Nekem 2006 nyarán mondta fel a szolgálatot a másodlagos pillangószelep léptető motorja.
A Mikuni azóta már orvosolta ezt a hibát és a kicserélt alkatrészek már megfelelően működnek (nálam is). Ezt az is igazolja, hogy a K6-ban is ugyan ez van és ott még nem hallottam ilyen jellegű problémáról. Egyébként nekem is gariban cserélték.
Ja és igen, azt mondták, nem javítható és az egész cuccot cserélni kell. Bár egy szerelő haverom szerint azért rá lehetett volna nézni, hátha csak valami forrasztás engedett el a kis motorban, ami egyből haláljelet küldött.
Én teljesen véletlenül tudtam meg jóval az eset előtt ezt a garancia utáni plusz egy év jótállást a Suzukinál, amikor már bizonyítani kell, hogy a gyár hibájából romlott el valami. Ez jelen esetben elég világos, mert hogy tudnám én elrontani a pillangószelepet?
Ha nem jut ez eszembe, valszeg nekem is fizetős lett volna, mert a szerelő magától nem mondta.
Nekem 2 hete ment tönkre versenyen
Én bontóból szereztem 40-ért, de ha tudtam volna ezt a "3. évre vonatkozó...." dolgot, lehet, hogy nekem is kicserélték volna ?!
Ugyanis a szerviz szerint nem javítható, legalábbis nem szedhetik szét!
Sziasztok!
K4 600-am van, idén vettem. Pénteki ringnapon egyszer csak elment az erő és a piros hibalámpa kigyulladt. Szervizben másnap kiolvasták, hogy a másodlagos pillangószelep motorja behalt, teljes injektorsort (asszem) kell cserélni, 277.000 Ft. Csak az a mákom, hogy a 3. évre vonatkozó jótállás keretében megcsinálják, mert ez nem felhasználói hiba.
Azóta több helyről hallottam, hogy ez nem ritka eset. Másnak is volt ilyen? Igaz, hogy bontóból 40 körül lett volna alkatrész, de akkor is nyűgös lennék, ha még egyszer lenne ilyen és nekem kéne fizetni.
G.
Halisztok!
Hát,nem tudom,talán egy kis rezgés valóban érzékelhető,de csak olyan 5ezer környékén! nem vészes! nekem inkább a bukógomba miatt rezgett ve,de az tényleg elég hallható volt,de már megoldódott....
Most regisztáltam az oldalra, mint tulajdonosa egy új k6-os gsxr600-nak.
Éppen túl vagyok a bejáratáson, minden rendben van a motorral.
Egy kérdésem volna. Kb 5000-es fordulaton berezonál valami, gondolom valamelyik műanyak, aminek elég zavaró a hangja,elviselhető de meglennék nélküle. Tapasztalt valaki hasonlót, vagy együtt kell élni vele. Ha esetleg valamelyikőtök tudja rá a megoldás, kérem ossza meg velem.
Hali NSRKId!
Igen én már tettem fel harissos Gixeres markolatot! Nos,kicsit izzasztó feladat! Valóban,rá van ragasztva mindkét oldalon,és ezt csak úgy tudod felrakni ha levágod a gyárit,persze csak óvatosan! Ezután frankón lepucolod a markolatot,majd csavarva szépen rá kell mennie! igaz nagyon passzentos,kicsit meg fogsz izzadni mire sikerül,de megéri! :) A bal oldalit nem muszáj ragasztózni,mert az nincs kitéve mozgásnak,meg mondom,nagyon passzentos és nem is mozog! A gázkar felöli lesz a Problémássabb! Ezt egyirányba tekerve könnyebb feltenni! Mielőtt felraknád tegyél rá vékony rétegbe ragasztót,lehetőleg olyat ami nem köt meg túl gyorsan!ÍGY könnyebben felmegy majd,hiszen némileg könnyebben csúszik majd! Hát asszem ennyi! Sok sikert hozzá!
Tett már fel valaki grafikás markolatot (harris) saját gixxerrére?
Szükségem lenne valaki tapasztalatára, hogy miképpen lehetett feltenni egy k5-ös 600-asra. Főképp a jobb oldali érdekelne, hogy könnyen lejött e és hogy nincs e ugy ráragasztva a gázkarra, hogy esetleg a gázkar műanyagja letörjön, vagy hogy nehéz e levenni?
Fontos lenne! Elöre is köszönöm.
üdv mindenkinek!
lenne egy kérdésem, remélem tudtok hasznos infot adni.
2001-es gsx-r-em van és van egy olyan gondom vele hogy kb 30 km alatt eltünik a viz a kiegyenlitőtartálybol. mi lehet a gond?
köszi előre is
Bármennyire is hihetetlen, így történt. Az időeredményeimen és a hétvégére jellemző arckifejezésemen, lelkiállapotomon is látszott, hogy rossz passzban vagyok A verseny másképp, alakult, akkor tudtam összpontosítani arra, amit csinálok. Sajnálom, hogy kiestél a 2. helyről, szép eredmény lett volna De, a lett volna.....
A segítségért ne hálálkodj, te is rengeteget segítettél - amiért köszönetet kell mondanom - pl. a hibakódok megfejtésében.
A "benzin elfogy" nevezetű műsort pedig szerintem minden versenyző legalább egyszer eljátsza pályája során. Legközelebb biztos marad benne min. 6 liter
He-he, ez jó... "Kimegyek motorozni egyet." Aztán az lett a vége hogy megnyerted a versenyt.
Egyébként gratulálok még1x. Az utolsó körökre tartogatott technikai zűrökkel most sajnos én voltam a soros. Így elúszott a 2. helyem mögötted. Nagyon köszi amúgy a segítséget. Amikor a boxban kiderült hogy mi volt a gond, azt hittem rám szakad a plafon.
Felnyitható a suzuki tabkja, csak az ülést kell levenni, és a kormánynál lévő két csavart kell kiszedni, hozzá lehet férni, egyböl meglátod a csavart mikor felnyitod, elvileg van kitámasztója is a tanknak ha nég megvan a mosihz, az ülés alatt a sárvédöbetétre van rápattintva, de ez el szokott kallódni.
Nekem 2006 nyarán mondta fel a szolgálatot a másodlagos pillangószelep léptető motorja.
A Mikuni azóta már orvosolta ezt a hibát és a kicserélt alkatrészek már megfelelően működnek (nálam is). Ezt az is igazolja, hogy a K6-ban is ugyan ez van és ott még nem hallottam ilyen jellegű problémáról. Egyébként nekem is gariban cserélték.