A GP versenygumi, a GP-Racer "hobbi"-versenygumi. Amúgy nem rossz, kicsit lágyabb az oldalfala, mint a GP-nek, emiatt hasonlít a viselkedése a Pirellire, Meztelerre, amik kigyorsításon kissé pumpálósak, féktávra érkezéskor pedig ide-oda kóvályognak. A Dragon Supercorsa és Pro alapvetően lényegesen kevesebb km-t megy el, mint a Dunlop és a profil csökkenésével érezhetően csökken a tapadás is, a Dunlop addig tapad, amíg van minta, vagy még tovább is.... A Pirelli kisebb súlyú, ezt főleg az elsőkeréken érezni, könnyebb manőverezni vele.
Semmi gond....sejtettem, hogy elcsesztek valami, viszont én közbe már rendeltem.....
De itt a fórumon ThomAce-t szerintem érdekli a levegő szűrőd.....mert a multkor írt, hogy neki is kellene.....
Szia tutyis!
Vágott slick -kel nincs tapasztalatom, Én gyárilag félek tőle, ezért elhiszem amit írtál, de van aki arra esküszik, és úgy megy vele utcán, ahogy Én soha nem fogok! Bár, hogy most van ez a dunlop, nekem más nem is kell.
Ne haragudj, nem kívántam a személyed ellen támadást indítani, általánosságban beszéltem/tünk a vágott slick témáról.
Ja és arra alapozom, hogy a vágott gumik többsége - mint korábban írtam - jócskán mélyre van vágva és ott gyakorlatilag 1-2 ! mm anyagvastagság marad (hogy meglegyen a kellő "profilmélység"), amit egy apró kavics azonnal kilyukaszt, a slickek üzemi hőfoka még nyári melegben sem érhető el, ugyanakkor az adott hőn tartása is kivitelezhetetlen (szélben, esőben, árnyékos szakaszon), szóval lehetsz bármennyire figyelmes és lehet bármilyen kiváló műszaki állapotban a motorod.
Ha a minta eltűnik van pár mm a gumiban, ez inkább akkor veszélyes, ha defektet kapsz a halálra kopott területen, akkor szinte lehetetlen és veszélyes is dugózni az elvékonyodott gumit.
(nekem akkor már a szövet is kilátszott, és nem tudtam javítani BT014)
Másnap szervíz volt, így kútról kútra ellenőriztem a guminyomást a szervízig és max 80km/h volt a csúcs.
Azóta nem kockáztatok, ha a minta eltűnik csere!
A kopásjelzőt nemhiába találták ki! Csak oda még fejlődnöm kell agyban, hogy ne járjam le!
Én mostmár lecserélem, ha találok gummát, mert ha emiatt eldobom a VAS-at, akkor az drágább lesz.....
Dobhatnál nekem mailt a beszélt gumma ügyben.... ;) ....ha tudsz még...
Kössz Puncis!
kérdésedbe ott a válasz: "szerintem ha a gumid állapotának megfelelően hajtasz" a vágott slicknek az állapota = kuka
Futófelület alá van vágva legtöbb esetben, utcai körülmények között legtöbb ilyen gumit nem tudod üzemi hőmérsékletre melegíteni, ráadásul egy olyan gumiról beszélünk amit semmilyen körülmények között nem utcára terveztek.
Szia!
Mondjuk Én nem fogok vágott slick -kel balesetet okozni, mert utcait használok, azért kíváncsi lennék mire alapozod, hogy vágott slick miatt történnek (történhetnek balesetek) szerintem ha a gumid állapotának megfelelően hajtasz, és persze figyelsz is közben, valamint a motorod műszaki állapota is kifogástalan, akkor van esélyed a túlélésre nem is kicsi....persze ettől még megfordulhatnak előtted, kivághatnak eléd, leléphetnek az útpadkára,előzhetnek veled szemben, sávot válthatnak rád stb... stb... mint ahogy velem is tették nemegyszer, de ha nem tudod kimenteni magad, akkor lehet a motorodon zsír új utcai gumi, vágott slick,kopott gumi stb....véged van.
Én csak abba gondolok bele, hogy az Én családomnak mit mondana az a pár ember, aki az úton már az életemre tört a puszta figyelmetlenségével...... Ésszel kell menni......és az hogy rosszul mérted fel a dolgokat és balesetet okozol?, ezzel az erővel autóval is okozol, meg gyalogosan is nem?
az ennyimet megkaphatod mert tavasszal rakom fel az újat ez se rossz csak már vágott.. és ha már itt nyugszik az uj.. ugy is le kel vennem mert megy festőhöz a felni visszarakni meg nincs értelme
De itt a fórumon ThomAce-t szerintem érdekli a levegő szűrőd.....mert a multkor írt, hogy neki is kellene.....
Vágott slick -kel nincs tapasztalatom, Én gyárilag félek tőle, ezért elhiszem amit írtál, de van aki arra esküszik, és úgy megy vele utcán, ahogy Én soha nem fogok!
Illetve pirelli dragon supercorsa-ról vélemény? Ott is sima vs pro..
Ja és arra alapozom, hogy a vágott gumik többsége - mint korábban írtam - jócskán mélyre van vágva és ott gyakorlatilag 1-2 !
(nekem akkor már a szövet is kilátszott, és nem tudtam javítani BT014)
Másnap szervíz volt, így kútról kútra ellenőriztem a guminyomást a szervízig és max 80km/h volt a csúcs.
Azóta nem kockáztatok, ha a minta eltűnik csere!
A kopásjelzőt nemhiába találták ki! Csak oda még fejlődnöm kell agyban, hogy ne járjam le!
Dobhatnál nekem mailt a beszélt gumma ügyben.... ;) ....ha tudsz még...
Kössz Puncis!
Futófelület alá van vágva legtöbb esetben, utcai körülmények között legtöbb ilyen gumit nem tudod üzemi hőmérsékletre melegíteni, ráadásul egy olyan gumiról beszélünk amit semmilyen körülmények között nem utcára terveztek.
Természetes, hogy érdekel még.....
Én régebben szövetig hajtottam, mostmár ha a minta eltűnik csere!
Mondjuk Én nem fogok vágott slick -kel balesetet okozni, mert utcait használok, azért kíváncsi lennék mire alapozod, hogy vágott slick miatt történnek (történhetnek balesetek) szerintem ha a gumid állapotának megfelelően hajtasz, és persze figyelsz is közben, valamint a motorod műszaki állapota is kifogástalan, akkor van esélyed a túlélésre nem is kicsi....persze ettől még megfordulhatnak előtted, kivághatnak eléd, leléphetnek az útpadkára,előzhetnek veled szemben, sávot válthatnak rád stb... stb... mint ahogy velem is tették nemegyszer, de ha nem tudod kimenteni magad, akkor lehet a motorodon zsír új utcai gumi, vágott slick,kopott gumi stb....véged van.
Én csak abba gondolok bele, hogy az Én családomnak mit mondana az a pár ember, aki az úton már az életemre tört a puszta figyelmetlenségével......
Mikor lesz aktív az üzlet?
Jó kis cucc ez a Berik
egyébként szép a sárga biciglid