Nemrossz, nemrosssz!
Vagy telefont cserélek és keresek új barátokat. Esetleg még ez lehet megoldás. A színét még nekem is emésztenem kell. Eddig csak fekete járművem volt.
Nem hiszem hogy versenyzésre adnám a fejem, ha meg mégis ahhoz még egy kicsit fel kell csövesednem. Aztán ha nagyonúgyvan a dolog akkor pályagép lesz helyette. Euroringre meg kakucsra heti egyszer a saját örömömre bőven jó lesz a 636. A nagyhá-ringre meg úgy se jutok fel max évente 3-4-szer. Sajnos sokpíz. Abból kijön 3 kakucs meg két euroring benzinnel.
Egyébként áttételezést mennyire igényli? Mert már azon gondolkozok hogy -1, +2 fog vagy csak az elsőnek -1.
Egyébként meg olyat vegyél amit ki lehet próbálni. Azért ha szét akar esni annak vannak jelei. Bár azt nem nagyon értem, hogy ezt miért nem a ZX-6R topicban kérdezed meg. Ott még talán eladó vasat is találsz.
Azért emeltem ki az utcai részt mert közúton jó ha az esetek 5%-ban mész 10 000-es fordulat felett. Leginkább az alsó ill. középtartományt használod. Ami egy 06-os R6R-nél szinte nincs míg egy 636-é meglepően erős.
Amatőr pályázásra tökéletes de arra elég bármelyik 98 utáni sportmotor. De ha versenyezni akarsz vele akkor szopacs mert mehetsz az ezresek között.
Mennyibe vitték el, ha nem vagyok indiszkrét?
Na igen, ez manapság már csak ilyen. Senki eladóra ne hallgassál, csak magadra, és az ismerősödre akivel mész motort nézni. Pl nekem az eladó(képen a GSXR felirat alatti pöttyyök): Nézzem meg milyen gondos gazdája volt, még a kavicsfelverődés nyomait is ilyen odaillő szürke pöttyökkel leragasztgatta(az oldalidomon). Meg nézzem meg, most cserélt zsír új kipufogóra. Sőt titán rendszerre.
Aztán megkéredeztem azért, h a motor oldalára hogy verődik fel a kavics? Úgy, h a kavicságyban volt? A kiput sem véletlenül cserélték azon az oldalon, és a GSXR1000-ren a gyári rendszer titán... Onnantól kezdve nem sokat beszélt, és szépen tudtam alkudni...
UTCÁRAAA? Pályára nem vagy mi? Jó az szerintem oda is.
Elkelt a SARD-om! Az egyik szemem azért kicsit sírt. Nem volt rossz motor. De már nagyon nézegetem a 636-okat. Két héten belül remélem lesz is valami, nem akarom elkapkodni. Mikre figyeljek vásárlásnál. Nem az általános dolgokra értem hanem amit esetleg külön a 05-06 636-oknál kell.
Meg engem rohattul zavar a sok tizenpárezerkilómétert futott 5 éves motor. Nekem az intruder 3 éves és 43k van benne. Mér kell a a km-el okoskodni? Nem hiszem el hogy évi 2500km-t futottak azok a motorok főleg úgy hogy minimum két tulajuk is volt.
A másik amire gondolok hogy jelenleg is van fenn olyan r6r amiről tudom hogy nem is rosszul mentek vele a hringen és alighasznált-gondosgazdásan van hirdetve. Félek már a motorvásárlástól mint a tűztől. Szerezni kéne egy kompressziómérőt és azzal kéne menni motortnézni, vagy nem is tudom bazze.
260-ért komplett blokkot lehet venni elektronikával kábelekkel együtt. Ha a javítás oldalról nézzük, akkor viszont biztos a sutyuki nyer mert a gikszerekből van a legtöbb így az alkatrész is a legolcsóbb hozzá gondolok itt: idom, vázalkatrészek, motor alkatrészek. A fék, a kuplung, a tömítések stb... amiből új kell minden képen az pedig kb. egy árban van a többi japánnal . Viszont a kawák zöld színe tetszik , de ugye nem a színe alapján veszünk motort . Nem tudok mit tenni a kawákkal kapcsolatban előítéleteim vannak , ez van ezen csak úgy lehetne változtatni ha huzamosabban használnék egyet és beválna.
Őszinte leszek veled. Nem hiszem, hogy rosszabb vagy jobb lenne mint bármelyik hasonló évjáratú moci. Vagy is minden márkának vannak rossz szériái. Szerinted akinek 260 000Ft-ért injektorsort kellett cserélni a K4 600-on (2X) annak mi a véleménye a suzukiról?
Vagy telefont cserélek és keresek új barátokat. Esetleg még ez lehet megoldás. A színét még nekem is emésztenem kell. Eddig csak fekete járművem volt.
Majd adok rá Suzuki matricát, h ne szégyenkezzél a haverok elött...
Milyen élet van itt ilyenkor, azt hittem csak én aludtam délután!
Egyébként áttételezést mennyire igényli? Mert már azon gondolkozok hogy -1, +2 fog vagy csak az elsőnek -1.
Amatőr pályázásra tökéletes de arra elég bármelyik 98 utáni sportmotor. De ha versenyezni akarsz vele akkor szopacs mert mehetsz az ezresek között.
Na igen, ez manapság már csak ilyen. Senki eladóra ne hallgassál, csak magadra, és az ismerősödre akivel mész motort nézni. Pl nekem az eladó(képen a GSXR felirat alatti pöttyyök): Nézzem meg milyen gondos gazdája volt, még a kavicsfelverődés nyomait is ilyen odaillő szürke pöttyökkel leragasztgatta(az oldalidomon). Meg nézzem meg, most cserélt zsír új kipufogóra. Sőt titán rendszerre.
Aztán megkéredeztem azért, h a motor oldalára hogy verődik fel a kavics? Úgy, h a kavicságyban volt? A kiput sem véletlenül cserélték azon az oldalon, és a GSXR1000-ren a gyári rendszer titán... Onnantól kezdve nem sokat beszélt, és szépen tudtam alkudni...
K6-7
Elkelt a SARD-om! Az egyik szemem azért kicsit sírt. Nem volt rossz motor. De már nagyon nézegetem a 636-okat. Két héten belül remélem lesz is valami, nem akarom elkapkodni. Mikre figyeljek vásárlásnál. Nem az általános dolgokra értem hanem amit esetleg külön a 05-06 636-oknál kell.
Meg engem rohattul zavar a sok tizenpárezerkilómétert futott 5 éves motor. Nekem az intruder 3 éves és 43k van benne. Mér kell a a km-el okoskodni? Nem hiszem el hogy évi 2500km-t futottak azok a motorok főleg úgy hogy minimum két tulajuk is volt.
A másik amire gondolok hogy jelenleg is van fenn olyan r6r amiről tudom hogy nem is rosszul mentek vele a hringen és alighasznált-gondosgazdásan van hirdetve. Félek már a motorvásárlástól mint a tűztől. Szerezni kéne egy kompressziómérőt és azzal kéne menni motortnézni, vagy nem is tudom bazze.