Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de az enyémre jóóóóóóó....
Hajtókarcsapágyak, hengerfejtömítés, új gyűrűk, hengersor tömítés, stb minimum egy 100-as...
Az a lábtartókonzol max a szobád falára lenne jó. Máshol vannak a furatok...
A kérdés: motorozni szeretnél , vagy bütykölni és további költségekbe verni magad ?
Tavaszig van egy kis időd, nyárig meg pláne, keress egy normális használható gépet!
Az ennyire spórolásnak mindig a 1,5x ese lesz a vége.Működő normális motort vegyél.
Ahogy én észrevettem egy működő patent gép és az innen onnan összeollózott közül mindig az ollózott a drágább végösszegben még ha elejében olcsóbbnak tűnik a dolog.Nem látsz bele mi kell még apróság.És ez sokszor fájó pénzügyi apróság szokott lenni.
na-na arra nekem fáj a fogam
ebbe én se nagyon bíznék. egy ilyet azért illene márkaszervízbe csinálni és ott meg a faszod is otthagyod olyan drága. a versenylábtartó meg a fékcső kérdés lehet hogy jogos. de ha megvezsed és kényelmetlen, szólj secc pecc megveszem olcsóért.
ha nem te csinálod akkor igen , illetve nincs semmi garancia hogy jó is lesz pl: zabálja majd az olajat, csörög, kopog stb...
ezzel mire gondolsz? Hogy drága lesz?
98-99 inectoros ugyan az teljesen , viszont én nem nagyon mennék bele az ilyen ide szerelek odaszerelek dologba, hacsak nem te magad csinálod meg , már ha vágod a témát...
Új kérdésem van :)
Találtam egy motorhibás GSX-R 750et Srad. 1999."(1 db dugattyú és henger+hengerfej sérült) "
És találtam egy 1998as blokkot.
"A főtengely a hajtókarokkal hiányzik már belőle!Érdeklődj, megegyezünk!"
A kérdés az az ,hogy a 98as blokból a motorhibáshoz passzolnak az alkatrészek? Ugyan az a blokk vagy volt "modellfrissítés" a kettő között?
a bordó 600-as srad-ra
ezt melyik gépre írtad?
Nem tom , a verseny lábtartót általában csak pályázók szoktak felrakni , mert utcai mototozáshoz baromi kényelmetlen . A fém fékcső hátul szinén zenész . Sztem meg kellene halgatni a hangját a masinának , illetve átnézni az isdom alatt a vázat, mert lehet hogy komplett idomzatot cseréltek rajta ée mindjárt s.mentes . Azonban ha minden ok, akkor ha ki tudod alkudni legalább az átírási költség felét akkor + 300 eft és van egy elág jó motorod.
adatlapomon ott van. Használtauto.hu-n a legolcsóbb 360, több kmerrel, és 1 évved idősebb :)
de legalább normálisak. milyened van most? mit akarsz eladni?
Tisztelt Gergő!

Igen beszámítás van, csak téli nyomott áron ugyanúgy ahogy mi a miénket áruljuk ez azt jelenti,hogy ezt a motort 250.000ft-ért tudjuk beszámolni!
A motorunkban nincs benne a névre írás ára ha megnézed ezek a motorok 600.000-ért vagy drágábban mennek és nem ilyen felszereltek és megkíméltek mint ez!
képet nyugodtan tudsz kérni csak mond meg mit fényképezzünk,jelenleg a motort az egyik kollégánk garázsában tároljuk!


üdvözlettel: Csonti Car Kft.

Hm... :)
250 az 1 százassal kevesebb :)
Akk el kell adnom először...
kinéztem én is ezt :)
Már tegnap előtt írtam is nekik ,hogy beszámolják-e a mostani vasat.


köszönöm a hozzászólásokat!
tessék. nem egy k6 de legalább gixer és egész jó.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsxr_sr
ad_600_hibatlan-3592663
nálad a pont. én még mindig azt mondom hogy inkább várj, és utánna fogsz találni olcsón jót. fiatalt. én vártam és megmondom nektek, 1.1 ért vettük a gixert, 1 pár 100 ezres gumival, pupos plexivel, kis fogaskerékkel. mindig lehet találni nagoyn jókat. csak ugy emgjegyzem hogy én kb 700 al vettem olcsobban mint az iylenek vannak. azért mert karcos az idom. na puff. és? sradost meg régit kapsz már olcsón. várj keresek neked
Sztem az a lényeg, hogy az adott pénzügyi lehetőségedhez mérten a lehető legfiatalabb, illetve leggyáribb gépet keresd. Szerettem volna én is egy k6-os gixszert , de hát csak sradra volt zsé viszont nem bántam meg jó kis gépsárkány!
köszi a választ.
Megpróbálom. Sz.tem majd kinézek ilyet-is olyat-is. Viszek magammal szerelőt, aztán majd ő mondja ,hogy melyiket választaná.
Ha meg bejön valami meló akkor nézek újabbat.
Szíved joga azt venni amit csak akarsz, a véleményem már leírtam. Egy blokk élettartamát nem a lökettérfogata határozza meg, hanem az ahogyan használják. Egy 50-es simsonnal is el lehet járni 40 évig, míg egy 1000-es szupersportgépet is szét lehet hajtani pár év alatt. Ez használat és karbantartás függő. Mindenesetre okosan a vásárlással.
link lemaradt.
zöld gixxer.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_
gsx-r-3484392
hm
de nem érné meg jobban megvenni ezt , mint mondjuk egy GS500-at vagy RF400at?

Kb azok is ebben az árban mozognak. De azok azért jóval kisebbek.
Nem megy szét hamarabb a blokkjuk?