Fiúk-Hányok figyelem!
Tomhogy nem ide tartozik de vki segíccsenmá beszerezni egy RMZ250 kézikönyvet. Elektronikusan is jó, csak magyar nyelvű legyen. Cél végi féktávon meghálálom.
W#95
Szerintem jobb, ha kijárod a szamárlétrát, FOKOZATOSSÁG, LÉPCSŐRŐL LÉPCSŐRE. Egy 50-es pár LE-s motor után egy 100 LE fölötti gépre ülni, több, mint kockázatos, veszélyes. Magadra és másokra is! Egy ilyen motor még tapasztalt kezekben is tud meglepetést okozni. Egyvalamit semmivel sem tudsz pótolni, ez a tapasztalat. Minél több km-t mész egyre nagyobb teljesítményű géppel, annál könnyebben fogod kezelni az áhított nagyvasat. Véleményem szerint próbálkozz egy 125-ös vagy 250-es 2T-vel vagy egy 400-as 4T-vel. Már azok is jócskán felülmúlják az 50-esed paramétereit. Mégvalami: esni biztosan fogsz, jobb, ha a tanulóidőben nem a 2 millió feletti gépet töröd, hanem a pár100ezres használt mocit.
sziasztok! már régóta gixxermániás vagyok nagyon szeretnék majd egy gixxert..
de az a baj h 125-ös motort már nem akarok
szerintetek el lehet kezdeni minden baj nélkül 50-es után egy 600-assal az igazi motorozást?
Sajnálom. Azt tudom, hogy estél egy szépet. októberben a boxban mondtad is, hogy még gyógyulsz. De azt azért nem gondoltam, h elveszi a kedved.
A cuccokkal sztem jól jár aki megveszi (és a motorral is)!
Kutyacsont, a haverodnak átnyomtam MSN-en a file-t. Brian, Neked is átadhatom így? (kb. 3 óra az áttöltés )
Nekem yoshi rencerrel 270-272-őt mutat a gép 15/47 áttétellel. Te jóval könnyebb is vagy mint én, szerintem a 200-as táblánál már lefog durrogni a géped. Óra szerint 283-nál mondja, hogy netovább.
Wilson Captain!
Én mindkét mérettel (180/55 és 190/60) is 14/45-tel mentem a Hungaroringen és nekem bevált Remélem, hogy jó lesz-e 2007-ben is, mert sikerült némi lóerőt "varázsolni" a masinába egy Akra rendszernek köszönhetően! Remélem nem lesz rövid
igen én vagyok az. :-)
Az év végén zakóztam 1 túlméreteset, és ez már kicsit sok volt. Az utóbbi években minden augusztusra jutott 1 nagy zakó. Nem nagyon bírom ezeket az 1-2 hónapos rehabilitációkat. + rohadtul utálom amikor fekszem a hátamon és várom a mentőt.
Tudom nem mindenki esik el, de látszólag nekem be van programozva. Szóval ennyi. Fáj a szívem a motorozásért, a jó társaságért, de úgy látszik nem tudok felül maradni ill. kicsit esni.
Azért ki fogok járni fájdítani a szívemet, meg szurkolni nektek.
(Ha el tudom adni a motoromat. Ha nem, akkor ki tudja )
Igazából kicsit elhamarkodottan írtam le az utánfutót, mert van 1 RS250-em is, azt pedig nem tudom a hátamon cipelni. Ha el tudok adni mindent, akkor 140-ért eladom a futót.
Tomhogy nem ide tartozik de vki segíccsenmá beszerezni egy RMZ250 kézikönyvet. Elektronikusan is jó, csak magyar nyelvű legyen. Cél végi féktávon meghálálom.
W#95