Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így gondolom én is
Abból a blokkból ahol valami elszabadul csak a szinesfémgyűjtó morék profitálnak.
Eggyértelmű hogy a működő csühögőt baxxák be abba szaros vázba.Így van remény hogy még a szezonban lehet vele berregni.Míg ha bontogatnak össze vissza csak a szerelés lesz motorozás nem.
Comprende!?
Neeeeem! Az a kérdés hogy a teljes másik blokkot, vagy megboncsák a rosszat és a harmadik blokkból használják fel az alkatrészeket a javításhoz (az eggyik megoldás olcsóbb több szerelési munkával, a másik drágább kevesebb szerelési munkával).
Szopás dögivel a konklúzió akkor.Van egy blokk kukás sradunk.Meg egy 120e-res blokkunk ami még mindig nem az igazi és ehez még kellene plusz alkatrészek hogy a háromból legyen egy valahogy működőképes berregő valamink ami kibírja hogy 14000 res fordulatot kapjon nyelezve?
Jól értem?Comprende?
Cccóval! Van egy motorhibás 750-es, aminek elment a hengerfeje és egy dugattyú, dondolom vagy vez lánc átugrott, vagy beesett valamelyik szelep. Ettől függetlenül van egy 750-es komplett blokk 120-ért. A kettőt kellene párosítani. Ezelken kívül van egy másik alkatrész blokk is aminek a henger, dugó, hengerfej jó. A kérdés hogy melyik megoldás legyen, vagy ne legyen.
őőőő kép nincs róla?
Ha egy henger sérült blokkot nem kell cserélni?
Vagy ezek perselyesek?
a srad 750
299ért van hirdetve
Van egy kívülről teljesen jó állapotú srad.
Hiányzik a műszerfal. (15000 Ft)
(Egy dugó, genger sérült + hengerfej)
Ezeket tudok 45 ért bele használtan, ( egy blokkból kiszedve)
Tehát ha más baja nincs akkor viszonylag olcsón kijönnék szvsz.
Na most akkor kéne egy tiszta kép nekem mert már beletekeredtem kissé.
Van egy Srad 750-es.Melyik és mik a hibái és mennyiért adják.Meg mennyi lenne hozzá a blokk?
a dugó a hengerhez van kopva.
Mert az nem külön blokkból jön bontva. Hanem egy üzemképesen vett, blokkból. Amit alkatrész miatt vettek külföldről.
Nézzétek hobbiszereléshez ha nincs jobb dolga tökéletes lehet ez a bontott dugó meg tudja mi a fene más bele.Amit mondjuk már eleve büdösnek érzek picit mert adva van egy henger ami valahogy kopott és adva van egy dugó/gyűrű egy másikból tökbe máshogy kopva.Még ha új gyűrűket rak bele akkor sem lesz már tökéletes.És akkor még a csapágyak,főtengely,tömítések,vezérlés stb nincs is benne.Na mindegy ha szeret legózni és jó sokat szívni még jó móka is lehet.
Bár szerintem olcsóbb venni egy dobozzal abból a fémépítőjátékból amiből régen a darut csináltam.
ha elment egy dugó, az a hajtókar és a főtengely élettertamára nem hat +an... sztem...
nem venném meg 120ért a komplett blokkot.
Tudok a rosszhoz 45 ért hengersort, dugattyúkat gyűrűkkel , hengerfejet
huh. akkor inkább nézelődök máshol. köszi az infókat.
rosszul értelmeztem a motor az több, az előzőben leírtam
nem ez nem maga a motorkerékpár.
Ez a komplett motor, ami belemenne a motorhibás sradba
akkor 260 a motorhibás gép, és 120 egy motor hozzá, akkor kb. 500-ból meg van az átírás és az egyebek , persze akkor ha minden pikk-pakk
hát nem tudom , meg éri-e a sok szívást amit fogsz kapni mire lezajlik minden....
akkor úgy 300-ban akár meg is állhatna. pályamotorban gondolkozok.
kb. ugyanannyi...
még mindig a motor hibás srad.
utolsó mailja:
Sérülésmentes a motor,gyári fényezésű ezért nem értem a kérdést a vázzal és az elektronikával kapcsolatban. Műszerfalat valószinüleg eladták róla. A hirdetésben leírtam ,hogy mi a baja a blokknak.

még azt kérdeztem meg ,hogy garanciát vállal-e arra h más baja nincs, csak a leírtak :)
jaja. mennyi lehet bele egy ketyegő?
én úgy értelmeztem, hogy nincs benne a szíve
komplett papiros motor ára 120 000?