Hi ahogy elmondtad biztos nem egy nyugott túrázós előélete volt a vasnak ha a teló szimering ereszt akór valszeg egykeróztak vele és nem finoman rakták visza a földre ezek után nézd meg a kormány nyak csapágyat is nem e nagyon lóg mert az se 5-forint
Az összetörted alatt nem azt értettem, hogy a vezetési stílusa miatt fog történni a dolog. De sajnos 99%, hogy meg fog történni. Velem is megtörtént a Berikkel is és még sok ezer másik motorossal is. De gondolom nem volna gáz ha a GS 500 lábtartóit, tükreit kéne bontóban keresgélni, nem pedig egy 06-07 R1 vagy R6-ét nem? Mert elég ha 40-nél csúszik egyet, és garantálom, hogy az R6-nál egy ilyen kis huncuttság több százezerbe fog fájni. A GS-nél meg lehet, hogy csak legyintesz.
mér törné össze?BeikZ összetöre a TLjét?(ami ugye 1000res) /össze mert elütötték,de nem a vezetési stilusa miatt )és ő is RS50utánválalta be.bár én azért beiktatnék egy GS500ast a 600as elé
Köszi! megnézem ezeket a dolgokat amit mondtál! A teló szimering feltűnt! Amugy pöpec kis gép! Micron dob, fém fékcsövek, LSL kormány teló, korrekt bukógombák! Kipróbáltam volna ha nem esik ez a geci! Mégegyszer köszi az infot!
Bravó tuning akkor te is olyan hoszú életü leszel mint én!!!
engem lebszéltek r1 röl maradok r6 nál és böven erős lesz az is de én legalább 2 évet lehúztam 125 ösön
párszor mentem 600 asal engem is lökötnek tartotak!!!!
de 50 után 600 xép lesz sok szerencsét hozá!!! ui:ha gyorsitani akarsz akkor ne nyélgázal (jótanács)
Hi mérd le a tengelytávot ami 1390mm nézd meg a féktárcsákat nem e nagyon leharcoltak ,tapogasd végig az idomokat belülröl nem e heggesztve voltak, nézd meg hogy nem e csúszik a kuplung,ellenőrizd a fékcsöveken a dátumot nehogy régebbi legyen, figyelj a karbon boritásokra tudod ápol és eltakar,a kormányra hogy szimetrikus legyen,nézd meg a teló szimeringeket nem e eresztenek,meg a felnik nincsenek e megütve. A lábtartóval ne foglalkozz azt nekem is csinálja a sok láncsprétől az érzékelő nem mindig mükszik. Vagy észrevettél rajta valamit ami nem tetszett????
Jaja! Jó lenne mert most néztem egy 98-ast, nagyon jó állapotban van és így elsőre semmi hibát nem találtam! Jah és van benne 36E km! Hidegen indult egybő, semmi kóros zajt nem hallottam a blokkból! Jah annyi baja volt hogy az üresjelző nem mindig akart működni meg a beindításhoz fel kellett hajtani a kitámasztót! Vagy ez ilyen? Vagy komoly elektronikus gondokkal küzd???
Hi szerinten jók igaz nekem 99-es van de én meg vagyok vele elégedve nyúzom pályán meg közuton is 42 000-van benne de még semmi baja mondjuk szervizelem is rendessen ami elő van irva.Ha valami konkrét dolog érdekel vásárlás előtt segitek hogy mire figyelj.
szerintem nőjj fel egy pöppet a dologhoz és akkor ilyen hülye kérdések nem fopgalmazódnak mega fejedben.Ns1 honda után inkább gixxer 1000et vegyél,a 600 túl löttyedt,meghát nemúgymegy hogy állandóan motort cserélget az ember..,mert ugye az csak hóbort,nem szamárlétra.
apummal beszéltük tegnap hogy mivel most lesz meg az 125ös jogsim hogy arra a 2 évre nem kéne venni 125ös motort mert 2év múlva megkapom a korlátlan jogosítványt és mivel nem vok oan anyagi helyzetben hogy 2 évente cseréljek motort hogy azt mondta még 2évet kihúzzok 50essen meg néha elvisszem az autót is akkor 125 helyett egy 600as gsx-r k1,k2, vagy k3at vennénk. mert sztem ha megtudja állni az ember hogy hol a határ akkor remélem nem történhet nagy baj. szerintettek ???
Hello mindenkinek! Azt akarom kérdezni hogy 98-as GSX-R 600 vársároláskor mire kell ügyelni??? Milyen tipus hibái vannak meg szerintetek milyen motor!!! Előre is köszi!!!
engem lebszéltek r1 röl maradok r6 nál és böven erős lesz az is de én legalább 2 évet lehúztam 125 ösön
párszor mentem 600 asal engem is lökötnek tartotak!!!!
de 50 után 600 xép lesz sok szerencsét hozá!!! ui:ha gyorsitani akarsz akkor ne nyélgázal (jótanács)
A tuti:ETZ125,400 ccm,aztán mehet
apummal beszéltük tegnap hogy mivel most lesz meg az 125ös jogsim hogy arra a 2 évre nem kéne venni 125ös motort mert 2év múlva megkapom a korlátlan jogosítványt és mivel nem vok oan anyagi helyzetben hogy 2 évente cseréljek motort hogy azt mondta még 2évet kihúzzok 50essen meg néha elvisszem az autót is akkor 125 helyett egy 600as gsx-r k1,k2, vagy k3at vennénk. mert sztem ha megtudja állni az ember hogy hol a határ akkor remélem nem történhet nagy baj. szerintettek ???