Szép! Na dobok fel az enyémről is egy képet!
Mennyi idő volt míg megjött? Akkor neked cakk-pakk 120-ba fájt?
Na már nagyon várom a videót mert akkor rakom rá össze a lóvét! Beruházok én is egy ilyenre! A Yoshival annyi a bajom hogy olyan hosszú! Én ezt a motort csak ilyen kis pufóval tudom elképzelni és ez áll neki jól, de ízlés dolga!
Ha tetszik a kipufogóm akkor csinálhatok neked is 55-ért ugyanilyet mint az enyémen van!Meg is nézheted és meg is halgathatod élőben is!Ugyanis csak 70km-re lakom tőled!Hétvégén ha jó idő lesz találkozhatunk!
Bocsi a késői válaszért, de a vason ültem mikor volt egy kis időm!
A pillangószelep után lett lecserélve a cső és ha alánézzel a tiédnek te is látni fogod, hogy egy bilinccsel van a dod és a cső összefogatva. Ha a bilincset fellazítod és a tartócsavarokat kiveszed, már le is lehet kapni a gyári dobot.
Nekem sem kellett utána állítani az elektronikának, nem történt semmi negativ dolog a menettulajdonságokkal. Aszervizbe azt mondták, hogy ezt még az elektronika utána tudja állítani. A külömbség talán annyi, hogy finomabb lett a legalsó tartomány gázreakciója, a hangja beszarás jó ( magas fordulaton teljes gáznál állat) és ha gázadás után hirtelen visszaengedem a gázt jön a robbanás (és v.színűleg a lángcsóva).
Videó készítése folyamatban, ha lesz feldobom, ígérem.
Én csak ajánlani tudom a Bóbis csövet, a teljes acél 90 e Ft és 3,5 kg ( a gyári 6,5 kg!) a teljes titán 130 eFt és 2 kg.
Ha sokallod akkor még van egy Raptor nevezetű Csongrádi cég akiknek a csöve 60-70 eFt-ba kerül (acél és nyitott rendszerü ez is).
Feldobok egy képet, mert felkerült a felnicsíkom is.
Jó tuningolást!
Yosimura: Neked is megmaradt a pillangószelep? Ki az a Kalivoda? Yosinak jó hangja van? Durrog? Most tervezek én is valami csövet rakni rá de nem tudom milyet meg ne is legyen drága ne kelljen nekem állítgatni meg jó hangja legyen. Ja meg majd még egy sporlégszűrőt készülök bele venni.
Valami válasz jól jönne hogy akkor most kell állítani a keverésen a pufó miatt ha a kipuf szelep után van felrakva? Egyébként érezni a különbséget az új pufóval? Nem torpan?
Jah még valami! Azt a csövet nem kell lecserélni ahol a pillagószelep van? És így nem kell utánna állítani az elektronikát? Meg majd akkor ha még belerakod a sportlégszűrőt
Columbiai: Engem is érdekel ez a cső! Megtennél nekem egy sziveséget? Felvennéd kamerára vagy telefonra a hangját és átküldenéd email-ba vagy feltöltenéd ide? Jó tudom nem adja úgy vissza a hangját de azért akkor már el lehet képzelni.
Egy kis segítség kellene. A kérdésem a következő:
a K5 600, 750 Gsx-r modellen lévő fényszóró alapban hogy működik? Elvileg alul van egy lencsés DE H7 izzóval, fent meg egy sima H4 izzóval. Mikor mi világít? Tompított ill. reflektor? jah, és tud-e vki olcsón ilyen lámpát?
A Bódis cső slip on rendszer azaz a pillangószelep után lett levcserélve. 120.000.- Ft volt és 4 kg minuszt és 3 LE+ a titán csőnek köszönhetően. A hangja valami eszméletlen lett a gépnek. Gondolkodtam rajta sokat, hogy megéri-e rákölteni ezt az összeget vagy tankoljam bele, de jól döntottem, vissza nem raknám a gyárit. Most rendeltem meg a K&N sportlégszűrőt, hogy teljes legyen a rendszer.
Mennyi volt a bódis cső? Rendszer vagy dob? Ja a másik: valaki segítsen már, hogy lehet nézni élőben az Eurosport-on nézni a MotoGP-t? Mert holnap és ma is dolgozok és itt nincs a munkahelyen Eurosport csak internet!
Köszi
Mennyi idő volt míg megjött? Akkor neked cakk-pakk 120-ba fájt?
Na már nagyon várom a videót mert akkor rakom rá össze a lóvét! Beruházok én is egy ilyenre! A Yoshival annyi a bajom hogy olyan hosszú! Én ezt a motort csak ilyen kis pufóval tudom elképzelni és ez áll neki jól, de ízlés dolga!
A pillangószelep után lett lecserélve a cső és ha alánézzel a tiédnek te is látni fogod, hogy egy bilinccsel van a dod és a cső összefogatva. Ha a bilincset fellazítod és a tartócsavarokat kiveszed, már le is lehet kapni a gyári dobot.
Nekem sem kellett utána állítani az elektronikának, nem történt semmi negativ dolog a menettulajdonságokkal. Aszervizbe azt mondták, hogy ezt még az elektronika utána tudja állítani. A külömbség talán annyi, hogy finomabb lett a legalsó tartomány gázreakciója, a hangja beszarás jó ( magas fordulaton teljes gáznál állat) és ha gázadás után hirtelen visszaengedem a gázt jön a robbanás (és v.színűleg a lángcsóva).
Videó készítése folyamatban, ha lesz feldobom, ígérem.
Én csak ajánlani tudom a Bóbis csövet, a teljes acél 90 e Ft és 3,5 kg ( a gyári 6,5 kg!) a teljes titán 130 eFt és 2 kg.
Ha sokallod akkor még van egy Raptor nevezetű Csongrádi cég akiknek a csöve 60-70 eFt-ba kerül (acél és nyitott rendszerü ez is).
Feldobok egy képet, mert felkerült a felnicsíkom is.
Jó tuningolást!
Nekem már egy éve Yoshi dob van fent és nem kellett átállitani(Kalivodától kérdeztem),csak pénzhuzás.Érezni a különbséget és nem is torpan.
Egy kis segítség kellene. A kérdésem a következő:
a K5 600, 750 Gsx-r modellen lévő fényszóró alapban hogy működik? Elvileg alul van egy lencsés DE H7 izzóval, fent meg egy sima H4 izzóval. Mikor mi világít? Tompított ill. reflektor? jah, és tud-e vki olcsón ilyen lámpát?
Előre is köszi a válaszokat!
Köszi