Szia!Megprobalnad leirni,hogy milyen a hangja?Nekem egy k3-as 600 van es olyat keresek ami horog,rofog,durrog,langol Sajna Meg nem talaltam ilyet,de mar hegyekbe allnak a latatlanba vett kiroffenok,amik nem ilyenek.
Hali Sziasztok! Tavaly vettem k7 750 GsxR- et, viszont nagyon tetszik a K8-K9 gyári kipufogó vége.
Kérdésem, valaki alakított már át k7 gyári véget k8- ra, egyáltalán megoldható-e?
Ha igen mi kell hozzá a dobcserén kívül?
Üdv mindenkinek.
Sziasztok! van nekem egy 94" es GSX-R 750-em nos hallok olyan hangot ami nem tetszik egyszer ha alapjáraton ketyeg a gép kisseb kopogó krepegő hangot hallok ha meghúzom a gázt elhalgat a másik pedig ha megyek vele és nagyob gázal húzom akkor néha hallok egy sipoló hangot mintha egy kisseb "turbó" lenne benne vagy valami ilyesmi!:D szerintetek egy olajcserével megtudom ezt oldani?mivel már az olaj szinte fekete benne azt mindenféleképpen lecserélem! vagy ha nem javítható ezzel mi lehet a baja mi van torpára jah és ilyenkor miket érdemes átnézetni mielőtt útnak indulnák?Válaszotokat előre is köszönöm!
Széles utat, gumifákat, olcsó benzint!
Nekem van 1 sportdobom eladó, rövid karbon,de sajna kiégett a gyapot belőle és kicsit megbarnitotta az oldalát. Így oda adom 15 ezerért vagy újra tömetem és rozsdamentes borítást kap a karbon helyett akkór 30 ezer! Brutál jó hangja van!
Igazából tavaly csak pályáztam, volt egy haver 10-es kawával ő esküszik erre a fémkerámia olajra és mivel olyan árban volt mint a Motul gondoltam kipróbálom. Idén is lesz 1-2 (3-4-5 H ill P ring de csak módjával sajna válság van . Azóta mentem vele ismét nem volt semmi gáz.
Thx a válszt )
Sziasztok!
Mégegyszer köszi a tippeket a füstöléssel kapcsolatban
Még annyi kérdésem lenne,hogy milyen olajra esküsztök?Nekem most Motul 7100 van a vasban?
Köszi
Sziasztok!
Van egy fekete rövid eloxált zsír új fék-kuplung karom 16000-be ha valakit érdekel.Az alábbi tipusokhoz jó:
GSXR600 2006-2010
GSXR750 2006-2010
GSXR1000 2005-2006
Nekem is ilyen van aK5 1000-en és nagyon király.
csá,srácok tud valaki pécsen esetleg baranyában szerelőt telószimeringezésre,szelephézag,karbiszinkronra.nem aranyáron.ide dobjátok :streetpirate@citromail.hu
Sziasztok van pár eladó idomom.90-es éjv 750-hez fejidom5 e ft,lámpa 4 e ft,fejidomtartó 3 e ft,idomok 2e ft.Az idomok egy része javított vagy javításra vár.Egyben egy 10-es. a tükrök és a plexi elkelt.
Üdv mindenkinek!
Én is egy kis segítséget szeretnék kérni a szakiktól !
Ma kihoztam a kecsét (gsxr750 k7) egy kicsit napozni mint illegal. Beindítottam pöcre indul megy fel az üzemi viszont felváltva villog az "F1" és a hőfok. Leállítottam ismét indítás és már nem csinálta, mentem vele egy kicsit és meggyógyult.
Kérdés?
Ősszel cseréltem olajat (xado 10w-60), szűrőt + kitakarítottam a sportlégszűrőt. Lehetséges h a hiba forrása az olaj minősége?
A service manual szerint "The FI light is also turned ON when engine temperature is high or oil pressure is low".
Szerény angoltudásom szerint túl magas a hőm (kizárva) vagy nincs megfelelő olajnyomás?
Ago ill ddt500 vagy vki más tudtok nekem vmi okosat mondani?
