Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztem is elég lesz az. gyárival is jót lehet menni. csak tartani kell a fordulatot, meg rugdosni kell visszafele.
Hiányzik?
Ez azért erős volt, nem....
Nemá, hogy kimotoroztad..... lehetetlen ..... és nem egyenesen, végsebességre gondolok


Variálni nem kell, még gyárival is igen jót lehet menni.... csak ügyesen kell tekergetni a kormány jobb végét és ügyesen kell lökdösni a bal lábnál azt a kis karocskát...

100 szónak is a vége..... rakj előre -1 -et és meglátod elég lesz
Szia GINO. Tudod az a baj hogy az a 20 ló a mit a GSR-böl levettek az hiányzik és akkor nem kellene a fogakkal variálni.
Szia!

Ezt már mondtam, hogy tegyél 1 foggal kisebbet előre.
Csinál elég különbséget, nyugi....
igaz. de azért teljesitménybe megérzed. nagybátyámnak is gsr-e van és ő is ezen gondolkozik. de szerintem egyébként nincs azzal a motorral semmi baj. jól megy az így is
Az igaz amit irtál de modjuk 1 fog azért nem csinál nagy külöbséget szerintem.
hát én ezt most így fejből meg nem mondom hogy hány fog. gsx-r en szerintem elég de azt vedd figyelembe hogy a két motor között van 60 lóerő és majdnem ugyan olyan nehezek. de sztem ha te már kettővel kissebbet raknál fel akkor már nagyon rövidek lennének a fokozatok és naogyn pörögne a motor. ha jol emlékszem a gsr 103 at megy 1 be míg a gixer 150 körül. sztem az 1 el kisebb elég de ha nem zavar hogy forog a motor akkor hátra is rakhatsz 2 vel nagyobbat
Hát hogy elég-e 1 fogal kisebb? És a GSX-R nél is 16fog az eredeti?
hát én most olvastam erről a ketyeréről hogy a motorok nagy tempónál amugy is csalnak 10 % ot.. áttétellel meg még többet. amugy mire vagy kiváncsi konkrétan?
Szia. Az áttétel változtatás engem is érdekelne. Nekem GSR-600 as van és 16 fog az eredeti és 15-öst tudnék szerezni. A GSX-R750-nél mi a helyzet?
Még nem láttam olyat, de sztem meg lehet játszani.
van rá esély:D de megtaláltam:D spedohealer:D és az ago motors hozza 20 ezer magyar forintértD:
sztem beleillik:D ugyan ugy mint a k6 750 a k6 600 ba. de ez csak az én véleményem.
Nem. de tudsz esetleg valamit a témában?
Nem te kérdezted ezt a 600as topikban is régebben?
Sziasztok,
Van valakinek infója arról, hogy a gsxr 750 K4-K5 blokkja mennyiben kompatibilis a K4-K5 600 vázba (mociba). megoldható e a csere különösebb módosítások nélkül?
köszi.
Joci
Nekem is ugyanúgy van mint daragénak. -1, +2. Cimborám blédjével mértem hogy mennyit csal. Amikor nálla 100 volt nállam 110-112kb. Szerintem olyan 12% a csalás. Azóta már mentem 280-al is bibibííí!
kb: 1000 fordulattal többet forog ugyan azzal a sebességgel , viszont azt nem néztem meg mennyit csal...
ja-ja... emelgeti rendesen , két fokozattal keményebbre kellett állítani a kormánylengés csillapítót...
az érdekelt volna hogy kb menynit csal igy az óra:D de +2 vel már megint más:D de azért akkor egész jól emeli az elejét nem?:D
nekem és hátul +2
srácok van itt valaki olyan akinek elöl eggyel kissebb fogaskerék van?
a szánkó Győrben nem menő ...vagy ő valami kínai turista?San-Ko .akkor legközelebb halkabbak leszünk .elnézést bácsi


itt tényleg nem sok történés van
üdv! eladó gsxr 750/600 k5 hátsófelni , féktárcsával, menesztőgumikkal együtt, gyári fénnyel makulátlanul ár 35000 ft., ugyanitt jubileumi elsőülés hibátlanul, ára 7000 ft., ugyanitt kevés kilométeres jubileumi féktárcsaszett (2 első+hátsó) áruk csak egybe 38000 ft. ugyanitt gsxr 750/600 srad és k5 gyári kormánystabilizátorok ár 8000 ft/db., valamint gsxr 750 k5 .stb. komplett zárszett 2 gyári kulcscsal. ár 25000 ft. érdeklődni a 0620/992-4528-as számon!
Most érkeztem vissza, Győrbe voltam szánkóval.
Pápán meg rendet raktam mert túl hangosak voltak.

Szebb jövőt mindekinek!
na mi van?elmentetek motorozni?