, meg szerelgetni...
Van egy eladó 2000-es évjárat. Müszaki lejárt. Nem volt törött. Tankon airbrush, gyári idomok+pályaidom. (egyik sem sérült) 24 ezer kilcsivel ami valós.
Darage ismeri a motort. 460 az ára.
Az egyik havernak egy K2-es 600-asa van, saját bevallása szerint 90000 km-nél is több van benne . A motorjához még nem kellett hozzányúlni , illetve kellett de csak a váltó részéhez . Egyébként semmi baja szépen jár van benne erő.
Tételezzük fel sok. Akkor mit csinálsz? Veszel egy K9-et 10000km-el? Nem akarlak megbántani de ha 10-12 éves motorra van pénzed akkor jobb ha megszokod ezt a kmóra állást. Egyébként meg nagyon szervízigényesek. 6000km ként olajcsere. A fékbetét, gumi, lánc használat függő de köze nincs az autókhoz. Ha évente 3 hátsógumit elkoptatsz az nem kirívó eset.
Értem, köszönöm a segítséget!
A vásárláskor úgy is fogok képeket készíteni meg videót is, hogy azért ti is tudjatok véleményeket mondani elvégre nektek már van egy ilyen vasatok
Hol is kezdjem... szóval, ha a motorban 50 ekm van az még el megy sokat , már ha tényleg annyi van benne . Lényeges hogy ha beindítod ne adjon éles zakatoló csörgő hangot, és szép egyenletes egyen az alapjárat . Gázadáskor ne adjon ki kékes színű füstöt , mert akkor garantált az 1000 km-enként 0,5-1 l olajfogyasztás. Ha foglalkoztak a motorral, akkor olajszivárgás sem szokott megjelenni . A vázon ne legyen horpadás, karcolás. Amennyiben polírozva vagy fényezve van a váz ne is foglalkozz a motorral. Az injektorosaknak 6 " széles a hátsó kereke, ezt összetörés után 5,5 " szélesre szokták cserélni, mert a karbisoké még olyan és abból sokkal több van . Ellenőrizd a fékek állapotát mert egy szett féktárcsa igen sokba kerülhet . A láncszett is van vagy 30 rugó ha cserélni kell. Ahogy írta Atix a szimering a telóhoz kb 3000/db illetve még kell hozzá 10W-olaj. Nagyjából ennyi , lenne még sok apróság, de akkor oldalakat lehetne írni még .
Sok sikert a vásárláshoz!
Itthon nincs motor 40e km felett, legyen akármilyen öreg.
Az enéymben most van 48e, de sztem simán több van benne, és 2002-es.
Nem a km számít. Ha szépen jár, jó a váltója, váz és a telók nincsenek összetörve, akkor jó.
A többi meg úgyis elkopik, meg javítani kell, meg szerelgetni...
Darage ismeri a motort. 460 az ára.
Egyébként mennyire szervizigényesek?
jófelhíttááá...
már én is akartam kérdezni hogy tudsz-e valamit róla , mert írta hogy majd hív, de azóta semmi...
a "gépsárkány" sincs még felkészítve , mert hozzáfagy a kezem olyan hideg van...
A vásárláskor úgy is fogok képeket készíteni meg videót is, hogy azért ti is tudjatok véleményeket mondani elvégre nektek már van egy ilyen vasatok
Hol is kezdjem... szóval, ha a motorban 50 ekm van az még el megy sokat , már ha tényleg annyi van benne . Lényeges hogy ha beindítod ne adjon éles zakatoló csörgő hangot, és szép egyenletes egyen az alapjárat . Gázadáskor ne adjon ki kékes színű füstöt , mert akkor garantált az 1000 km-enként 0,5-1 l olajfogyasztás. Ha foglalkoztak a motorral, akkor olajszivárgás sem szokott megjelenni . A vázon ne legyen horpadás, karcolás. Amennyiben polírozva vagy fényezve van a váz ne is foglalkozz a motorral. Az injektorosaknak 6 " széles a hátsó kereke, ezt összetörés után 5,5 " szélesre szokták cserélni, mert a karbisoké még olyan és abból sokkal több van . Ellenőrizd a fékek állapotát mert egy szett féktárcsa igen sokba kerülhet . A láncszett is van vagy 30 rugó ha cserélni kell. Ahogy írta Atix a szimering a telóhoz kb 3000/db illetve még kell hozzá 10W-olaj. Nagyjából ennyi , lenne még sok apróság, de akkor oldalakat lehetne írni még .
Sok sikert a vásárláshoz!
Fix 40. Nem karcos, nem törött!