Nem tudom. A hibajelenség eléggé azt mutatja amit mondtam de ettől még lehet más is. Leveszed a légszűrőházat belekukkantasz a szívótorokba és látnod kell, hogy a pillangószelepek kinyitnak-e teljesen. Bár általában ha szervízállásban ragadnak akkor csak 6-7000-ig forog a motor de ez most mellékes. Ha nem annak legtöbbször az az oka, hogy az áramkörben ami vezérli valamelyik forrasztás elenged a rezgésektől. Brian-t keresd meg a pályamotorozás topicban Ő a nagy szakértője a témának. Meg is csinálja neked úgy, hogy többet nem romlik el. Ha nem az a hiba akkor bocs. De szerintem az lesz.
Szakszervizben ez a hiba=szívósor csere, 260e+munkadíj. (De lehet már több ez úgy 2 éve volt. Nem nekem.)
Hali! Köszi a tippet! Én kérek elnézést de az alapfokot leszámítva totál hülye vagyok a szereléshez :S nem tudom hol kell megnézni hogy hol szakad meg az áramkör:( Józan paraszti ésszel én az ac pumpára gyanakodtam h az krepált be az teljességgel hulyeség?
sziasztok! A segítségeteket kérném! Beinditottam ma a motoromat a téli leállás utan (Gsxr750k4) A egyből be is indult viszont kiír egy bizonyos "F1" hibakódót amivel még nem találkoztam! Elindításkor a sipolo hang vége olyan mint ha "leszabályozna", elég darabos! Elindultam vele hátha pillanatnyi elmebaj viszont nem is akar 8-9ezer fölé menni a fordulat! Ha hirtelen gázt adok akkor inkább megtorpan, ha lassan nyitom rá a gázt akkor eléri a 9ezret es utana fogy el az erő! Segítsetek hol keressem a problémát! Előre is köszönöm! Üdv
Hát én mikor leteszem a gépet télire le szoktam cserélni az olajat és eddig soha nem tapasztaltam hasonlót vagy még az is lehet hogy 2 hetente azért illő lenne beröfinteni
Kérdésem, valaki alakított már át k7 gyári véget k8- ra, egyáltalán megoldható-e?
Ha igen mi kell hozzá a dobcserén kívül?
Üdv mindenkinek.
Széles utat, gumifákat, olcsó benzint!
Nekem van 1 sportdobom eladó, rövid karbon,de sajna kiégett a gyapot belőle és kicsit megbarnitotta az oldalát. Így oda adom 15 ezerért vagy újra tömetem és rozsdamentes borítást kap a karbon helyett akkór 30 ezer! Brutál jó hangja van!
Thx a válszt )
Mégegyszer köszi a tippeket a füstöléssel kapcsolatban
Még annyi kérdésem lenne,hogy milyen olajra esküsztök?Nekem most Motul 7100 van a vasban?
Köszi
Van egy fekete rövid eloxált zsír új fék-kuplung karom 16000-be ha valakit érdekel.Az alábbi tipusokhoz jó:
GSXR600 2006-2010
GSXR750 2006-2010
GSXR1000 2005-2006
Nekem is ilyen van aK5 1000-en és nagyon király.
Én is egy kis segítséget szeretnék kérni a szakiktól !
Ma kihoztam a kecsét (gsxr750 k7) egy kicsit napozni mint illegal. Beindítottam pöcre indul megy fel az üzemi viszont felváltva villog az "F1" és a hőfok. Leállítottam ismét indítás és már nem csinálta, mentem vele egy kicsit és meggyógyult.
Kérdés?
Ősszel cseréltem olajat (xado 10w-60), szűrőt + kitakarítottam a sportlégszűrőt. Lehetséges h a hiba forrása az olaj minősége?
A service manual szerint "The FI light is also turned ON when engine temperature is high or oil pressure is low".
Szerény angoltudásom szerint túl magas a hőm (kizárva) vagy nincs megfelelő olajnyomás?
Ago ill ddt500 vagy vki más tudtok nekem vmi okosat mondani?
k4 750-re keresek használt (szép)sportdobot márka mindegy gyári 4 csavaros leömlőre!
Köszönöm!
A másodlagos pillangószelep vezérlő halt be.
Ha szerencséd van, akkor csak a szalagkábelben van szakadás...
Szét kell szedni és belenézni....
Szakszervizben ez a hiba=szívósor csere, 260e+munkadíj. (De lehet már több ez úgy 2 éve volt. Nem nekem.)
Köszi mégegyszer