akkor majd összefuthatunk vidéken is mert csak 40 km-re van szalók, + jártam én oda csajozni is annak idején még müzzel...
gyere most vasárnap e-ringre , megyünk többen is, most cseréltem le az első gumát mer má nem bírt volna ki egy délutánt...
Nem akarsz te motorozni! A huszadikai hétvégén gyere euroring, muterodékhoz haza tudsz még menni a télen úgy ötvenszer is akár de az eringen nem lesz több futam az idén. Szóval szombatra visszajöttök pestre, hozod a bébidet is, ellesekedik ott kinn, aztán lemegy a futam este meg mehettek haza. Szerintem mi is megyünk még este haza szalókra. ENNYI!
Hali, nekem ez a típusú motorom van de 93-as évjárat. Most egy kicsit bajban vagyok mert én úgy tudtam hogy 93 előtti mind lég olajos, de ha jól nézem a képet akkor 92-93 ugyanaz. vagyis akkor a tied is GR7BA-s, a 94 és 95 WR és WN az GR7BB vagy GR77B-s. A 94-95 ös évjáratúaknak 43mm-es fordított telója van és eltér az első lámpa a 92 es és 93-asétól. Én a motort 2008-ban vettem 625ezerért az ELSŐ gazdájától, ő újunnan vásárolta még 93ban:)
Most a mociban 37ezer van és semmilyen problémám nem volt még vele pedig kapja rendesen. A suzukiknál rendszeres hiba a fesszabályzó elromlása, ezeknél szerencsére nem merül fel a hiba mert külön generátoros. A fékek egész jók, csak kár hogy nem lyuggatott az első tárcsa, a motorja alacsony fordulaton kitűnően használható, ha nem agresszívan akarok előzni 6.-ban 50-60ról simán meglódul. A fogyasztására már hallottam sok kritikát, én még akárhogy cibáltam 8 felé sosem ment, ez köszönhető annak is hogy be van állítva rendszeresen a karbiszinkron és szelephézag. Olajat használtam már Repsol Racing 10W50(legjobb) Valvolin Synpower 10W50, Castrol Power 1 10W40(nem jött be igazán) és Valvolin Durablandet 10W40(nem rossz). Olajfogyasztása 6ezer km alatt 4-5 dl volt, ez tökéletes. Vásárlásnál figyelj oda a teleszkópra hogy nem e olajos, bár a szimering csere sem nagy dolog. Egy dolog nem tetszik ebben a mociban hogy kurva hangosan zakatol a kuplungja alacsony fordulaton olyan mint egy rossz traktor, de találkoztam már 3 ilyen mocival és azoknak is olyan volt a hangja. Alkatrész ellátottság rendben van és az árak sem veszélyesek. A motor élettartama várhatóan magas, egy sráccal beszélgettem motorostalin és már több mint 150ezer km volt az ilyen gixxerébe és még rendesen megy. Sosem fordult még meg a fejemben hogy eladjam mert ha rendszeresen karbantartod az egyik legolcsóbban fenntartható sportmotor. K1-es gixxeres ismerősnek jobban tetszett ez a futómű mint az övé, valamiért tényleg kurva jól fekszi az utat és borítható világba, egykerekezésre nem nagyon hajlamos elég hosszú a tengelytávja na meg persze a motorja se elmebeteg. ha tényleg tetszik és egyben van akkor érdemes megvenni. Még egy dolog, ennek a motornak télen nyáron hóban fagyban pöccre kell indulni, nekem sosem volt gond az indítással, télen mínusz 15 fokban 4. tekerésre lazán beröffen, ha nem indul az már nem típushiba:) remélem valamit segítettem. cső
megnéztem minden bíztosítékot, igen, meg a csatlakozókat is széthúztam, meg összedugtam. az akksi jó mert hajt a motor.de a pumpa nem dogozik még mindig, csak a relé kattan kettőt h ráadom a gyújtást, azt ennyi.
köszi az eddigi segítséget is.
Biztosítékokat átnézted? Van pl a főrelénél egy 30A-es.
Akksid jó? Fel van töltve rendesen?
Minden csatlakozót a benzinpuimpánál az ECU-nál, húzz szét és dugj össze.
Ha ezek megvannak, akkor majd folyt köv.
Szétszedtem a motort, mert kapott egy új festést,és amikor összeraktam, és ráadtam a gyújtást, a relé kattanik kettőt de a benzinpumpa nem nyom rá, ahogy szokott, és persze a motor sem indul be.
Esetleg valami ötlet negyon jó lenne, és hatalmas segítség is.
