Nemtom kinek mi baja van a suzikkal én 2005 szeptemberében vettem újjonan egy gsx-r600-at, előtte honda cbf600s-em volt abba is belepakoltam azért 29.000.-km.-t. A gixer lényegesen jobb motor,mint a honda volt,mind futőművét,fékét,motorját,bármit tekintve. Ya, és a gixeremben most kb. 27.000.-km van és-lekopogom- az égvilágon semmi baja nem volt. Úgyhogy a honda buzik elmehetnek a sunyiba,mert max. annyiban más a honda, hogy a motor járáskultúrája finomabb, a suzukié meg nyersebb, de ettől nem lessz jobb egy motor és gyorsabb sem,ráadásul nekem bejön a suzuki picit zörgősebb hangjú blokkja. A 7000-től hallható airbox hang meg egyenesen fenomenális,jobban szív,mint bármelyik nő és a hangja olyankor elég nagy flash. Na ilyet a honda tuti nem tud.
Minden esetbena 750 a jobb valasztas. A K2 eseteben foleg. Kiveve ha valamelik hobbi racer versenysorozatban akarsz indulni 600ban. A 600nal annyival nem erosebb a 750 hogy beszarj tole, de pont annyival kapsz tobb erot ami az utcai motorozashoz jol jon. Palyan tokeletes a 600. 1000 az mar mas tema, azt 2x is meg kell gondolni, az mar nem gyerekjatek.
A suzukit szidni lehet, de ertelmes ervek nelkul csak frocsoges. MIndegyik japan marka van olyan jo, hogy izles kerdese melyiket valasztod. A Suzuki mellett mint erv az szol, hogy jo szerelni, es sokminden van hozza sokszor bagoert. Pl palyaidomot a regebbi suzukikhoz is kapsz fillerekert.
Hello mindenkinek!Hétvégén volt szerencsém részt venni a Tmiklósi motoros talákozón!Kevesen voltunk de azért jó volt!A lényeg szinte mindenki a Suzuki-t szidta csak én egyedül éltettem! Érdekelne a véleményetek a K2-es GSX-r 600 és 750-ről!Vásárlás előtt állok és nemtom eldönteni melyik legyen!Bár az 1000-es is bejön! Ha tudtok róla írni véleményt akkor megköszönném!Éljen a Suzuki GSX-R!
Köszi, még csak annyit, hogy megrendeltem hozzá a kuplungkart. A kapcsoló az azzal együtt van, vagy azt is külön kell megrendelni hozzá? Nem vagyok képben ezeket illetően.
Kipurcant a kapcsoló. Örülj neki, hogy nem fordítva van. Amikor elestem a ringen nekem nem indult el akkor sem ha behúztam a kuplungot. Szét kellett szednünk. Nem egy nagy összeg. 8-10 ezer Ft.
Akik akarnak jönnni Hujber László/ivecoslaca temetésre, azok (2007.06.23.) szombat reggel 8 és fél 9 között jöjjenek a gyáli úti McDonald"s -hoz.
Ott gyülekezünk és onnan együtt indulunk le Áporkára.
Természetesen motoros tisztelet adás lesz.
Lenne egy kérdésem: van egy 2005-ös évjáratú 600 as GSXR-ünk a limitált verzióból, és az a gond hogy beindul a kuplung kar behúzása nélkül is , peidig úgy tudom hogy anélkül nem lenne szabad. Ez mitől lehet? Vagy én tudom rosszul? Indulni pöccre indul meg jó hangja van , csak nem tudom hogy miért indul be úgy is
Előre is köszi:
Egy új érdekes jelenséget vettem észre a motoromon. Kíváncsi vagyok tapasztalt-e más is ilyet.
A kis kijelző, ami a váltó fokozatot mutatja, elkezdett bizonytalankodni. Egyesbe teszem és kettest mutat, aztán átugrik egyesbe, vagy kettesben marad.
A működésre nincs hatással, csak a kijelző szórakozik.
Látott már valaki ilyet?
Sziasztok!
Ha tudd valaki akkor légyszíves segítsen.Öhlins rugók vannak elöl a motormban, átszeleplve és egy jó beállítást szeretnék utcára.Előre is köszi
A véleményeteket szeretném kérni. k6-os gsxr 600-on szeretnék kipufogót cserélni.
