Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!


Valaki tudna nekem segíteni abban,hogy barátomnak van egy gsxr 600K2-es motorja és azt mondták neki,hogy órát kell benne cserélni mert meghalt (de szerintem ilyen nincs) és szeretném asztalon kipróbálni,hogy elindul-e!Az óra hátulján van a csatlakozó és 8 láb van felül és 8 alul.......nem tudnátok megmondani,hogy hova kerül a +12 volt illetve a negatív?de ha jól tudom akkor gyujtás is kellene neki...sajnos egyiket sem tudom
(mellékelek egy rajzot is igaz ez netröl van de legalább be lehetne rajta jelölni melyik láb mi,mert ez gsxr 1000)
Köszi a választ előre is!
Üdv mindenkinek!

A lényeg az hogy kiszemeltem egy K5-ös gixxert, azt szeretném megtudni mennyibe kerülnek hozzá a kacatok, meg a fenntartás...
mennyibe kerülnek: fékbetét láncszett, meddig bírják, mennyi az olajcsere ? (szervízben persze)

Gyárilag mien gumival szerelik? mennyit bír a gyári papucs? Olajcsere 6e km-ként?
Megállás nélkül mennyit lehet vele lecsavarni?
Kényelmetlen?

Előre is köszi!
Szőke kapitány
Tudom hogy nem ide tartozik , de nagyon komoly: http://www.youtube.com/watch?v...
Üdv minden GIXER rajongónak!
Keresek egy erősen törött K3 as-t. Ha valaki esetleg tud ilyet irjon vmit...
Hálás köcc!

Egyébként ugyanehez a típushoz tudok pályaidomszetteket és sportdobot igen kompetens áron!
Fenn a hirdetés :)
Ezek az árak még mindig elég korrektek Pénteken elmásztam 3 különböző biztosítóhoz (The Policy Shop,Carole Nash és Motorcycle Direct) árajánlatot kérni egy K6 GSX-R 600-ra...köhm...a Policynál röhögve elküldtek a picsába, a másik kettő pedig 1200(1200*360=432.000 ft) illetve 1350 fontot (1350*360=486.000 ft) kért volna el tőlem egy évre.. (mivel fiatal vagyok és nem volt még itt kint semilyen járművem,ezért ilyen kurva sok) Azt mondták,hogy ha nem okozok balesetet stb,akkor jövő évtől kb feleződik..na köszi.. tehát csak magyar papírokkal (25kw)...
nálam is ez a helyzet akkor ez igy nem is olyan sok
Hi!

én az Alianznál kötöttem 9900Ft/negyedév mivel nem volt még biztosításom semilyen gépjárműre hat sajna ez ennyi
Az Allianz 42000Ft lett volna egy évre. Átmentem a K&Hhoz ami 24000Ft/év.
4400 az nagyon jó én 23 éves vagyok de nekem a kalkulátorok 9000Ft dob ki negyedévre :( te melyik biztositónál vagy?
Nekem a kötelező 4400 ft negyedévente, a teljesítményadó meg 26 körül volt, most már 4. évébe lép, ezért kevesebb lesz 1 hangyapöcsnyivel.
Sziasztok tudja valaki hogy menyi egy 600 gixere a biztositás és a teljesitmény adó nagyjából!? Elég nagyából is mert fogalmam sincs igazából
Ya, télleg árat nem írtam. Ár: 1.350.000.-ft
üdv, miért adod el?
és mennyi az ára?
Sziasztok!

Eladnám a motoromat, ha érdekel valakit hívjon 70-386-0721-es számon. 2005.09. havi, első tulaj, sérülésmentes, gyönyörű gyári állapot 30.000.-km, 30.000.-es szervíz megvolt, minden cserélve. Gyári bukógomba, yoshimura tri oval dob, fém fékcső, integrálindexes ledes hátsó lámpa.Stb. Képek az infómban.

üdv
Há világos!
Csővi! Mi maga kiképzőtisz?
Sosem küldesz neki brutál motorfékeket, nem gangolsz vissza mint az állat.
Én próbáltam az r4 mellett valvoline racing 10w50-et is. Azt is úgy kortyolta az R4-et. Amíg nem pályázol vele, vagy az utcán nem úgy hajtod, hogy a visszaváltásokkor beleforog a 14-15000-be, addíg nem mérhető az olajkajázása.
Motult kevésbé eszi.
Miért nem veszed meg Brian gépét?
Plussz az én 750-em is ment már 30 000-et. De nem eszi az R4-et. Érdekes.
Nálam pedig kapja a kiképzést nagyon keményen.
Ha lesz valami gáz akkor keresni foglak meg láttam hogy tudsz gumit is majd szerintem ez is kell!
Alapvetően jó a konstrukció, 1 tipushiba van, de azt nem tudod vásárláskor ellenőrizni, ha szerencséd van nem jön elő a probléma vagy már garanciában cserélték. Az FI (befecskendező) szokott tönkremenni, ilyenkor világít a piros lámpa és FI felirat a műszerfalon (csak kompletten cserélhető: új 280e , bontóban 40e , de én tudom javítani ), ha ilyen gondod lesz, keress meg!
Fogyasztást és hasonlókat nem tudok mondani, én ilyennel nem törődtem!
Érdemes előre fémfékcsövet és Motul RBF600 olajat tenni, mert egyébként túlmelegedés miatt kicsit gyengül a fékrendszer.
Nagyon strapabíró gép, Tomyboy 35e, Balage 50e km-nél (utcai + pályahasználat) jár gond nélkül (nekik még az FI sem ment tönkre)!
Köszi! Láttam a mocid a használt autón! Jővőhónapban veszem az enyémet és ha nem nagy kérés tudnál nekem mondani róla egykét dolgot amire érdemes odafigyelin ennél a tipusnál? (van-e valami tipushiba amit vételkor érdemes ellenörizni?) Milyen időkőzönként érdemes olajat cserélni mennyit eszik meg ilyenek. A választ előre is köszi!
Ha a válasz erre gombra nyomsz, akkor könnyebben észreveszem, ha kérdezel
Igen, ezt használom Motul 300V 4T FACTORY LINE és szerintem utcai igénybevételre jó a 10w40.