Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt most melyik motorra írtad , vagy ez egy új...
mákom volt meg azzal is hogy kaptam kis fogaskereket meg puposplexit. ezért belefér az hogy kicsit csúszott az oldalán meg olcsóó
A motor szalonban állt(amargo-bp) egy másik srad-nak, amit eladtak szétment a motorja,és ennek a motornak a blokkját rakták bele.Müszerfal+komplett papiros motor ára 120000 ft.

Ezt írta a srác a Sradra.
a szerencsések bt 003, nem rosz...
én tavaly 3000 km-t mentem 98%-át kakucson 3 első és 4 hátsó fogyott
nekem mákom volt. én amikor vettem a motort kaptam hozzá egy pár zsir uj 003 at. ami 80 fölött van árba. ott pihen a garázsba várja a jóidőt
Az jó ár. Mindenképpen megéri, mert egész komoly összegeket el lehet költeni gumira. Tavaly 3 első meg olyan 7 hátsó fogyott, és én még macskajancsi vagyok a gyorscsávókhoz képest. Jahh és nem mentem vele 6000km-t. Pirelli Superbike-ot használtam, egész fajin, de a gyerek nagyon dicsérte a bridgestone-t, az se lehet rossz. Nekünk még sok is akármelyik szlikk szóval...
most valszeg nekem is az lesz fent idén , de lehet hogy mondtam már 48 ropi 3 pár de még cigánykodni akarok belőle (bridgestone)...
még nem próbáltam, de nagyon dicsérik..
Na igen, egy nap el lehet tüntetni a mintát a széléről. Nekem általában két délutánt bírt ki egy hátsó úgy hogy 60-70%-osak voltak. Legjobban a vágottszlikk bírta, me gaz is volt a legolcsóbb. 8k/db 70%-os kb. Itt van két kép, ezek dunlop d211 n-tech, elől hátul.
jóévan. jómunkát jószurkolást.
Na igen ez tényleg így van , viszont mostmár egy kicsit dolgoznom is kell , azért óránként bekukkentok majd hogy mi a pálya.
jó de a gikszer 1000 1be 170 fölött megy enyém is levan áttételezve elöl -1
bőven jó a kettes nekem még le is van áttételezve de nég így sem forog ki kettőbe(-1,+2), ismerek olyat aki gikszer 1000-el egyesben megy végig...
fasza.. meg fog ölni az unalom. betegszabin vagyok itthon és má nem tok mit kezdeni magammal. szerelni hideg van, meg nincs is mit
így kora reggel 8 köröl ig , utána dél körül, na és dél után 6-tól ákltalában, persze a melótól függ, 7:15 -kor kezdek és fél négyig vagyok...
át nekem nem állítható a kormány gátlóm. szal az magától sebességre állítódik. tehát aztmondod hogy akkor kettőbe simán végig lehet menni. frankó.. ráérsz egész nap fórumozni?
eddig pirellivel és metzelerrel mentem , a nyomás a melegtől függően elől 1,9-2,0 illetve hátul 1,5-1,9 között , reggel indulás előtt szoktam beállítani...
Ááá... nem kell darázni , én 3-as fokozatban szoktam 3-4 kört melegíteni a gumit , akkor max 110 km/h a végsebesség, utána vissza kettő (mármint kettes fokozatba)és padló, de így is 140 Km/h a max sebesség a hátsó célegyenes végénél kb . Egyedül a hátsó célegyenes sikan felőli részéről való kigyorsításnál szokta egy kicsit elemelni az elejét , mert van egy kis hupli. Egyébbként alap, hogy mikor a pályához érek a kormánygátlót max keménységre állítpm 8-as fokozat.
milyen guminyomással mész? és a térdkoptatót menynire eszi a beton?
nem úgy gondoltam. hanem hogy elég hosszú e. mert tudod jól hogy 750 pikk pakk 200 on van.. aztán feljön az eleje és megyek a szántásba..
én is olvasom a hatkilósat , de csak ritkán írok is valamit...
ha tudsz miért ne... , az 50 mp-s köridőig nem eszi a gumikat , csak bekoptatja a széléig , 49-től lefelé már azért eszi rendesen...
jáh. én is át szoktam beszélgetni a 600 ba mert itt sose irkált senkise. de legalább most elkezdődött.
ÁÁÁ... végre van egy kis élet itt is...
aranyos. hát majd meglássuk ezt a vágott slick témát, mert most át kell még iratnom, teljesítmény adó, olajcsere. szal most ugrik egy 60-70 de lehet hogy több... de azért ugylátom eléggé tapad ez az aszfalt. kerekezni lehet a célegyenesbe?