Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahogy vesszük , felét pályán felét utcán rakta bele , szóval mondhatjuk hogy nem kímélte , viszont amit kellett mindent megadott neki...
Lemerült a gépembe az elem. De ha valóban érdekel, holnap szivesen lefotózom! Ma már szét akartam bontani.... De inkább elmentem gurulni egyet.
Külföldi?
Képek volnának róla?
250.000 + forg. helyezés
Gondolom azért ez használat függő is
Valaki a múltkor ezt tök jól megfogalmazta.
Itthon nincs motor 40e km felett, legyen akármilyen öreg.
Az enéymben most van 48e, de sztem simán több van benne, és 2002-es.
Nem a km számít. Ha szépen jár, jó a váltója, váz és a telók nincsenek összetörve, akkor jó.
A többi meg úgyis elkopik, meg javítani kell, meg szerelgetni...
Nem bántottál meg Annyira nem vagyok állat főleg, hogy ez lesz az első nagyobb motorom. 6000km ént olaj nem vészes hozzá vagyok szokva a 2 ütem révén
Van egy eladó 2000-es évjárat. Müszaki lejárt. Nem volt törött. Tankon airbrush, gyári idomok+pályaidom. (egyik sem sérült) 24 ezer kilcsivel ami valós.
Darage ismeri a motort. 460 az ára.
Megkérdezhetem mennyi az ára a vasnak?
Az egyik havernak egy K2-es 600-asa van, saját bevallása szerint 90000 km-nél is több van benne . A motorjához még nem kellett hozzányúlni , illetve kellett de csak a váltó részéhez . Egyébként semmi baja szépen jár van benne erő.
Tételezzük fel sok. Akkor mit csinálsz? Veszel egy K9-et 10000km-el? Nem akarlak megbántani de ha 10-12 éves motorra van pénzed akkor jobb ha megszokod ezt a kmóra állást. Egyébként meg nagyon szervízigényesek. 6000km ként olajcsere. A fékbetét, gumi, lánc használat függő de köze nincs az autókhoz. Ha évente 3 hátsógumit elkoptatsz az nem kirívó eset.
Azon gondolkoztam, hogy az 50.000km nem sok ezeknél a motoroknál?
Egyébként mennyire szervizigényesek?
merre vagy vazzeee... el vagy veszve...
jófelhíttááá...
tervezem...
már én is akartam kérdezni hogy tudsz-e valamit róla , mert írta hogy majd hív, de azóta semmi...
Idén már indulsz valamibe?Vazzal mifaszvan? Nagyon eltünt.
most olvastam a weboldalukat, hogy április 9-én lesz a motoros szezonnyitás , futam gondolom csak a hónap végén lesz...
Az enyém jelenleg darabokban.... 2 emelő közt egy blokk. Áprilisban már lesz futam is.
április elejére saccolok...
a "gépsárkány" sincs még felkészítve , mert hozzáfagy a kezem olyan hideg van...
Mikóó leszmáá eeeeeeeeeeeeeeringezés ni?
Itt van 1-2 kép előljáróban
Értem, köszönöm a segítséget!
A vásárláskor úgy is fogok képeket készíteni meg videót is, hogy azért ti is tudjatok véleményeket mondani elvégre nektek már van egy ilyen vasatok
Hy!

Hol is kezdjem... szóval, ha a motorban 50 ekm van az még el megy sokat , már ha tényleg annyi van benne . Lényeges hogy ha beindítod ne adjon éles zakatoló csörgő hangot, és szép egyenletes egyen az alapjárat . Gázadáskor ne adjon ki kékes színű füstöt , mert akkor garantált az 1000 km-enként 0,5-1 l olajfogyasztás. Ha foglalkoztak a motorral, akkor olajszivárgás sem szokott megjelenni . A vázon ne legyen horpadás, karcolás. Amennyiben polírozva vagy fényezve van a váz ne is foglalkozz a motorral. Az injektorosaknak 6 " széles a hátsó kereke, ezt összetörés után 5,5 " szélesre szokták cserélni, mert a karbisoké még olyan és abból sokkal több van . Ellenőrizd a fékek állapotát mert egy szett féktárcsa igen sokba kerülhet . A láncszett is van vagy 30 rugó ha cserélni kell. Ahogy írta Atix a szimering a telóhoz kb 3000/db illetve még kell hozzá 10W-olaj. Nagyjából ennyi , lenne még sok apróság, de akkor oldalakat lehetne írni még .
Sok sikert a vásárláshoz!
Akár 3000 ft is lehet....
Szia!

Fix 40. Nem karcos, nem törött!