Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán az egyáltalán nem kézenfekvő ZX Kupa topicot kéne megvizsgálnod.
aszem Borso csinálta , az r6 topikba linkelte
jááááááj deszöveg
amúgy meg mit keresel te itt ilyenkor, kicsiknek/ratyiknak már alvás
H O N N A N V A N N A K A K É P E K ? ? ?
a motorom farán volt a kamera mikor megelőztelek akkor készítettem...
Ínnnyeee, ezt honnan?

Dolgozok holnap, szombaton tudok csak leghamarabb menni a futamra.
nicsak egy vazzz a zőcccségkupánnn...
akkor majd összefuthatunk vidéken is mert csak 40 km-re van szalók, + jártam én oda csajozni is annak idején még müzzel...
gyere most vasárnap e-ringre , megyünk többen is, most cseréltem le az első gumát mer má nem bírt volna ki egy délutánt...
Nem akarsz te motorozni! A huszadikai hétvégén gyere euroring, muterodékhoz haza tudsz még menni a télen úgy ötvenszer is akár de az eringen nem lesz több futam az idén. Szóval szombatra visszajöttök pestre, hozod a bébidet is, ellesekedik ott kinn, aztán lemegy a futam este meg mehettek haza. Szerintem mi is megyünk még este haza szalókra. ENNYI!
Hali, nekem ez a típusú motorom van de 93-as évjárat. Most egy kicsit bajban vagyok mert én úgy tudtam hogy 93 előtti mind lég olajos, de ha jól nézem a képet akkor 92-93 ugyanaz. vagyis akkor a tied is GR7BA-s, a 94 és 95 WR és WN az GR7BB vagy GR77B-s. A 94-95 ös évjáratúaknak 43mm-es fordított telója van és eltér az első lámpa a 92 es és 93-asétól. Én a motort 2008-ban vettem 625ezerért az ELSŐ gazdájától, ő újunnan vásárolta még 93ban:)
Most a mociban 37ezer van és semmilyen problémám nem volt még vele pedig kapja rendesen. A suzukiknál rendszeres hiba a fesszabályzó elromlása, ezeknél szerencsére nem merül fel a hiba mert külön generátoros. A fékek egész jók, csak kár hogy nem lyuggatott az első tárcsa, a motorja alacsony fordulaton kitűnően használható, ha nem agresszívan akarok előzni 6.-ban 50-60ról simán meglódul. A fogyasztására már hallottam sok kritikát, én még akárhogy cibáltam 8 felé sosem ment, ez köszönhető annak is hogy be van állítva rendszeresen a karbiszinkron és szelephézag. Olajat használtam már Repsol Racing 10W50(legjobb) Valvolin Synpower 10W50, Castrol Power 1 10W40(nem jött be igazán) és Valvolin Durablandet 10W40(nem rossz). Olajfogyasztása 6ezer km alatt 4-5 dl volt, ez tökéletes. Vásárlásnál figyelj oda a teleszkópra hogy nem e olajos, bár a szimering csere sem nagy dolog. Egy dolog nem tetszik ebben a mociban hogy kurva hangosan zakatol a kuplungja alacsony fordulaton olyan mint egy rossz traktor, de találkoztam már 3 ilyen mocival és azoknak is olyan volt a hangja. Alkatrész ellátottság rendben van és az árak sem veszélyesek. A motor élettartama várhatóan magas, egy sráccal beszélgettem motorostalin és már több mint 150ezer km volt az ilyen gixxerébe és még rendesen megy. Sosem fordult még meg a fejemben hogy eladjam mert ha rendszeresen karbantartod az egyik legolcsóbban fenntartható sportmotor. K1-es gixxeres ismerősnek jobban tetszett ez a futómű mint az övé, valamiért tényleg kurva jól fekszi az utat és borítható világba, egykerekezésre nem nagyon hajlamos elég hosszú a tengelytávja na meg persze a motorja se elmebeteg. ha tényleg tetszik és egyben van akkor érdemes megvenni. Még egy dolog, ennek a motornak télen nyáron hóban fagyban pöccre kell indulni, nekem sosem volt gond az indítással, télen mínusz 15 fokban 4. tekerésre lazán beröffen, ha nem indul az már nem típushiba:) remélem valamit segítettem. cső
megnéztem minden bíztosítékot, igen, meg a csatlakozókat is széthúztam, meg összedugtam. az akksi jó mert hajt a motor.de a pumpa nem dogozik még mindig, csak a relé kattan kettőt h ráadom a gyújtást, azt ennyi.
köszi az eddigi segítséget is.
mi van mááá
Biztosítékokat átnézted? Van pl a főrelénél egy 30A-es.
Akksid jó? Fel van töltve rendesen?
Minden csatlakozót a benzinpuimpánál az ECU-nál, húzz szét és dugj össze.
Ha ezek megvannak, akkor majd folyt köv.
sziasztok!

Olyan segítségre lenne szükségem, hogy.....

Szétszedtem a motort, mert kapott egy új festést,és amikor összeraktam, és ráadtam a gyújtást, a relé kattanik kettőt de a benzinpumpa nem nyom rá, ahogy szokott, és persze a motor sem indul be.
Esetleg valami ötlet negyon jó lenne, és hatalmas segítség is.
Amúgy 98 as évjáratú gépről lenne szó
köszi a segítséget előre is
vasárnap E-ring
egyedül nincs kedvem menni , jövőhét csütörtöktől pedig lentleszek az ősöknél egy hétig úgy hogy ez megincsak ugrott
Ma este meg mennyé euroringre estimotorozni, 21.-én meg tessék nevezni a futamra.
nem-nem a nagyobb motorosoknek ez jobb lehet és így gyorsabb is sztem
Most megnéztem, hát hűűű. Meg a hátsó egyenesben is tóttak egyet.
Amúgy sok értelmét nem látom, biztos az autósoknak szélesítették.
jövőhéten csütörtökön Kakucs vagy E-ring he
ja, láttad, van fenn egy új kakucsi videó, a célegyenest és az első kanyart kiszélesítették
Az előttem szóló már megmondta az igazságot, a kilóméter állást ne is nézd mert az akármennyi is lehet. Ha nem füstöl nem zörög csörög, megyen rendesen, sebességeket nem dobálja akkor nagy baj nem lehet. És ez a lényeg nem az hogy mit mutat az óra.
Felőllem ott is beleöntheted, ha ledumálod velük szerintem van az a pénz amiért megengedik.
Az attól függ milyen élete volt és hogyan használod. Ha eddig alaposan szervizelték és túráztak vele és te ugyan így teszel akkor még 50-et elszalad. Ha streetfighter motor volt akkor mindjárt vége van. Ugyan így ha 2X visszapörgették már az óráját. Amíg nem füstöl és húz rendesen addig nincs gond.
Hello! Van egy 97-es GSX-R750 amiben már 50.000 km van. Az lenne a kérdésem, hogy egy ilyen állapotban lévő motor mennyit mehet még el komolyabb szervízelés nélkül?
Minden építő jellegű kommentet szívesen fogadok, nem volt még dolgom sportmotorral.
hol gondoltad , a H-ring 1-es kanyarban
Inkább öntsd a sradba hátha megy még egyszer 110-et is.