Amúgy 98 as évjáratú gépről lenne szó
köszi a segítséget előre is
Az előttem szóló már megmondta az igazságot, a kilóméter állást ne is nézd mert az akármennyi is lehet. Ha nem füstöl nem zörög csörög, megyen rendesen, sebességeket nem dobálja akkor nagy baj nem lehet. És ez a lényeg nem az hogy mit mutat az óra.
Az attól függ milyen élete volt és hogyan használod. Ha eddig alaposan szervizelték és túráztak vele és te ugyan így teszel akkor még 50-et elszalad. Ha streetfighter motor volt akkor mindjárt vége van. Ugyan így ha 2X visszapörgették már az óráját. Amíg nem füstöl és húz rendesen addig nincs gond.
Hello! Van egy 97-es GSX-R750 amiben már 50.000 km van. Az lenne a kérdésem, hogy egy ilyen állapotban lévő motor mennyit mehet még el komolyabb szervízelés nélkül?
Minden építő jellegű kommentet szívesen fogadok, nem volt még dolgom sportmotorral.
amúgy meg mit keresel te itt ilyenkor, kicsiknek/ratyiknak már alvás
H O N N A N V A N N A K A K É P E K ? ? ?
Dolgozok holnap, szombaton tudok csak leghamarabb menni a futamra.
gyere most vasárnap e-ringre , megyünk többen is, most cseréltem le az első gumát mer má nem bírt volna ki egy délutánt...
Most a mociban 37ezer van és semmilyen problémám nem volt még vele pedig kapja rendesen. A suzukiknál rendszeres hiba a fesszabályzó elromlása, ezeknél szerencsére nem merül fel a hiba mert külön generátoros. A fékek egész jók, csak kár hogy nem lyuggatott az első tárcsa, a motorja alacsony fordulaton kitűnően használható, ha nem agresszívan akarok előzni 6.-ban 50-60ról simán meglódul. A fogyasztására már hallottam sok kritikát, én még akárhogy cibáltam 8 felé sosem ment, ez köszönhető annak is hogy be van állítva rendszeresen a karbiszinkron és szelephézag. Olajat használtam már Repsol Racing 10W50(legjobb) Valvolin Synpower 10W50, Castrol Power 1 10W40(nem jött be igazán) és Valvolin Durablandet 10W40(nem rossz). Olajfogyasztása 6ezer km alatt 4-5 dl volt, ez tökéletes. Vásárlásnál figyelj oda a teleszkópra hogy nem e olajos, bár a szimering csere sem nagy dolog. Egy dolog nem tetszik ebben a mociban hogy kurva hangosan zakatol a kuplungja alacsony fordulaton olyan mint egy rossz traktor, de találkoztam már 3 ilyen mocival és azoknak is olyan volt a hangja. Alkatrész ellátottság rendben van és az árak sem veszélyesek. A motor élettartama várhatóan magas, egy sráccal beszélgettem motorostalin és már több mint 150ezer km volt az ilyen gixxerébe és még rendesen megy. Sosem fordult még meg a fejemben hogy eladjam mert ha rendszeresen karbantartod az egyik legolcsóbban fenntartható sportmotor. K1-es gixxeres ismerősnek jobban tetszett ez a futómű mint az övé, valamiért tényleg kurva jól fekszi az utat és borítható világba, egykerekezésre nem nagyon hajlamos elég hosszú a tengelytávja na meg persze a motorja se elmebeteg. ha tényleg tetszik és egyben van akkor érdemes megvenni. Még egy dolog, ennek a motornak télen nyáron hóban fagyban pöccre kell indulni, nekem sosem volt gond az indítással, télen mínusz 15 fokban 4. tekerésre lazán beröffen, ha nem indul az már nem típushiba:) remélem valamit segítettem. cső
köszi az eddigi segítséget is.
Akksid jó? Fel van töltve rendesen?
Minden csatlakozót a benzinpuimpánál az ECU-nál, húzz szét és dugj össze.
Ha ezek megvannak, akkor majd folyt köv.
Olyan segítségre lenne szükségem, hogy.....
Szétszedtem a motort, mert kapott egy új festést,és amikor összeraktam, és ráadtam a gyújtást, a relé kattanik kettőt de a benzinpumpa nem nyom rá, ahogy szokott, és persze a motor sem indul be.
Esetleg valami ötlet negyon jó lenne, és hatalmas segítség is.
Amúgy 98 as évjáratú gépről lenne szó
köszi a segítséget előre is
Amúgy sok értelmét nem látom, biztos az autósoknak szélesítették.
ja, láttad, van fenn egy új kakucsi videó, a célegyenest és az első kanyart kiszélesítették
Minden építő jellegű kommentet szívesen fogadok, nem volt még dolgom sportmotorral.