Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva 42.. mit gondolnal az utanfutoert,,,,,..
Kutyacsont, Brian,
Bocs, de szar van a palacsintában. 60 MB a file. Ez kicsit nagy lesz mailben. Jó lesz úgy, hogy felvesztek MSN-en és ott átnyomjuk?

Mr. 42, Te az vagy, akire gondolok? (Kék 6kilós K6 gixerre gondolok, akivel jót küzdöttünk augusztusban a pancsi ringen az utolsó körben) Miért adod el a K6-ost és a cuccokat???? Ne tedd!!! Jó lesz az jövőre! ;-)
Hi,

K6-os Gixerhez komplett tuning és szerviz cuccomat valamint az utánfutómat is eladnám. Ha érdekel valakit, dobjon egy levelet.
Sebring dob, powercommander, sportlégszűrő, lánckerék, szerszámok, idomok, kis tank, carbon vázvédő, stb..

Ja, és van egy eladó szép fekete motor is.
Hi Ricco !

A márkaszervizhez csak a gari miatt ragaszkodtam (eddig),ismerősök ajánlottak már "aranykezű" skacokat,ha esedékes lesz én is inkább őket keresem meg.A service manual igazi újévi meglepetés - thanks -, emilre küldheted,majd csak leszedem vhogy balazskar@freemail.hu.

Remélem,senki sem a detoxban ébredt!
Forza Talma !
Ricco, a mail-emre már küldheted is a service pdf file-t!
Én 14/45-re esküszöm (600K4)!
Mindenkinek baleset-, és bukásmentes eredményekben és motoros élményekben gazdag új évet kívánok!
Arról nem beszélve, hogy a 750-es topik már hónapok óta döglöt.
Ja és nem kell semmit leáttételezni, hanem venni kell egy 750-est.
Nekem lenni 750K4. Ezért Én lenni felsőbbrendű. Lenézni szerencsétlen 6 kilósra és azt megsajnálni. Én Őt tudásommal megsegíteni. Comprende??
Egyébként Én is 15/47 áttételt javasoltam már napokkal ezelőtt.
A TE on-boardodat meg a kutya sem látta. Az enyémért megöltek a motorosok.hu-n. Meg a gixxer.hu-n is.
Szevasz Kutyacsont,
hadd ugassak bele a dolgokba egy kicsit.
1.) szelephézag ellenőrzés 24.000-nél esedékes, állítani akkor kell csak, ha szükséges. A szervízt én otthon végzem egy szerelő haveral, akiért tűzbe tenném a kezem. Ha mindenáron márkaszervízbe akarod vinni, akkor szerintem is úgy vidd, hogy megvárhatod, esetleg meg is nézheted. Nem kertelek, megmondom a frankót, az Amargo szervizét szarnak tartom, a Harmati állítólag lehúzós, ezért oda én még nem vittem, a Motorrad nem rossz, de nem is jó. Akiket én ajánlanék: Full Gas vagy Hollós.
2.) A mi motorjaink megegyeznek, ugyanaz a modell. Ha kell a gyári service manual, adj valami elérhetőséget és eljuttatom neked. (egy 450 oldalas pdf file az egész)
3.) Hringre 15/47 vagy 14/46 áttétel jó. Én az előbbit jobbnak tartom, mert így csak egy kanyar van, amiben esetleg végig kell húznod egy fokozatot, mert lefektetve nem tudsz váltani. 14/46-tal 3 kanyarban utazol kb 1 másodpercet emiatt. De van aki ennek ellenére ilyennel megy és elég jól karcol (2.00-2.01 körül)
Ha van még kérdés, akkor hajrá!

Te DDT500, Te meg mit okoskodsz itten??? Te 750-esen gurulsz, ne ugass bele a 6kilósok ügyébe, mert úgy lemajmozlak az onboard videód miatt, ahogy még Antóni Szopáló se tudott.

