Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nekem ijenem lenne akko 5000km után lecserélném a dobot 1 yoshira
33 már elmúltam, mikor megvettem a 600-as gixert, kp. Kocsim, lakásom nincs, albiban lakom. Simán a legjobb választás volt. Szerintem kb ugyanazt kapod bármelyik 600-astól ebben a kategóriában, de egy SV is tudja azt, amit egy első nagymotortól elvársz. Arra kevesebbet kell spórolni, de én pl hitelből nem vennék semmit, mert a hitel nekem túl sokba kerül, de ez tényleg infláció és kereset/bónusz függő dolog.

Az 1000-est túl nagynak tartottam első motornak, és a 600-as is eltörte már a kulcscsontomat :) de semmi baj, elaludtam egy piros lámpánál, és azt hittem, sietnem kell a kuplunggal és a gázadással. Amúgy az 1000-es nagyon megéri azt a kis árkülönbözetet. Mondom, mint olyan, aki csak olvasott és halott a GSX-R 1000-esről.
Ha bemelegszik beljebb fog bármit csinálsz.
Ha nincs kedved költeni féktárcsára is akkor a gyári betéteket rakd bele, az is nagyon jól fog. Én lucas CRQ-val járok. Utcán nem fog, pályán viszont nagyon harap, de eszi is a tárcsát rendesen. A gyári hidegen melegen fog egyaránt, nem eszi a tárcsát, és elég jót harap, pályán is megállja a helyét. 15000-et mentem el a gyári betétszettel.
Pontositok nem puhul hanem beljebb jon (palya) femhalos fekcso pesze....
Hm nekem 5.1es motul van benne, de puhul igy is. Legtelenitettuk 1000x, csereltunk sokfele olajat. Ilyen. Amikor uj a betet akkor sokkal kevesbe csinalja, de en nem tudok 100 koronkent uj betetet venni :) Lehet van ra megoldas, de annyira megszoktam, hogy nem is foglalkoztat a problema.
Szia balagee.
A fékek kapcsán lenne még egy olyan kérdésem hogy te milyen fékolajat ajánlanál?Jövőre szeretnék többet pályázni-ezért is kérdeztem a fékbetétet.Ha minden meglesz(fém fékcső is) akkor egyszerre cserélnék mindent...
Köszönöm.
Azért mert a kipuffogójára az érdekes szó sokkal helytálóbb mint a szép (sőt, szerintem kifejezetten ronda), főleg azalapján, hogy maga a dob itt is a motor hasa alatt helyezkedik el. A lámpája pedig olyan, mintha nem tudták volna eldönteni, hogy az előző fényszóró maradjon, vagy pedig egy újfajta ikerlámpa. Ennek erdeményeként megnyújtották a régit
Természetesen ezek csak az én saját váleményeim, nem akartam senkit megbántani vele
Élőben még én sem láttam, lehet akkor teljesen más lenne a véleményem.
me
Csaknem...
sajna nincs de a motorinforol vettem a képeket ott azt irták hogy a 750-es is ilyen lesz
Hi Taben!

Szépek,de nem akarok pofátlan lenni ,nincs képed az uj 750-esröl is?

Akarok uj mocit venni,és nem tudom van -e értelme várni az ujra.


csako
szasztok eztet nézzétek
Köszönöm válaszod.A gyárival én is meg voltam elégedve...
Esetleg nem tudsz valami bontót vagy alkatrészforrást?-hátsó keréktengely kellene anyával...
Szerintem vegyel gyarit. En szamtalan fekbetetet elkoptattam mar a K5-ben, de a gyari palyan is teljesen jo es szerintem az birja a legtovabb. Hogy hol kapod meg leglcsobban, azt sajnos nem tudom. Ha megsem talalsz neked megfelelo aron, akkor a nissin szinter betete a kovetkezo amit ajanlok (motorparts). Nagyon jo utcan es palyan is, de valamivel jobban kopik. Azzal nagyon ne foglalkozz mi mennyire eszi a tarcsat. Nekem van a tarcsakban ugy 35ezer utca es ugy 7-8ezer palya km. Es meg mindig jok (igaz mar lotyognek de ez orvosolhato olcson). Sokkal valoszinubb hogy elobb vered oda a tarcsat minthogy megegye a betet.
Sziasztok.
K4 600-ba milyet érdemes(eddíg a gyári is ok volt) és hol(pl Budapesten) lehet "olcsón" fékbetétet venni?
Köszi.
Gixxer 600 K8
nekem volt mind a 2 ö böl nagyon szerettem öket .
castrolt tegyél bele és csak gumi kell rá.
hát senki nem tud segíteni?
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna hozzátok,hogy az egyik cimbim szeretnevenni 1 k5-ös gixert és van e ennek a tipusnak konstrukcios hibája,ha nincs akkor mire kell odafigyelni vásárlásnál?
Előre is köszi
Hello hát nem bánám tudna nekem vki segíteni suzuki gsxr k4 es hez kellne nekem matricázás vagyis csak a csikok
http://photohost.extra.hu/up/g...
ami a tankanak követi az ívjét
jah és még egy van egy sisak aminek a plexi lefogatója elvan törve na mármost ahoz szeretnék rendelni vagy venni lefogatót másikat ha vki tudja hogy hol lehet akkor megköszöném Agv Gp1
erre kellene konktrétan
http://photohost.extra.hu/up/g...
köhi
gsxr600k6 !

Szerintem a szervízben bénázták el a dolgot.
A slip-on csöveket eleve egy kis holtjátékkal lehet felrakni, és ügyes szervízben simán be tudják állítani hogy ne érjen bele a villába. Csak sejtem, hogy melyik Yoshi slip-on van a gépeden, de pl a felső rögzítési pontnál 1 v 2 alátétet tesznek a rögzítőbilincs alá és kapásból 2 mm-rel kijjebb lesz a cső.

Nekem egy LeoVince van fent és először az se passzolt, mert beleért a rugóstag aljánál egy csavarba. Aztán kiderült, hogy azt a kutyacsontokat összekötő csavart meg kellett fordítani hozzá. Meg kb 6 különböző helyzetben is volt már a kipufogó, attól függően, hogy hogyan sikerült húzni-nyomni. Szóval nem egyszerű, viszont nehéz. De a lényeg hogy rá való kipufogót tuti be lehet állítani jó helyzetbe.

Amúgy azt is figyelembe kell venni, hogy az exup szelep mögött a kiömlőcsonkon tengely irányban nincs-e kicsit elfordulva a Yoshid. Az is okozhatja, hogy szarul áll és közel van a villához.
Utánanéztem. A kormánnyaknál és a lengővillacsapágynál nagyobb a falvastagsága.
Szerintem ugyan az.
..ugy tudom hogy a 750-es váza merevebb(erősebb?)..