Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

TL 1000 dobok lesznek rajta.Kétoldalat.kibelezve.Legalábbis a terv ez.
az tuti hogy a rendesen működőt is át kell nézni baromira , én megnéztem vagy 10 sradot mire megvettem a legelsőt mert az volt a legjobb , kb. két hétbe telt mire visszamentem hogy ok ez lehet hogy jó lenne egy pár óra alkudozás és megegyeztünk... az asszony már nagyon kivolt...
Blokkhibásan?
Letóljátok a hegyalja út tetejéről?
hallottam sv-t raptorral.. elég keményen muzsikál. ajánlom figyelmedbe
Háttttttt.Nem biztos.Ezért is nézik az ilyet vázgeometria ellenőrzővel.Mondom a szétesett blokk intő jel.Ott vannak a fékek csillapítók állapota is.Meg az elektromos rendszer is okozhat meglepiket.lMind mind költeni kell rá és a vége egy pénzügyi csőd.Lehet belőle patent gépet csináni de kérdés dolgozol öntöd bele a pénzt de csak egy öreg srad lesz és nem leszólni akarom mert a szivéhez nő az embernek egy gép amivel ekkorákat szív.De jön egy vevő ha el akarod adni és csak ezt látja.Én már végigcsináltam ezt egy robesszel.Komolyan megvehettem volna belőle egy 3x fiatalabbat a pénzből amit ráköltöttem 5 év alatt.Full új volt a bele.Mi lett vele.190e ért nagy nehezen el tudtam pattintani.
szemmel nehéz.. ráülsz odahúzod neki mittom én 50 ig és elengeded a kormáynt. ha nem kell a testeddel egyensúlyozni hogy egyenesen menjen akkor nagy baj nem lehet. érdemes megnézni a telók alját, kormánysúlyt, meg a vilanyakat. az sokat elárul
Ezt nem lehet észrevenni szemmel?
pl ,hogy nem 1 nyomon futnának a kerekek, ilyesmi? Vagy deformációt a vázon valahol?
Még nem de fog.Egyenlőre egy lefogott betonkeverő.
az más , a srad nem hogy nehezebb 20-30 kg-al de még gyengébb is , na meg akkora mint egy bálna az újabbakhoz képest , na de az a szexepilje...
hát ha más nem is legalább az. bár neked az sv röfög rendesen sztem
Há legalább reöfögjön vagy mi a szösz.
oké mester. én msot az ujabbakra gondoltam. sradot sose néztem nem az én világom. én kicsi vagyok. nekem még a k4 is nagy
szerinte azt Ő maga sem tuja , sztem arra gondolt hogy ha egy gép motorja gatya , akkor elvből nem lehet szalonállapotú
zoli mindíg a pinára gondol... de igaza van
Blokkhibás gép messze van a szalonállapottól no.Bárhogy szépítsük.Nem mamák mentek vele templomba vasárnaponként.Egy motor nem csak idomból és blokkból áll.Én nem gondolkoznék olyan gépen ami nem pöfögött előttem és nem mentem vele.mi van ha olyan kajla a váz hogy oldalt ki kell ülni hogy egyenesen menjen?
valaki tudja ,hogy Zoli32 mire gondolt?
a srad 600 110le, a 750 134le és nem keréken hanem főtengelyen mérve , keréken sztem még a k1-3 1000 sem adja le a 134 le-t
melyik évjrárat? vagy keréken vagy hol? mert a gyári adat tutti hogy 125 és 156
a hatkilós 110 le-s a 750-es 136 paccantó
mire gondolsz?
nem értek a régiekhez. azt tudom hogy k2 től fölfele 125 paci . a 750 156 az 1000es meg valahol 184 körül
azt nem írja hogy Mo-i lehet hogy behozott németből , oda 100 le-re leszabályoztatva gyártják
ha így is úgy is blokk újjítás akkor majdnem minden, nem?
Am az nekem is gyanús . Teljesen polír a motor... és az meg hiányzik.
Bár a képen is látszik ,hogy 1 csavar hiányzik az idomból, a lánc pedig nem tudom miért nincs rajta a lánckeréken...
Nem akarok vészmadár leni de a leszakadt belső elemek az én fogalmaim szerint messze vannak a szalonállapottól.Bármilyen szépek is a műanyagok.