Hello!
segítséget szeretnék kérni. most nézek majd egy 1999-es GSX-R 600 SRAD-ot, aki tud nekem tanácsokat adni, h mit érdemes megnézni rajta, esetleg milyen hibák szoktak előjönni, azt nagyon megköszönném. Előre is köszi.
K4-5 volt az utsó viszonylag nagyméretű sportmotor, ami utána jött mind kissebb. Én 195 cm vagyok, és elférek rajta. Igaz az utóbbi 2 évben nemigazán mentem közuton 100km-nél többet 1 nap, de elötte volt, hogy utassal 600-at.
Én 600km-ert tettem meg egy nap különösebb gond nélkül. Az utaskényelem nem az igazi, de a barátnőm szerint egy Bp.-Szombathely távot simán ki lehet bírni rajta. Szóval ha az asszonykád ilyet akar akkor nem kell félni. Majd beleerősödik a csuklója.
Nekem 1 nap alatt 850km volt a leghoszabb. 3 nap alatt kb 2200km. Faraszto kicsit de ki lehet birni siman. A k4-k5nek az ulese meglepoen kenyelmes (puha). Ez monjduk kifejezetten hatranya palyan (szerintem).
Utas felejtos hosszu tavon. Halal hatul ulni, es a vezeto is megsinyli ebben az ulespozicioban az utast. Ha utassal akarsz turazni akkor egy kenyemes tura motor kell.
Egy K4-es modell beszerzését tervezem és az érdekelne, hogy egy huzamban milyen távon lehet ezzekel a motorokkal közlekedni megállás nélkül? És, hogy az utasnak mennyire komfortos ez a motor? Legtöbbet a barátnőmmel motoroznék, és főleg túrákon, ezért éredekel. Én még nem mentem ilyen géppel, de mindketten ilyet szeretnénk, mert semmi sem érhet a gixxerek nyomába! Csak sikerült elolvasnunk 1-2 tesztet a neten és azok nem túl fényesek ezen szempontokból, de kíváncsi lennék mindennapi használók véleményére is! Én 187 cm vagyok, és mindenhol azt hallom, hogy ekkora mérethez már nem ajánlják! Azt biztosan tudom, hogy egy másik motort sem tudnék úgy szertni, mint a gixxert!, de szenvedni sem akarok a motoron a helyhiány miatt, és a barátnőm kényelme is fontos! Kérlek osszátok meg Velem a tapasztalataitokat!
A k6-ra csak jót tudok mondani! Isteni egy gép! Nagyon jó a kezelhetősége,nyomatékos,a futómű is szuper!jól tetted,hogy mégis erre a mocira esett a választásod! garantálom hogy nem bánod meg!
Nagyon jo a vas jol valasztottal :) Megbizhatosag passz. A K5 jo ebben (tobb mint 40e km, 6e palya km ebbol, es eddig semmi hiba, csak ami a kopasokbol szarmazik) de k6-al nem ismerek senkit aki sokat hajotottal volna (egyelore). Az biztos hogy kezelhetosege jobb lett mint a k4-k5. A futomu is finomabb valamivel. Hasznald egeszseggel!
Üdv Mindenkinek. A segítségeteket szeretném kérni abban hogy mennyire megbízható, és hogy viselkedik utcán és pályán az új gsx-r 600. 2-3hét és hozom el az újjat k6 os modell piros-fekete. nagyon jo áron sikerült hozzájutnom. először yamaha r6r szerettem volna csak kicsit kiábrándító volt az ára meg a havi törlesztő . köszi előre is
Hát, erre nem tudom a választ! De a megoldás viszonylag egyszerű. Össze kell hasonlítani őket, vagy rá kell próbálni a motorodra. Szerintem egyébként ugyanaz lesz.
Van egy-két eladó cuccom 600/750 GSX-R K4-K5 évjárathoz.
Ha esetleg érdekel vkit:
- első futómű kompletten villahidakkal, tengellyel, még talán a féknyergek is megvannak,
- hátsó futómű totál kompletten (kerék, lengővilla, rugóstag, gumi, fék, minden),
- első kerék (sérült),
- féktárcsák,
- lábtartók, apróságok.
Idomok, motoralkatrészek nincsenek!
Elmegyek az országból az ősszel és nem akarom, hogy itt rohadjon el az egész. Jó áron odaadom, főleg ha vki egyben elviszi!
segítséget szeretnék kérni. most nézek majd egy 1999-es GSX-R 600 SRAD-ot, aki tud nekem tanácsokat adni, h mit érdemes megnézni rajta, esetleg milyen hibák szoktak előjönni, azt nagyon megköszönném. Előre is köszi.