Száraz útban és olcsó gumiban gazdag újévet skacok!
Akkor Én is elmondom. Meg van mind a két kulcs, 6000-es szervíz. Hátsóülés. Ja nincs bepecsételve a 6000-es, nem találjuk sem a kulcsot, sem a hátsóülést. A kulcs meglett az ülés nem. De annak az árát elengedték. Aztán nem volt meg a törzskönyv. De szerintem mind a ketten ugyan ott vettük. Nem sok suzukisnak van ennyi boltja.(Full Gas). Egyébként elégedett vagyok velük.
Én még pesszimistább gondolatokkal voltam tele,még jó,hogy nem írtam le.
Sajnos úgy vettem észre,hogy a motoros biznisz is kezd hasonlítani az autós világra:add el,húzd le,vágd meg...
A moci még nem okozott csalódást,pedig a kezdés nem volt sima ügy.Érdeklődve mentem be az 1-es számú üzletbe,ahol közölték,hogy az általam keresett gépcsoda a 2-es számú telephelyükön van a város szélén.OK.A telephelyen telefonálgatás után kiderült,hogy a moci a 3-as üzletben van a város másik szélén és nem annyiba kerül,mint a hírdetésben (nyomdahiba).3-as üzlet,motor megvan és gyönyörű.Alig használt,6800km,1 éves.2005 májusiként volt kitáblázva gyári garival stb.Rákérdeztem a 6000-es szervizre - válasz:saját kezűleg végezte el az értékesítő/szervizes.A papírmunkák és a régi mocim leadása után (amit inkább nem részleteznék) 3 nap alatt jött az örömhír:oké a hitel,hamarosan száguldozhatok.A névreírás 9 nap alatt sikeredett.
Utolsó felvonás (katarzis):Mocit átvesz,üléspúp az 1-es üzletben,át érte,motor frenetikus.Otthon este papírrendezgetés:K3-as kézikönyv a K5 gixerhez,a motor nem májusi,hanem februári,szervizkönyben csak az első kötelező pecsétje???
Másnap telefon:jajjaj,bocsánat - a szerviz megvolt,csak nem lett bepecsételve,vigyem be és beütik;a moci valóban nem májusi,de természetesen a garit kitolják addig.
Remélem nem kell igénybe vennem,de azért kiváncsi lennék,ha április közepén sza**ámenne a blokk,vajon a fenti beszélgetésre emlékeznének-e az üzletben?
Bocsi,nem akarom fikázófórummá tenni az oldalt,de ezt nem akartam magammal vinni 2007-re.
A pesszimista verziót tovább gondolva:"Hát a szelephézag ellenörzése nagyon munka és időigényes feladat. 3 munkaórát simán elszámolhatunk rá"
A hideg motor OK,hiszen a szelephézagot is hideg motorra adják meg.De 12000km-nél még az
ezeröcsi ladámon sem kellett szelepet állítani!A hiteles történet (mások okulására):
Pardi szerviz: - 12000-es kötelezőre vinném a mocit,mikor lehet róla szó?
- Úgy jövő hét csüt. körül
- Oké, megvárható lesz a dolog?Én csepeli vagyok nem szívesen utazgatok 2-3 órát
(Szerviz - Váci úton,Csepel az meg Csepel--oda-vissza kb.3,5 óra BKV)
- Sajnos nem,mert időigényes a művelet.(kis hatásszünet) Sőt,szerencsésebb lenne,
ha előző nap zárásra bevinném,mert kihűlés bla,bla,bla

Két dolog indokolhatja a fentieket (minthogy egyetlen másik hivatalos Suzuki márkaszervizben sem merült fel hasonló).
1. Optimista verzió: annyi a melójuk,hogy nem tudnak pontosan előre kalkulálni.Inkább álljon ott a motor és ahogy szabad a szerelőpad nekilátnak.
2. Pesszimista verzió: ide inkább nem írok semmit,mindenki gondolja végig
Én is így gondoltam.
24e-ként kell ellenőrizni....de a gyakorlat azt mutatja hogy 50e alatt nem szokott elállítódni...
Vicces kedvemben vagyok.
szép is lenne......
A hondádon hány km-ként kell buzerálni a szelepeket? Ja kétütemű, akkor tárgytalan.
De most komolyan.
1000 000km?
12000-nél szelephézag ellenőrzés? Hát nálam nem volt ilyen. Azt nem 1000 000km-ként kell állítani? A Yamahámnak volt 42000-es a szelephézagállítása. Az ellenörzés meg gyakorlatilag állítás. Ha jól tudom a szutyukikon nem olyan egyszerű művelet, de lehet, hogy csak a régebbieken nehéz.
Szelephézag állítást ponosan csak 30fok alatti motornál lehet csinálni.....
Ez olyan körülbelüli érték. Nem lett lemérve. Majd a Tomiboy megmondja.
Köszi a tippet.A 230/287 csak arányszám vagy ringes érték?Azért kérdezem,mert gyári láncszettel kb. 240-250-ről veszek a célegyenes végén féktávot,de gyakorlatilag 6-at csak a lelkem megnyugtatására váltok,szerintem 5-ben-üveghangon is kb. így érnék oda.
Szerviz:Harmatiék csinálták a 12000-es szervizt nyár közepén,de ők legalább korrekt módon viselkedtek.Pardi-nál előző napra akarták bevitetni a gépet,mondván ki kell hűlnie... mert szelephézagot ellenőriznek.Mivel én elvből nem hagyok járművet szerelőnél(pláne nem egy natúr kötelező szerviz miatt),inkább megvártam Harmatiéknál a kb. 1,5 órás művelet végét.A munkadíj az munkadíj,evvel nem volt gondom.Csak az nem volt szimpi,hogy az NGK CR9E-t,amit tavaly bruttó 1900Ft/db megvettem a Motexnél,azt ők nettó 2490-ért számlázták ki nekem. Ez ugyebár 35-40% haszon.
A légszűrőt már kinéztem (K&N),de a sportdob+szűrő alighanem igényelne egy injektor programozást is, so-so gyűjtögetnem kell.