Sziasztok!
Rábukkantam egy 99-es gsxr 750-re. 50.000km van benne azt szeretném kérdezni, hogy amikor elmegyek megnézi a motort mire érdemes odafigyelni vannak-e típushibái és ha igen mik azok?
230km-re van úgy hogy csak egyszer tudok elmenni megnézni.
Köszi előre is a segítségeteket!
Még valami, így kép alapján is már látszik hogy kissé olajos az elsző teleszkópszár egy ilyen szimering milyen árban van?
Ezért szeretnék "olcsóbb" motort. Egy 2T-s 125-ös apriliám van,de már szeretném lecserélni valami nagyobbra.
A bontással meg az a baj,hogy valami úgyis a nyakadon marad. De azért köszi az észrevételt. :D Végülis igazad van.
Ha fele amit írtam, akkor vegyed megfele... ha nem jó akkor szétbontod és eladod darabonként és úgy is megkapod a 200-at érte. Viszont kezdő motornak nem nagyon ajánlom, mert ha a pilóta agya elszáll és sűrűn nyélre vágod a moccccot... akkor ezt megzabolázni igen melós dolog nem olyan kezes mint az újabb gépek. Ezért is szeretemmmmmmm!
Jaja,ezért nem hoztam még el. Amúgy felezd el az árat,amit írtál :) De kezdő motornak nem akarok nagyon príma állapotút,mert ha megkarcolom,vagy valami,akkor csak a fogam szívom :) Szerintem nem volt olyan nagy baja,tudtam vele váltogatni,de csak jobb lenne menni vele,meg stb.
Ha nem akarsz nagy bakot lőni, mindenféleképpen üzemképessé kellene tenni mielőtt megveszed , hogy legalább kipróbáld a motort. Ha nem üzemel a motor, akkor nagy a rizikó . Ezeket a sdradokat 5-600 eFt között meg tudod venni , míg ez mondjuk 350-400 eFt lehet , viszont hogy ha kiderül hogy valami nem jó a masinával, esetleg bele kell nyúlni a motorba, a váthoz, esetleg a telókhoz akkor szívás mert minden ugyan annyiba kerül hozzá mint az újakhoz .
Áhh,köszi szépen! Kb én is 30-35-re saccoltam. Kíváncsiságból kérdezem. Lenne egy ilyen motor,de ezek a dolgok pont össze vannak törve. Akku meg vagy lemerült,vagy rossz. De szerintetek így hogyan lehet motort venni? A gázbowdent csak kézzel,vagy fogóval tudod húzni,a fékcső elszakadt,nincs fékolajtartály se..
A Banner aksi 8600Ft itt: http://www.akkudiszkont.hu/akk...
a poweroad pedig 7000Ft: http://www.akkudiszkont.hu/akk...
én is tőlük vettem, normális az eladó, és a prtrékával sincs gond.
Az alkatrészek kb 25e ft körül leszbnek + az aksi. Ja és tényleg Norbit keresd először mert tőle kapod meg a leg jobb áron, ha neki nincs akkor hívd fel az alábbiakat :
Tóth Zoltán
Bontott Japán motorkerékpárok széles választékban.
20/317-12-62; Budapest
Motorpark Kft.
Használt motorkerékpárok széles választékban.
1/ 261-13-19; 1106 Budapest, Pesti Gábor u. 9. ( Kerepesi úti Skoda - Opel szerviz mögött )
Burmi Motor
Budapest
Motorbontó Jánoshalma
Honda mkp. alkatrészek 1997 - 2001 - es évjáratig VT125-tol a Gold Wing 1800 - ig minden tipushoz. Japán és olasz nagymotorok bontása
30/964-35-32; Jánoshalma, Kápolna u. 75.
Twin Motor
Négyütemu motorok bontása csak 250 cm felett. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha
20/914-4286; 7122 Kakasd, Ifjúság u. 538.
Motormentés, és motorszállítás díjai: Budapesten belül: 8000 Ft
Budapesten kivül, az egész ország területén: 160 Ft/ rakott km
Kiszállási és kiállási díj felárak nincsenek!
24/475-383; 2310 Lakihegy, Rádió u. 51/b.
Motorkerékpár - Bontó Muhely
Motorkerékpár alkatrészek - adás - vétel- csere Spoilerek és burkolati elemek tervezése és gyártása
24/486-129; 2339 Majosháza, Fő u. 1.
Odor Motor
Bontott alkatrészek Japán és Olasz robogókhoz. Suzuki Sepiához minden alkatrész.
1154 Budapest, Szentmihályi út 76. (1) 306-47-66 http://robogoalkatresz.odormot...
Sziasztok. Valaki kisegítene némi infóval? 750-es Sradhoz ('98) milyen áron tudnék összekaparni: jobb oldali kormányoszlopkapcsolót,talán a gázkar is cserés,első fékcsövet,jobb lábtartót,esetleg egy akksit (8körül?) meg egy ülést. Csúszott a vas.
Van egy 3gp-s videom, amit teloval csináltunk(nagyon állat, igazi visítós gixer hangja van), de nem tudom felrakni. Ha adsz egy e-mail címet, megpróbálom elküldeni!
Szia! Ez a dob durrog és lángol rendesen minden gázelvétel és ráadásnál!
Sajna csak 1 telefonnal felvett videó van róla belinkelem de nem túl jó a minősége!
Rábukkantam egy 99-es gsxr 750-re. 50.000km van benne azt szeretném kérdezni, hogy amikor elmegyek megnézi a motort mire érdemes odafigyelni vannak-e típushibái és ha igen mik azok?
230km-re van úgy hogy csak egyszer tudok elmenni megnézni.
Köszi előre is a segítségeteket!
Még valami, így kép alapján is már látszik hogy kissé olajos az elsző teleszkópszár egy ilyen szimering milyen árban van?