33 már elmúltam, mikor megvettem a 600-as gixert, kp. Kocsim, lakásom nincs, albiban lakom. Simán a legjobb választás volt. Szerintem kb ugyanazt kapod bármelyik 600-astól ebben a kategóriában, de egy SV is tudja azt, amit egy első nagymotortól elvársz. Arra kevesebbet kell spórolni, de én pl hitelből nem vennék semmit, mert a hitel nekem túl sokba kerül, de ez tényleg infláció és kereset/bónusz függő dolog.
Az 1000-est túl nagynak tartottam első motornak, és a 600-as is eltörte már a kulcscsontomat :) de semmi baj, elaludtam egy piros lámpánál, és azt hittem, sietnem kell a kuplunggal és a gázadással. Amúgy az 1000-es nagyon megéri azt a kis árkülönbözetet. Mondom, mint olyan, aki csak olvasott és halott a GSX-R 1000-esről.
Ha bemelegszik beljebb fog bármit csinálsz.
Ha nincs kedved költeni féktárcsára is akkor a gyári betéteket rakd bele, az is nagyon jól fog. Én lucas CRQ-val járok. Utcán nem fog, pályán viszont nagyon harap, de eszi is a tárcsát rendesen. A gyári hidegen melegen fog egyaránt, nem eszi a tárcsát, és elég jót harap, pályán is megállja a helyét. 15000-et mentem el a gyári betétszettel.
Hm nekem 5.1es motul van benne, de puhul igy is. Legtelenitettuk 1000x, csereltunk sokfele olajat. Ilyen. Amikor uj a betet akkor sokkal kevesbe csinalja, de en nem tudok 100 koronkent uj betetet venni :) Lehet van ra megoldas, de annyira megszoktam, hogy nem is foglalkoztat a problema.
Szia balagee.
A fékek kapcsán lenne még egy olyan kérdésem hogy te milyen fékolajat ajánlanál?Jövőre szeretnék többet pályázni-ezért is kérdeztem a fékbetétet.Ha minden meglesz(fém fékcső is) akkor egyszerre cserélnék mindent...
Köszönöm.
Azért mert a kipuffogójára az érdekes szó sokkal helytálóbb mint a szép (sőt, szerintem kifejezetten ronda), főleg azalapján, hogy maga a dob itt is a motor hasa alatt helyezkedik el. A lámpája pedig olyan, mintha nem tudták volna eldönteni, hogy az előző fényszóró maradjon, vagy pedig egy újfajta ikerlámpa. Ennek erdeményeként megnyújtották a régit
Természetesen ezek csak az én saját váleményeim, nem akartam senkit megbántani vele
Élőben még én sem láttam, lehet akkor teljesen más lenne a véleményem.
Szerintem vegyel gyarit. En szamtalan fekbetetet elkoptattam mar a K5-ben, de a gyari palyan is teljesen jo es szerintem az birja a legtovabb. Hogy hol kapod meg leglcsobban, azt sajnos nem tudom. Ha megsem talalsz neked megfelelo aron, akkor a nissin szinter betete a kovetkezo amit ajanlok (motorparts). Nagyon jo utcan es palyan is, de valamivel jobban kopik. Azzal nagyon ne foglalkozz mi mennyire eszi a tarcsat. Nekem van a tarcsakban ugy 35ezer utca es ugy 7-8ezer palya km. Es meg mindig jok (igaz mar lotyognek de ez orvosolhato olcson). Sokkal valoszinubb hogy elobb vered oda a tarcsat minthogy megegye a betet.
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna hozzátok,hogy az egyik cimbim szeretnevenni 1 k5-ös gixert és van e ennek a tipusnak konstrukcios hibája,ha nincs akkor mire kell odafigyelni vásárlásnál?
Előre is köszi
Hello hát nem bánám tudna nekem vki segíteni suzuki gsxr k4 es hez kellne nekem matricázás vagyis csak a csikok http://photohost.extra.hu/up/g...
ami a tankanak követi az ívjét
jah és még egy van egy sisak aminek a plexi lefogatója elvan törve na mármost ahoz szeretnék rendelni vagy venni lefogatót másikat ha vki tudja hogy hol lehet akkor megköszöném Agv Gp1
erre kellene konktrétan http://photohost.extra.hu/up/g...
köhi
Szerintem a szervízben bénázták el a dolgot.
A slip-on csöveket eleve egy kis holtjátékkal lehet felrakni, és ügyes szervízben simán be tudják állítani hogy ne érjen bele a villába. Csak sejtem, hogy melyik Yoshi slip-on van a gépeden, de pl a felső rögzítési pontnál 1 v 2 alátétet tesznek a rögzítőbilincs alá és kapásból 2 mm-rel kijjebb lesz a cső.
