Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi Randy! ;) Jó kis cikk.
Jól bekúrtam a hátam scannelés közben,úgyhogy értékeld
Na de tud valaki nekem segíteni? Srad teszt.. stb. 600-as!
Jövőre Sraddal... ;) a tzr halott, bratyóval nem tudtunk megegyezni, úgyhogy eldöntöttem, leszarom, és négyüteműzök egy ideig... ;)
Ma mentem gixxer 1000-sel! hát lehet, h egyből be kéne fizetnem egy ezresre inkább... :D eszméletlen, amit az művel... hihetetlen, elképesztő... de komolyan! még mindig nem tudom elhinni! annyi adrenalint használtam föl ma, hogy ma már fel se áll.. :D
Sziasztok!

Egy GSX-R600 SRADnak vagyok a becses tulajdonosa.Néhány dolgoban kérném a segitségeteket.
A motornak sajnos van egyelőre egy kis baja.Nagyobb sebességnél( ugy 130 felett) egyszercsak megáll.Utána inditozok aztán megint elindul.És ha kb 90nel megyek csak vele akkor semmi baja.Valakinél fordult már előhasonló probléma?Most kicserélem a gyertyákat hétvégén, a akrburátor meg már egy hónapja ki lett takaritva.
Sajnos az első lámpám törött.Tudna valaki valamit ajánlani ahol tudok bontottat venni?Mert az uj ára 79500HUF.
Érdekelne egy sportdob is rá.Ha esetleg vkinek van egy eladó....

Előre is köszi a válaszokat!
ééész méég? mivel nyomod mostanság?
sziasztok!
hol találok SRAD teszteket, vagy legalább valami SRAD történelmet, miben különböznek egymástól az évjáratok.. stb.. leírásokat?
Mert igen keveset találok neten, és ha találok, akkor is csak a 750-ről.. :S
Köszi előre is!
Esetleg motorrevű vagy superbike valamelyik számában nincsen róla teszt, v összehasonlító tesz?
Ez pont Te mondod? Mi is volt ott a kertben?
Tibi valld be férfiasan te sem vagy a motorkezelés magasfokán, sőtt.
nem sértődtem meg , lehet jobb motorod az sem számít, én arra fogok ügyelni h ne történjen semmi probléma, ha meglesz. ennyi
A lényeg ugyan az. Itt sem okosabbak az emberek. Ld. jelen helyzet. Ezt egyébként mint ha a Vikingtől hallottam volna. Majd megkérdezem.
DDT az a K7 1000 nem magyarorszagon kenodott fel a falra. Amcsiban tortent az eset es igaz. Lattam a rola keszult kepeket, es az egyik boltos szamolt be rola gixxer.com-on :)
Épp ez a lényeg. Én is estem már 3X is. 2X közúton, 1X-er a ringen. A közútiak 40km/ó alatt voltak. Viszont igen sokan haltak már meg idén és azért mert én karcolásokkal megúsztam (meg te is) nem jelenti azt, hogy másnak is ilyen nagy szerencséje lesz. Az AF1 ment 120-at, a gixxer meg 1-be megy annyit. Nagyobb sebesség, nagyobb esés, nagyobb sérülés.
Az alapvető probléma az, hogy csak magadból indulsz ki. Az, hogy neked jól meg ymeg tudod magad kontrolálni nem jelenti azt, hogy másnak is megy. A fazon megvette az R6-ot de az 1000-es szervízre már nem jutott el vele mert telibevert egy autót. Reakció? Vett helyette egy R1-est mondván, hogy a 600-ast már kimotorozta. A másik tán egy hónapja tört ketté egy K7-es 1000-es suzukit a Full Gas falán. Még az udvarból sem jutott ki vele.( Már ha igaz ez a történet) De ennyire furcsa, hogy egy 18 éves srácnak nem ajánlgatok nagy hévvel egy 600-as gixxert? Biztos bennem van a hiba.
hmmmm nem volt kellemes... de az volt az első komolyabb gép a simson után (14 évesen) és ne mond, hogy te még nem estél meg ugye az akkori öltözet is közrejátszott (póló, rövidnadrág, papucs) de akkor még nagyon gyerek voltam és rájöttem a dolgokra és kúúúúúúúrva nagy szerencsémre egyetlen 8 centis vágott sebbel a térdem alatt megúsztam, (egy karcolásom se lett, pedig még kesztyű se volt rajtam) amit összevartak, de még a mai napig elvan zsibbadva a heg alatt egy tenyérnyi részen... de na... ez vele jár... senki nem kényszerít motorozni
Nem mondok/írok inkább semit...
