Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt! A pályázást megbeszélhetjük , tavaj április 4-én voltam először . A gumit nem zabálja ha nem hajtasz , ha viszont nyomod neki akkor nekem volt hogy egy délután megevett a pálya egy pár 80%-os mtzeler racete-et. Idén valszeg én is vágott slick-et választom. hiiii... na milyenek a képek....
hát énis remélem. de ez azon múlik csak hogy megbeszéljük e. és a gumit mennyire zabálja? mert nekem most bt 003 lesz fent és nem igazán akarnám hogy egy nap alatt megegye. akkor inkább veszek valami vágottslicket olcsóért. amúgy meg JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓREGGGGGGELLLLLLLT 750
Kakucson zsír az aszfalt, nem azért mert csúszik hanem azért mert zsír! Láttam én már ott zzr1400-at, busát, bmw 1200gt-t, vfr-eket, meg pw50-eseket is, tuningrobeszeket, emmzéket, egyszóval mindent ami kétkerkű. Még az intrúderemmel akarom egyszer kipróbálni, amikor 340 kiló bedől (az még csak a motor). Nagyon szeretem azt a pályát, érdemes kipróbálni meg edzeni is egy kicsit előtte mert a gyengébbeket 10 keményebb kör megválasztja úgy hogy abból 2 csak gumimelegítő.
Ennyi háesszt egy nap bazze, utóbbi egy évbe nem volt ennyi itt. :)

Amúgy sok behozott motor 72kw-ra van bejegyezve, német-osztrák importok ezek, mert ott 100LE alatt kevesebb volt a fizetnivaló a motor után, ezért trükköztek vele annakidején. Szóval azok attól még 135 lovasok (a hétötvenesek), csak az okosság van lepapírozva.
Ejjjnnyee-ejjnyyyeeee! Nem akarsz te szót fogadni! Mindenáron legózni akarsz. Ha blokkot akarsz felújítani 200 alatt nem úszod meg, pláne ha használt blokkból akarsz újítani egy használt blokkot. Valószínű nem véletlenül nincs benne az a használt blokk egy motorba. Ha széthúzol egy blokkot akkor derülnek ki csak a dolgok és olyankor már nincs megállás. Egyénként még ha sikerül is összebarkácsolni valami használhatót, akkor se egy új motorod lesz hanem csak egy felújított blokk meg sok fos körülötte. Van ott egy váltó is ami szintén kényes téma, kuplung, fékek... és még sorolhatnám azokat amik ugye az elhasznált blokkal használtak együtt. A sajat bőrödön akarod megtapasztalni amint itt már sokan átestek. De te pénzed.
Amúgy az a bordó srad se egy matyóhímzés, gyanítom nem gyári fényezés, már az is elég beszédes, a többit meg már leírtátok.
Nagy motorral is tökéletesen motorozható . Viszont arra készülj fel hogy utána három nap izomláz . Lehet rajta élvezkedni , a pálya tapad mint állat, és az ára is megfizethető . Csak ajánlani tudom. Remélem idén találkozunk kint egyszer , vagy akár többször is!
Na jóccakát effendik!
vundersőn. akkor lehet hogy meglátogatom majd. na mára enyni volt.
jó8
kis_sala voltam
Hát az én tudásom nem hozta zavarba az aszfaltot.De mindent túl lehet szárnyalni.
és nem csúszik meg iyelnek? mert drága a gixer alkatrész
Minden jó csak kifáradsz gyorsan ha nem vagy fitt.Nagyon kanyargós.
kakucson menynire lehet motorzni nagymotorral? meg milyen az aszfalt?
Összekötő nem de a dob simán.
Nem tudom hogy a legeccerűbb.Van egy komplett gyárim azzal lehet matekozni.Alul kéne elreszelni és úgy kivezetni.Kell egy ügyes kezű kipufogóst keresni aki már csinált ilyet.
De első az elejét megerősíteni.Hátul már jól teljesít a Gixxer 1000 telo.
650-es sv-t láttam kakucson az sv fórumon is szokott lenni, neki aszem az összekötő leért a kanyarokban
jáh jáh. de neked kéne csinálni új leömlőt is nem? mert most nagoyn jobb oldalt jön a cső. és akkor el lehetne vinni középpen és azt kettőbe osztani.
Ez ilyen Tesco gazdaságos.A két dob 17e volt.Felpoíroztam.Majd ha kitavaszodik felpattintom.Mércéeek hogy hogy hova legyen rakva az összekötő tökbe jó. Ha nem jön be ráakasztok a helyére mást.Ez meg megy falidísznek.
Amúgy meg a dizsi előtt állva úgy nézzen ki a mint egy nagyobb motor a cél.
igen. de a leg valószínübb az hogy akkor sokat stoppie-ztak vele. mondjuk ez erőhatástól naogny függ. havernak 750 k6 jába 60.000 km van. már egyszer cseréltek tárcsát és megint lötyög. de ő sokat pályázik és állandóan szerpentinezik ahol nem 50 el megy. szal egy idő után minden elgyengül
és ráadásul akkor össze lehet keverni egy ezredessel hátulról multkor már beszéltük, én is duplát akarok. csak macerás és sok pénz. de most kérdeztem ago-t 105 ezer egy bodis dob. anyniból én csinálok duplát, karbont, névreszóló limitált szériásat
jah értem, a karcolásokat kormányvégen ilyesmi.
A féktárcsa mitől lötyöghet?
Túlzott erőhatásoktól?
hát hogy pl a vill aalja le van e nyúzva, össze van e verve stb. villanyaknál hogy nincs e repedve meg ilyenek. tutti hogy estek vele. de ha azt nem is akkor eldőltek. ez mind meglátszik a lábtartókon, kormáynon ilyen helyeken. ezeket érdemes megnézni. meg hogy féktárcsa lötyög e stb.
Hát ha csak az E jeles külső marad akkor nemigen.Tudja fene.Már láttam pár dupladobos 650-est.Nem gyengültek el.Még nem tom konzultálok majd kipufogóssal.Az egy dob se az a harmatsúlyú és legalább nem dőlök fel egyenesen állva.Kiegyensúlyoz.
ott mit kell nézni, milyen jelek vannak?
a srad is jól szól , az adatlapomon van is egy ilyen feltöltve valahonnan...
és nem fog nagyon meggyengülni? dupla dob? + súly meg stb?
máshogy nem is lehet motort venni. modnjuk sztem én pont kivétel vagyok. mert én amikor kinéztem a 125 ösömet akkor felhivtam péntek d.u. szombat reggel indultam megnézni. 700 km oda vissza. fazsa volt megvettem. gixert megtaláltam a neten szombaton, telefon--- vasárnap mentem megnézni. fazsa volt visszamentem érte 1 óra mulva hoztuk is el. de ehhez kell szerencse is meg midnen