hy muki énis hasonló cipőbe járok mint te sokat mentem 125 ösel nyáron ha öszejön veszek r1 et
sokmindenki kérztem h mit tegyek általába azt mondták h 1 600 vegyek sajnos nem vagyok olyan anyagi helyzetbe h 2 évente cseráljem a mototrokat úgyhogy maradok az 1000 resnél
az a lényeg h a jobb kezedet tudd kordába tartani ha ez megy akkor nem lesz gond pl 1 400 asal is lehet nagyot esni ha túlhúzod a gázt!! (Olyan mototrt vegyél ami neked tetszik) és bízz magadba
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne h már 3 éve használok egy 125ös gépet elötte nagyon sokat egy 50essel voltam éa most szeretnék egy 600as vagy 750es gixxert. Szerintetek megvegyem vagy előtte még egy 400as jobblenne ?
előre is kösz mindent
Csá!Ha a nevemre lépsz akkor meglátod! Amúgy Nyíregyháza ami messze van!
Hát felülsz azt lerugod hozám!
Jah valaki tudja mivel kell befesteni a gumin a betűket?
Na hadd segítsek a sok kis világjárónak és térképésznek...
Óvár = Mosonmagyaróvár és Győrtől 38 km-re van, az osztrák és szlovák határ (Hegyeshalom és Pozsony) irányában, pont az M1-es autópálya mellett.
Cső! Szép napot mindenkinek! nekem k6-os 600-as gixerem van és nagyon elégedett vagyok a géppel! Eddig nagyon szuper! nem bántam meg a választásom! Nagyon cool lenne ha volna még pár ilyen gép a környékemről /Óvár/,és együtt búgatnánk majd!ha valakinek ilyen gépe van és Óvár környéki, írjon ha van kedve haverkodni,és együtt mocizni ha jön a jó idő! cső
...Igazából sztem is a lépcsős mocizgatás lenne a normális...De pl én egy 51-es simó-rol üétem át egy "02-es Honda CB500S(57Le) mocira(úgy 17 évesen)...Full amatőr mocis módra motoroztam vele..ahol tudtam húztam neki és szinte mindig donor cuccba nyomtam(rövid gatya,póló)..Igazából vissza gondolva nagy mákom volt, mert volt néhány olyan eset ahol bizony ott hagyhattam volna a fogsorom..és most nem éppen arra céloztam hogy béna vok vagy ilyesmi, hanem arra hogy a köcsög autósok(már elnézést) mér nem tudják észere venni a mocist...Erre nem tudtam még rájönni..
Ezzel a mocival kb 7-8ezer km-et mentem és komolyan mondom nagyon jól megtanított motorozni..Sztem akinek egy van érzéke a motorozáshoz annak nem feltétlenül a lépcsős mocizást kell választania..de persze általában az a normális..Sztem ha vki szeretne nagymocit venni és elötte kissebb fajta mocikkal ment az vehetne egy ZXR400-ast vagy vmilyen 500-ast és aztán a 600-ast v. 750-est...(én 750-est fogok :) )
Hi Ricco!
Kösz az anyagot,megkaptam a havertól és szuper.(Remélem sokszor nem kell használnom,de a meghúzási nyomattékok mindenképp kellettek).Ha nagy leszek meghálálom.
Egyúttal én is beleokoskodnék Robman2 problémájába.Engem 18000km simsonozás után néha meg tudott lepni a 250-es ETZ is.Az alapvető gond,hogy egy 50-essel gyakorlatilag bárhol-bármikor csutka gázon téphetsz,az összes többi kategóriában ezt már egy gép sem tolerálja.És természetesen minnél erősebb,annál kevésbé.Én az ETZ korszak után egy ZZR400-sal hasítottam egy szezont.Az még 200km/h alatti kategória; majd a gixeres cserén buktam minimum 150000-et,de (eddig) egy fillér kárt sem okoztam és egy csigolyám sincs eltörve!!!
Hozzáteszem,ha ezt a gixert 20 évesen megszerzem,akkor mára már gyönyörűen befutotta volna a borostyán a sírkövemet.
Robman,
Én is csatlakozom a többiekhez, ha tanács kell. Felejtsd el a 6kilóst, ha most 50-esen gurulsz. vegyél előbb egy 250-es vagy 400-as 4 üteműt. Jó lesz az a kis japán belpiacos, hogy üsd-vágd, amíg tanulsz. Aztán utána, ha már fejben is érettebb vagy, akkor vegyél egy 600-as sportgépet csak.
Járd végig a szamárlétrát nyugodtan, nincs abban semmi szégyen! 16 éves vagy, semmiről nem fogsz lemaradni hidd el!
Simán. Nekem az első motorom egy 600-as Thundercat volt/van. Előtte csak az oktatáson láttam motort. A 3-ik nap egy tök ártatlan szituációban alapvetően hibás döntést hoztam(fékeztem a kanyarodás helyett) és egy laza 120-as tempónál lerohantam az útról. Mentem kb.30m a szántásba majd valami Isteni csoda fojtán esés nélkül visszakeveredtem az útra. Ekkor még mindíg 100-al mentem. Fogalmam sincs, hogy miért nem haltam meg. Így vegyél 600-ast.
Áhh emebr ne viccelj!Olvasom a hozzászolásod..er6n..hidd el az is elég komoly gép egy 50 es után..böven jo a 125 ös...van egy-két 125 s ami 40lo!Láttamm ár meghökkentö dolgokat azzokkal a motorkkal kapcsoaltba...pl.:elindult szerpentinezni egy cbr 600 meg egy mito ..szeritned kiért le elöbb?neeem nem a cbr!szal elöbb tanulj meg motorzni utánna akarj nagyot minthogy lesz egy 600 od és fél év mulva féllábbal ülsz a tolokocsiba mert elkaszáltál egy közutitáblát...sajna ez is megtörtént enm is oylan rég!szal lépcsöööö!kellaz hidd el
köszönöm a tanácsot és szerintetek egy kawasaki er6n vagy er6f használtan jó tanuló motor lenne a 68-72 lóerő körüli teljesítményével?azért akarom kihagyni nagyon a 125-ös gépet mert elegem lett a sok folytás itt folytás ott dologból de a 250-es meggondolandó
mind1, Te tudod...