Mindenki azt csinál és vesz amit akar... Ja, és nem elég rutinosnak és full profinak lenni, mert ez csak az egyik fele a motorozásnak... a másik a szerencse, vagy ki hogy hívja, hogy eddig nem jött ki eléd egy barom, vagy durrant el a gumid 150-nél... 4 hónapja mocizok a Z-vel és lassan 5 ezer km lessz benne, de nem érzem, hogy jobb lett volna mondjuk egy 400-as... minek? azis megy 200-al oszt ugyan ott vagyok... nem a motor a veszélyes, hanem aki azzá teszi! meghalni pedig lehet biciklivel is, sőtt még gyalog is!
Tényleg. Milyen volt 70-el belevágódni a betonkorlátba?
Nagyon helyes. Nem kell megsértődni (tudom, hogy nem tetted) csak a jószándék vezérel. Nem irígykedem. Nekem jobb motorom van! .
Te vagy élő példa. Amikor kerested a motorod azt hajtogattad, hogy majd ésszel mész meg ilyenek.
Így lett? Mennyit is megy a motorod végre? 270? Hol is mentél annyival? 4-es főút? Ejnye.
Ja. Én is így voltam a Thundercattal. Nem mindenki szerencsés.
Ja persze. Meg a kis frontálisan ütköző barátunk is roppant mód tudta kezelni a 750-est igaz? Nem tudom mit kell itt felháborodni, belőlem nem a képmutató segfej beszél. Azt hiszem többen vannak azok akik megveszik a 125 után a 600-ast és összetörik magukat mint akik nem. Az, hogy aggódom a testi épsége miatt nem hiszem, hogy elitélendő dolog lenne. Arról ne is beszéljünk, hogy a Te 1 éves Z750-es múltad nem hiszem, hogy feljogosítana az ítélkezésre. Majd 20 év múlva meséld el, hogy hány rutinos jó motoros barátod halt meg balesetben és azután ajánlgas 110 lovas motorokat kezdőknek.
köszi, remélem nem lesz probléma vele,eddig nem volt egy nagyobb motorral se, és a mostanában történtek után 2x is meggondolom hol mennyivel m1ek, meg milyen előzésbe kezdek bele, néha még lehet túl óvatos is vagyok. biztos szokatlan lesz még az elején, de vigyázni fogok
Ne agódj nem lesz gond 125 után 600 as nekem is 125 tuaregem volt és idén vetem meg a r6 ot és edig semmi gond mondjuk észel kel menniez alat nem azt értem h tötymörögjél 60 al hanem tudod te
és sok sikert a motor vásárlásához!
Bocs, hogy beleugatok, de mi az, hogy AF1 után 600-as? Mintha olyan nagy szám lenne... legalább van egy kis motoros múltja, nem úgy mint azok a nagyképűek, hogy kitalálják mondjuk 25 évesen, hogy vesz egy Busát, mert van rá pénze... előtte max simsonon ment vagy robogón, de amikor átveszi a gépet akkor annyit még megkérdez: Akkor 1 le és a többi fel ugye? Kicsit tartottam Én is, hogy milyen lessz a Z, de az első 200 méter után éreztem a motort, mintha nem is tudom mennyi iedeje mennék vele... szinte megy magátol és komolyan mondom (számomra) sokkal egyszerűbb irányítani, kezelni mint akármelyik sport 125-öst... erről ennyit.
hát megpróbálkozom vele, mentem már nagyobbakkal és nem volt probléma, igyekszem majd egybentartani magam és a motort is
AF1 után 600-as?