Hello szia mindenkinek!Örömmel közlöm hogy tavasszal egy uj Suzuki Gsx-r 600 as boldog talajdonosa leszek!:)
Edig egy suzuki gsr talajdonosa voltam!
És ha tunátok valami vélemyént vag ytapasztalatott mondani az uj gsx-r erröl azt megköszöném!
Elöre is köszy!
Csáó
mivel sajnos nagyon ugy nez ki, hogy modellvaltasra kenyszerulok, megvalnek az alabbi cuccoktol (eredetileg TL-R-hez akartam hasznalni , de alapvetoen SRAD 750-e)
Köszi nagyon,nemsokára megejtek egy telefont,hátha okosabb leszek!
Voltam a helyi Suzuki kereskedésben (Suzuki Luton Ltd.) rákérdeztem erre az egészre,megoldható,de nagyon GS 500-at meg Banditot akartak rámtukmálni 25 kw-s papírokkal... úgyhogy felejtős,de majd hátha Csaba tud valamit mondani.
Hali!Vértesszőllősön konkrétan a Suzuki motorpontnál hallottam,van náluk hivatalosan 25kw 600-as francia exportból visszamaradt.Állitólag nincs folytás csak papíron az ár akciósan 2.2milla körül,van honlapjuk nézd meg,sok sikert!
Hello Lojzi!
Szóval akkor nem lehetetlen,amiről beszélek..nagy megnyugvás
Köszi az infókat,esetleg konkrét telefonszámot és címet is tudnál adni? Leköteleznél..
Davis!
A Suzukiknál az elektronikában van a folytás,amit 1 szál kihuzásáva lehet ki iktatni.Folytás kivételt csináltam viszarakást még nem.Val szin olyan elektronika kell hozzá,hogy tudja a folytást,amit a folytatlan nem tud.De egészen pontosan a Csunderlik Csabi tud neked segitni Esztergomban.
Az a motor ami hirdetve van,az új,én viszont használt (K6) motorra gondoltam,olyanra,aminek alapból a rendes adat van írva a forgalmiba.
A kérdésem magára a fojtás menetére vonatkozott,hogy hol tudnám ezt törvényesen megtenni.Egyáltalán ez hogy lehetséges? Az elektronikába nyúlnak bele? Vagy netán "hardveresen"? Jó lenne úgy megoldani,hogy fojtás nélkül is tudjam használni,viszonylag egyszerűen,pl valamiféle "rejtett" kapcsolós elektromos rendszer,mint a K7 gixxerezernél,hogy ha a rendőr le akarja méretni,akkor egy kattintás és kész. Gyakorlatban ezt úgy tudom elképzelni,hogy levágja az elektronika a felső-közép tartományt,bár őszintén fogalmam sincs,ezért is írtam ide.
Mi a kérdés? Igen valóban ha a motor forgalmijában az van hogy 25 kw és ez belefér a jogsidba akkor vezetheted. A rendőr szívózhat éppen de mozgó próbapadok híjján nem tudja bizonyítani, hogy a moci 120 lóerős. Ha meg tényleg 25kw-os akkor meg nincs is miről beszélni. Hajrá!
A kérdésem első blikkre lehet,hogy fura,sőt,megdöbbentő lesz,de volt már rá példa:
Szóval a lényeg az,hogy egy K6-os GSX-R 600-at szeretnék 25kw-s papírokkal használni! Külföldön ez annyira nem is meglepő,sokszor volt rá precedens. A használtauto.hu-n is van egy vadiúj darab eladó,aminek 25kw-s papírja van,ígytehát gondolom csak megoldható.Olvasgattam ezzel kapcsolatban fórumokat,illetve oldalakat,de konkrét leírással még nem találkoztam.
Nagyon hálás lennék,ha valaki tudna nekem segíteni!
Előre is köszi!
(a felesleges "rakd le inkább az A-t és úgy motorozz vele" tipusú fejmosásokat kérem hanyagoljuk,hiszen nem erről van szó!)
Én a következőket használtam és sokkal jobbak a tapasztalatok (váltóműködés és olajfogyasztás):
Silkolene Pro 4 10w40 és 15w50
Motul 300 V 15w50
Edig egy suzuki gsr talajdonosa voltam!
És ha tunátok valami vélemyént vag ytapasztalatott mondani az uj gsx-r erröl azt megköszöném!
Elöre is köszy!
Csáó
mivel sajnos nagyon ugy nez ki, hogy modellvaltasra kenyszerulok, megvalnek az alabbi cuccoktol (eredetileg TL-R-hez akartam hasznalni , de alapvetoen SRAD 750-e)
- Hatso felni, lanckerekkel, gumival (Michelin Pilot Race soft 190/50 73W), fektarcsaval
kormanycsutkak, kormanykapcsolo
illetve par maradek SRAD alkatresz (vizhuto, tank, oldal/ulesidomok, plexi, hatso lampa, lengovilla, aprosagok)
elerhetosegem az adatlapon
Voltam a helyi Suzuki kereskedésben (Suzuki Luton Ltd.) rákérdeztem erre az egészre,megoldható,de nagyon GS 500-at meg Banditot akartak rámtukmálni 25 kw-s papírokkal... úgyhogy felejtős,de majd hátha Csaba tud valamit mondani.
Szóval akkor nem lehetetlen,amiről beszélek..nagy megnyugvás
Köszi az infókat,esetleg konkrét telefonszámot és címet is tudnál adni? Leköteleznél..
A Suzukiknál az elektronikában van a folytás,amit 1 szál kihuzásáva lehet ki iktatni.Folytás kivételt csináltam viszarakást még nem.Val szin olyan elektronika kell hozzá,hogy tudja a folytást,amit a folytatlan nem tud.De egészen pontosan a Csunderlik Csabi tud neked segitni Esztergomban.
A kérdésem magára a fojtás menetére vonatkozott,hogy hol tudnám ezt törvényesen megtenni.Egyáltalán ez hogy lehetséges? Az elektronikába nyúlnak bele? Vagy netán "hardveresen"? Jó lenne úgy megoldani,hogy fojtás nélkül is tudjam használni,viszonylag egyszerűen,pl valamiféle "rejtett" kapcsolós elektromos rendszer,mint a K7 gixxerezernél,hogy ha a rendőr le akarja méretni,akkor egy kattintás és kész. Gyakorlatban ezt úgy tudom elképzelni,hogy levágja az elektronika a felső-közép tartományt,bár őszintén fogalmam sincs,ezért is írtam ide.
A kérdésem első blikkre lehet,hogy fura,sőt,megdöbbentő lesz,de volt már rá példa:
Szóval a lényeg az,hogy egy K6-os GSX-R 600-at szeretnék 25kw-s papírokkal használni! Külföldön ez annyira nem is meglepő,sokszor volt rá precedens. A használtauto.hu-n is van egy vadiúj darab eladó,aminek 25kw-s papírja van,ígytehát gondolom csak megoldható.Olvasgattam ezzel kapcsolatban fórumokat,illetve oldalakat,de konkrét leírással még nem találkoztam.
Nagyon hálás lennék,ha valaki tudna nekem segíteni!
Előre is köszi!
(a felesleges "rakd le inkább az A-t és úgy motorozz vele" tipusú fejmosásokat kérem hanyagoljuk,hiszen nem erről van szó!)
Vki tudna segíteni hogy hol lehet kapni irridiumos kék plexit K4-es 600-as gixerre?