Sziasztok.Kérdés: K4 gsxr750,az előbb járattam meg,egy jó hónap állás után a hidegben.Minden gond nélkül elindult,elérte az üzemi hőfokot,kicsit oda huzogattam neki, és mikor elengedem a gázt és már esik vissza a fordulat,akkor kék olajfüstöt ereget magából.De csak miután elengedtem a gázt. Mi lehet a baj? Vagy csak az összegyüllt olajat égeti el?De miért csak gázelvételután?
Előre is köszi annak aki érdemben hozzá tud szólni.
Ahogy nézem 2 helyről mennek a vezetékei.
Első az ECM-ből. Világoszöld színű. Mérd ki, h nem szakadt-e.
A másik több helyre megy.Pl a benzinpumpa relére, az ECM-re, a Start kapcsolódra, az Engine Stop kapcsolódra, és a trafókra. Ez elvileg narancs/fehér csíkos lesz. Sztem mérd ki a relét, h jó-e.
Fordított teló Suzuki GSXR-750 91'évjáratú kompletten eladó,faragáshoz kitűnő alany!A telópár villahidakkal,keréktengellyel,kerékfékhengerekkel most csak 50rugó!
Ha kell,odaadom hozzá az első kereket is féktárcsástól alku nélkül összesen 70eft!
A telót szimeringezni kell,mivel enyhén szivárog,de ezt építésnél amúgy is cserélni szoktuk!
Ha kell,megvan hozzá a komplett hátsó futómű isez viszont tökéletes állapotú: teló,lengővilla,kerék ,féktárcsa,munkahenger,ez összesen 30 eft!
Elérhetőségem az adatlapomon!
Sziasztok! Segitséget kérnék! Az a problémám,hogy van egy 96-os SRAD 750-em karburátoros. De már elektronikusan szabályzott tipus(BDSR 39)! Nem müködik a vákum szabályzás ! Alapjáraton normálisan megy,de ha elindulok kb 6000-ig jó aztán ledadog nem engedi rá a vákumot és nem huzza fel a membránt és igy nem kap elég kaját! Ha kiiktatom a szabályzót,és a szívótorokbol direktre kötöm a vákumot.akkor már egész jól muzsikál,csak hirtelen gyorsításkor kicsit sokat kap,ezáltal nem eszik keveset! Szerintetek mi lehet a baj? A gáz állás jeladó vagy elektronika? Ha valaki találkozott már ilyen problémával kérem segitsen! Elörre is köszönöm!
Előre is köszi annak aki érdemben hozzá tud szólni.
TRW-LUCAS fekete, új lábtartó szett: 55.000HUF
1 db - GSXR1000 (2007-2008)
1 db - GSXR1000 (2001-2004), GSXR600 (1996-2005), GSXR (2000-2005)
1 db - CBR600RR (2003-)
Innen le tudod tölteni a szervizkönyvet. Én a 188 Mb-osat használom.
http://www.manualedereparatie....
Első az ECM-ből. Világoszöld színű. Mérd ki, h nem szakadt-e.
A másik több helyre megy.Pl a benzinpumpa relére, az ECM-re, a Start kapcsolódra, az Engine Stop kapcsolódra, és a trafókra. Ez elvileg narancs/fehér csíkos lesz. Sztem mérd ki a relét, h jó-e.
Ha kell,odaadom hozzá az első kereket is féktárcsástól alku nélkül összesen 70eft!
A telót szimeringezni kell,mivel enyhén szivárog,de ezt építésnél amúgy is cserélni szoktuk!
Ha kell,megvan hozzá a komplett hátsó futómű isez viszont tökéletes állapotú: teló,lengővilla,kerék ,féktárcsa,munkahenger,ez összesen 30 eft!
Elérhetőségem az adatlapomon!
Eladó egy GSXR 750 hez való hátsó fogaskerék.97-2000ig jó.4500FT vadi új.