Yoshimura-t szeretnék, mi a tapasztalatotok vele, főleg a hangja érdekelne. A motor oldala mellé kivezetett tri oval bevallom nem tetszik, ellentétben a TRC-vel. Akinek ilyen van megosztaná velem a tapasztalatait? Illetve, hogy hol érdemes vásárolni.
Sziasztok
nem tudjátok véletlenül honnan tudnék gyári idomokat rendelni egy limitált szériás 600-as GSX-R hez?
Címet vagy telefonszámot tud valaki adni? Illetve, a tükrök és az indexek megegyeznek egy sima 600-éval ?
Nemtom kinek mi baja van a suzikkal én 2005 szeptemberében vettem újjonan egy gsx-r600-at, előtte honda cbf600s-em volt abba is belepakoltam azért 29.000.-km.-t. A gixer lényegesen jobb motor,mint a honda volt,mind futőművét,fékét,motorját,bármit tekintve. Ya, és a gixeremben most kb. 27.000.-km van és-lekopogom- az égvilágon semmi baja nem volt. Úgyhogy a honda buzik elmehetnek a sunyiba,mert max. annyiban más a honda, hogy a motor járáskultúrája finomabb, a suzukié meg nyersebb, de ettől nem lessz jobb egy motor és gyorsabb sem,ráadásul nekem bejön a suzuki picit zörgősebb hangjú blokkja. A 7000-től hallható airbox hang meg egyenesen fenomenális,jobban szív,mint bármelyik nő és a hangja olyankor elég nagy flash. Na ilyet a honda tuti nem tud.
üdv
A suzukit szidni lehet, de ertelmes ervek nelkul csak frocsoges. MIndegyik japan marka van olyan jo, hogy izles kerdese melyiket valasztod. A Suzuki mellett mint erv az szol, hogy jo szerelni, es sokminden van hozza sokszor bagoert. Pl palyaidomot a regebbi suzukikhoz is kapsz fillerekert.
Akik akarnak jönnni Hujber László/ivecoslaca temetésre, azok (2007.06.23.) szombat reggel 8 és fél 9 között jöjjenek a gyáli úti McDonald"s -hoz.
Ott gyülekezünk és onnan együtt indulunk le Áporkára.
Természetesen motoros tisztelet adás lesz.
Lenne egy kérdésem: van egy 2005-ös évjáratú 600 as GSXR-ünk a limitált verzióból, és az a gond hogy beindul a kuplung kar behúzása nélkül is , peidig úgy tudom hogy anélkül nem lenne szabad. Ez mitől lehet? Vagy én tudom rosszul? Indulni pöccre indul meg jó hangja van , csak nem tudom hogy miért indul be úgy is
Előre is köszi:
Egy új érdekes jelenséget vettem észre a motoromon. Kíváncsi vagyok tapasztalt-e más is ilyet.
A kis kijelző, ami a váltó fokozatot mutatja, elkezdett bizonytalankodni. Egyesbe teszem és kettest mutat, aztán átugrik egyesbe, vagy kettesben marad.
A működésre nincs hatással, csak a kijelző szórakozik.
Látott már valaki ilyet?
Köszi!
Ha tudd valaki akkor légyszíves segítsen.Öhlins rugók vannak elöl a motormban, átszeleplve és egy jó beállítást szeretnék utcára.Előre is köszi
A véleményeteket szeretném kérni. k6-os gsxr 600-on szeretnék kipufogót cserélni.
Yoshimura-t szeretnék, mi a tapasztalatotok vele, főleg a hangja érdekelne. A motor oldala mellé kivezetett tri oval bevallom nem tetszik, ellentétben a TRC-vel. Akinek ilyen van megosztaná velem a tapasztalatait? Illetve, hogy hol érdemes vásárolni.
Köszönöm
Rendszám: UIJ-076
Vázszám : JS1CE111100106807
Fekete 2007-es Gigxer 600
Motorkód: N732113671.
Köszi hogy válaszoltál ,meg előre is ha valamit tudsz !
Gyári idomban nem tudok segíteni,de a tükrök és az indexek megegyeznek a sima 600-éval.
Meghírdetem a "Mecsekpihenő Motorosai " Iwiw-es bloq-on .
fef73@freemail.hu
nem tudjátok véletlenül honnan tudnék gyári idomokat rendelni egy limitált szériás 600-as GSX-R hez?
Címet vagy telefonszámot tud valaki adni? Illetve, a tükrök és az indexek megegyeznek egy sima 600-éval ?
Ha valaki tud segíteni, azt megköszönném !
Sürgős !
Előre is köszi