Nekem egy LeoVince van fent és először az se passzolt, mert beleért a rugóstag aljánál egy csavarba. Aztán kiderült, hogy azt a kutyacsontokat összekötő csavart meg kellett fordítani hozzá. Meg kb 6 különböző helyzetben is volt már a kipufogó, attól függően, hogy hogyan sikerült húzni-nyomni. Szóval nem egyszerű, viszont nehéz. De a lényeg hogy rá való kipufogót tuti be lehet állítani jó helyzetbe.
Amúgy azt is figyelembe kell venni, hogy az exup szelep mögött a kiömlőcsonkon tengely irányban nincs-e kicsit elfordulva a Yoshid. Az is okozhatja, hogy szarul áll és közel van a villához.
Az 1000-est túl nagynak tartottam első motornak, és a 600-as is eltörte már a kulcscsontomat :) de semmi baj, elaludtam egy piros lámpánál, és azt hittem, sietnem kell a kuplunggal és a gázadással. Amúgy az 1000-es nagyon megéri azt a kis árkülönbözetet. Mondom, mint olyan, aki csak olvasott és halott a GSX-R 1000-esről.
Ha nincs kedved költeni féktárcsára is akkor a gyári betéteket rakd bele, az is nagyon jól fog. Én lucas CRQ-val járok. Utcán nem fog, pályán viszont nagyon harap, de eszi is a tárcsát rendesen. A gyári hidegen melegen fog egyaránt, nem eszi a tárcsát, és elég jót harap, pályán is megállja a helyét. 15000-et mentem el a gyári betétszettel.
A fékek kapcsán lenne még egy olyan kérdésem hogy te milyen fékolajat ajánlanál?Jövőre szeretnék többet pályázni-ezért is kérdeztem a fékbetétet.Ha minden meglesz(fém fékcső is) akkor egyszerre cserélnék mindent...
Köszönöm.
Természetesen ezek csak az én saját váleményeim, nem akartam senkit megbántani vele
Élőben még én sem láttam, lehet akkor teljesen más lenne a véleményem.
Szépek,de nem akarok pofátlan lenni ,nincs képed az uj 750-esröl is?
Akarok uj mocit venni,és nem tudom van -e értelme várni az ujra.
csako
Esetleg nem tudsz valami bontót vagy alkatrészforrást?-hátsó keréktengely kellene anyával...
K4 600-ba milyet érdemes(eddíg a gyári is ok volt) és hol(pl Budapesten) lehet "olcsón" fékbetétet venni?
Köszi.
castrolt tegyél bele és csak gumi kell rá.
Olyan kérdésem volna hozzátok,hogy az egyik cimbim szeretnevenni 1 k5-ös gixert és van e ennek a tipusnak konstrukcios hibája,ha nincs akkor mire kell odafigyelni vásárlásnál?
Előre is köszi
http://photohost.extra.hu/up/g...
ami a tankanak követi az ívjét
jah és még egy van egy sisak aminek a plexi lefogatója elvan törve na mármost ahoz szeretnék rendelni vagy venni lefogatót másikat ha vki tudja hogy hol lehet akkor megköszöném Agv Gp1
erre kellene konktrétan
http://photohost.extra.hu/up/g...
köhi
Szerintem a szervízben bénázták el a dolgot.
A slip-on csöveket eleve egy kis holtjátékkal lehet felrakni, és ügyes szervízben simán be tudják állítani hogy ne érjen bele a villába. Csak sejtem, hogy melyik Yoshi slip-on van a gépeden, de pl a felső rögzítési pontnál 1 v 2 alátétet tesznek a rögzítőbilincs alá és kapásból 2 mm-rel kijjebb lesz a cső.
Nekem egy LeoVince van fent és először az se passzolt, mert beleért a rugóstag aljánál egy csavarba. Aztán kiderült, hogy azt a kutyacsontokat összekötő csavart meg kellett fordítani hozzá. Meg kb 6 különböző helyzetben is volt már a kipufogó, attól függően, hogy hogyan sikerült húzni-nyomni. Szóval nem egyszerű, viszont nehéz. De a lényeg hogy rá való kipufogót tuti be lehet állítani jó helyzetbe.
Amúgy azt is figyelembe kell venni, hogy az exup szelep mögött a kiömlőcsonkon tengely irányban nincs-e kicsit elfordulva a Yoshid. Az is okozhatja, hogy szarul áll és közel van a villához.