Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy kell menni mint én, szépen, nyugodtan, okosan.
Ha a 233, 234-es cikkszámúra gondolsz, akkor a hátsó búrák 8000, az elsők izzókkal 9000 HUF.
Kérdés: van eszed vagy nincs. Szerintem minden ott dől el.
Turbo is legyen az 1000-esen mert anélkül nem menő.
Vegyél egy 1000 est
Majd azért írj a zakós topicba.
Cső!
Érdekelne az indexbúra,mind az első,mind a hátsó! Az ára mennyi? A Kék érdekelne,de gondolom ez színtől függetlenül ugyanannyiba kerül! Nos akkor mennyi? Várom válaszod! Előre is köszi!
Hát épp ez az,a sofőrön.... Nem mentem még hasonló teljesítményüvel sem ,ez az!
HI Szerintem vegyél egyből egy 750-est és nem kell venned 2 év múlva másikat
Köszi válaszod, azt hiszem belevágok. Még hasonlóval se mentem (teljesítményben) de talán óvatosan ez se vészes. Azt hiszem csak a sofőrön múlik!...
E=1/2m×v négyzet.....
Egyszer biztos meghalsz!
De nem mindegy mikor és miért!
Sztem a mai 100 LE fölötti gépek nem kezdőmotornak valók! Bár nem tudom mit jelent nálad a nem vagy csont kezdő, szóval lehet, hogy tudod melyik a fék és melyik a gáz, vagy az is lehet, hogy motoroztál már egy 30 LE-s Mitoval x ezer km-t.
Sztem a fokozatosság fontos dolog (tapasztalatból mondom)
Sziasztok!

Veszek egy k6 os gsxr600 at nem sokat mociztam még de nem csont kezdő vagyok.
Mi a véleményetek mert vagy azt mondják meghalok vagy azt hogy azzal is meg lehet tanulni?
indexes hátsó lámpák ITT
Tök gyári is érdekel, ami nem erős tónusu? Be kell fújni autólámpára való fekete sprayval vékonyan.
Ha megvesszük azt a K6-os 750-est, az idomokat, lámpát, plexit nem vesszük meg hozzá,
akkor a srác biztos el fogja adni.
Hali mindenkinek!
Nos,még mindig sötét füstszínű sima púp nélküli gyári plexit keresek motorra! /Gsx-R 600 K6-ra!/
Aki tud jutányos áron az írjon nekem! megköszönném! További szép napot!
Sziasztok!
Hadd szóljak hozzá ehhez a kezdőnek 600-as témához.Nem okoskodni akarok,ahhoz hál" isten még fiatal vagyok
Én Simsonnal kezdtem valamikor, utánna jött a Malaguti F12,majd a GS 500.1,5 szezont motoroztam a GS-sel(15000 km-t) és augusztusba lecseréltem a GSX-R-re, vele mentem 4000 km-t eddig és kibaszott balfékül motorozok vele és most bánom,hogy nem tartottam meg a GS-t még 1 v.2 évig.Szerintem még várjál azzal a nagymotorra válátással,nem maradsz le semmiről,nem kell azt nézni,hogy a másik mit csinál.
Na de majd átidomozom és resszkessetek csak attól tartok,hogy olyan gyors leszek,hogy mind a két térdem egyszerre leér
Tuning,
nem akarom egyszerűen leoltani a fejed, mert már sokan megtették. nem akarok sokat okoskodni, mert offolás lenne..
De ez az új hülyeséged, hogy minden héten kitalálsz magadnak valamit, amit "venni fogsz", ez már nekem is sok. Tudod, hogy jóformán semmi bajom nincs Veled, sőt igyekszem védeni téged a lehetőségekhez képest, de lassan már joggal fogják oltani a fejed.
16 éves vagy és akkora mint egy kissrác (gondolom ezzel nem vitatkozol). Tudom hogy motoroztál sokat az NS1el, de az még nem jogosít fel egy gixxer600ra, de szerintem Neked még ZXR400ra sem kéne ülnöd! Először egy "picit" fel kéne nőnőd! és ez nem kioktatás akar lenni! Tartsd be azt a kibaszott szamárlétrát, halgass ránk, sokkal okosabbakra és kérlek vegyél egy 125öst, kerül amibe kerül. Nem érdekel mennyit buksz rajta, meg hogy nem engedheted meg a gyakori motorcserét. Leszarom! Vegyél egy evot vagy rs125öt és le se szállj róla 2 évig! Nem fogod megbánni! Apád sem bánja meg, mert nem kell kiskanállal összevakarnia a gixxer600 romokból, aztán valahogy beadni anyádnak hogy a szép új sportmocit összecsuktad és megnyekkentél. Lehet hogy ez erős. De az élet is az! én meg nem akarom azt hallani hogy Tuning szanaszét törte magát.
A másik, szerintem vedd magadnak egy amolyan "képzeletbeli" határnak a nagymotort. Kösd valamihez. AHOGY MEGTANULSZ NORMÁLISAN ÍRNI, VEHETSZ NAGYMOTORT! Nem ettől függ hogy mennyire vagy felnőtt, vagy mégis?
Összegezve: Felejtsd el a 400as, 600as gépeket, hidd el nem neked valók... Szívem szerint azt mondanám hogy egyél sokat, megy motorozz még pár évet a kis NS1el, nem válik károdra.. de ha nagyon viszket a segged, vegyél 125öst, DE NE NAGYOBBAT!!!!!!!!!!!!!
És gondolj sokat Tyt bácsira aki 18évesen vett "kis" 125öst, a 125ös után, és meg fogja tartani pár évig! Csak azért hogy ne dögöljön meg rögtön a nagyobb gépen, és szerezzen soksok rutint!!
Mijaza tükör? Ami a fürdőszobában van oszt nézegeti magát benne az ember? Motoron nem kell szépítkezni, arra felesleges.
akkor megéri az útán gyártott idom nekem az 50esre csak a fejidom 70+30 a plexi+ a többi idom helyre állítása meg festés :S csak gondolom ilyen gépre nincs
Palyan szered le a tukrot. Vagy hajtsd be. Es akkor nem fogod bamulni. Az idomzat festessel, felszerelve, plexivel, legbeomlokkel, fejidomtartoval kb 150e ft volt. Vazvedo es dekli vedo meg 10-10e.
Szia balagee!

Sajnos nem úsztam meg egyszerűen de mindegy. Láttam a motorodat és elég szépen át van építve. Elvileg jövő héten lesz meg az összes utángyártott idomom. Az lenne a kérdés, hogy mennyibe kerülne az idomgarnitúra az én motoromra ahol te vetted? Megköszönném ha meg tudnád mondani.

Nem az a baj, hogy nagy vagy erős a motor. Nekem az volt a gondom, hogy nem szoktam még le a tükör bámulásáról menet közben. A hungaroringen tanácsolták, hogy ne nézegessem a tükröt mert figyelnek rám a gyorsabbak. Tényleg figyeltek de én azért ott is nézegettem. Viszont volt helyem kisodródni!!! A szerpentinen nem volt hely ezért rácsúsztam a szallagkorlátra! SOHA TÖBBET NEM BAMBULOK A TüKÖRBE!!! Most megtanultam!!
oké, majd akkor képet megcsinálok idom nélkül
egyébként kawa zxr400ra lehet ?
Nincs hova tenni rajta.
nekem meg majd bukógomba kell