Valaki tudna nekem segíteni abban,hogy barátomnak van egy gsxr 600K2-es motorja és azt mondták neki,hogy órát kell benne cserélni mert meghalt (de szerintem ilyen nincs) és szeretném asztalon kipróbálni,hogy elindul-e!Az óra hátulján van a csatlakozó és 8 láb van felül és 8 alul.......nem tudnátok megmondani,hogy hova kerül a +12 volt illetve a negatív?de ha jól tudom akkor gyujtás is kellene neki...sajnos egyiket sem tudom
(mellékelek egy rajzot is igaz ez netröl van de legalább be lehetne rajta jelölni melyik láb mi,mert ez gsxr 1000)
Köszi a választ előre is!
A lényeg az hogy kiszemeltem egy K5-ös gixxert, azt szeretném megtudni mennyibe kerülnek hozzá a kacatok, meg a fenntartás...
mennyibe kerülnek: fékbetét láncszett, meddig bírják, mennyi az olajcsere ? (szervízben persze)
Gyárilag mien gumival szerelik? mennyit bír a gyári papucs? Olajcsere 6e km-ként?
Megállás nélkül mennyit lehet vele lecsavarni?
Kényelmetlen?
Ezek az árak még mindig elég korrektek Pénteken elmásztam 3 különböző biztosítóhoz (The Policy Shop,Carole Nash és Motorcycle Direct) árajánlatot kérni egy K6 GSX-R 600-ra...köhm...a Policynál röhögve elküldtek a picsába, a másik kettő pedig 1200(1200*360=432.000 ft) illetve 1350 fontot (1350*360=486.000 ft) kért volna el tőlem egy évre.. (mivel fiatal vagyok és nem volt még itt kint semilyen járművem,ezért ilyen kurva sok) Azt mondták,hogy ha nem okozok balesetet stb,akkor jövő évtől kb feleződik..na köszi.. tehát csak magyar papírokkal (25kw)...
Én próbáltam az r4 mellett valvoline racing 10w50-et is. Azt is úgy kortyolta az R4-et. Amíg nem pályázol vele, vagy az utcán nem úgy hajtod, hogy a visszaváltásokkor beleforog a 14-15000-be, addíg nem mérhető az olajkajázása.
Motult kevésbé eszi.
Miért nem veszed meg Brian gépét?
Alapvetően jó a konstrukció, 1 tipushiba van, de azt nem tudod vásárláskor ellenőrizni, ha szerencséd van nem jön elő a probléma vagy már garanciában cserélték. Az FI (befecskendező) szokott tönkremenni, ilyenkor világít a piros lámpa és FI felirat a műszerfalon (csak kompletten cserélhető: új 280e , bontóban 40e , de én tudom javítani ), ha ilyen gondod lesz, keress meg!
Fogyasztást és hasonlókat nem tudok mondani, én ilyennel nem törődtem!
Érdemes előre fémfékcsövet és Motul RBF600 olajat tenni, mert egyébként túlmelegedés miatt kicsit gyengül a fékrendszer.
Nagyon strapabíró gép, Tomyboy 35e, Balage 50e km-nél (utcai + pályahasználat) jár gond nélkül (nekik még az FI sem ment tönkre)!
Köszi! Láttam a mocid a használt autón! Jővőhónapban veszem az enyémet és ha nem nagy kérés tudnál nekem mondani róla egykét dolgot amire érdemes odafigyelin ennél a tipusnál? (van-e valami tipushiba amit vételkor érdemes ellenörizni?) Milyen időkőzönként érdemes olajat cserélni mennyit eszik meg ilyenek. A választ előre is köszi!
Ha a válasz erre gombra nyomsz, akkor könnyebben észreveszem, ha kérdezel
Igen, ezt használom Motul 300V 4T FACTORY LINE és szerintem utcai igénybevételre jó a 10w40.
Valaki tudna nekem segíteni abban,hogy barátomnak van egy gsxr 600K2-es motorja és azt mondták neki,hogy órát kell benne cserélni mert meghalt (de szerintem ilyen nincs) és szeretném asztalon kipróbálni,hogy elindul-e!Az óra hátulján van a csatlakozó és 8 láb van felül és 8 alul.......nem tudnátok megmondani,hogy hova kerül a +12 volt illetve a negatív?de ha jól tudom akkor gyujtás is kellene neki...sajnos egyiket sem tudom
(mellékelek egy rajzot is igaz ez netröl van de legalább be lehetne rajta jelölni melyik láb mi,mert ez gsxr 1000)
Köszi a választ előre is!