Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gsr-en használtam, nem volt sose bajom belőle, de akkor még úgymond felelőtlenebb voltam...Most már nem vennék és nem is fogok vágot slicket..Sőt még használt gumit se
Légterelőd nincs hátra?
Úgy emlékszem hogy még a gsr-en használtál vágott slickket , milyen volt , hogy viselkedett ? A gixszeren nem használtál még? Most azon filózom hogy lehet azt veszek.
Szia Gabi

Megvettük a kérót nálatok.
A belseje egyszerű. Felül az indexfelfogatás tarja mint a gyárit. Oldalt az oldalidom gyári felfogatásával megegyezőleg megy bele a vázba a felfogatás, azaz a kipattintós cucc. elől meg a légbeömlő tartja a helyén, azaz pont úgy feszül hogy nem tud elmozdulni semerre se. Fényképezni nem tudok mert el van csomagolva télire a motor..
Dúzs Petitől vettem mint ahogy az idomot is.
Asszonyt kéne vinnem nyáron motoroztatni és nem nagyon van kedvem szerelgetni a farokidomot... Nem feltétlen válnék meg az idomtól csak ha komoly érdeklődő van rá, annyira nem akarom eladni
Magyarul akkor lenne kissé értelme, ha benzinkutas lennék, mert ki tudnám lopni ( ), feltéve, ha ismerem a keverési arányokat is (benzin + adalékok).

Azé kösz, hogy SEGÍTETTÉL!
Szerintem ami valóban komoly pozitív változást hoz az többe kerül mint, hogy megérné venni. A nagyobb oktánszámot meg nem igen fogja kihasználni a motorod mert a kompressziód nem lesz nagyobb. Ezt akkor érdemes használni ha tuningolod a mocit.
mi történt hogy vissza rakod?
pedig nagyon tutis volt :).
Hahó Huligánok

K8-600-hoz van angol nyelvű, fekete fehér service manual PDF-ben, fényképekkel és rajzokkal illusztrálva. 650 oldal, nem scannelt, lehet benne keresni.
ha kell valakinek sikítson

üdv
P.
bármelyik kúton van szerintem oktán növelő folyadék vagy autós boltban avval tudsz játszani nem tudom olcsóbb e persze..
de vigyáz a keveréssel nagyon én egyszer kicsit többet raktam bele autóba és nem lett sok baja igaz de hogy erős lett lemart minden szart a tanom belsejéből és eldugult a rendszer....
Házilag lehet a benzinbe adalékanyagokat tenni?

Mert teszem azt, hogy ha a házilag meghekkelt benzinnel tényleg többet mész el (teljesítménytöbblet, fogyasztáscsökkenés, hosszabb motorélettartam X mennyiségben), az otthoni munkádból a pénztárcára nézve van haszon? Mondjuk lövésem sincs, hogy milyen adalékanyagokat használnak a kutak, mit lehetne még beletenni otthon, és ezek milyen árban vannak.
hello
gyorszárat hol vetted?én el hagytam kettőt és eddig még nem találtam sehol sem darabba,csak hatos készletbe
Engem belülről érdekelne, hogy hogyan fogattad fel
Kívülről már láttam, szép
Mivan elkapott a hév?
Esetleg akit érdekel a pályaidomszettem, az jelentkezhet rá..
Amit kérek érte cserébe: egy általam kiválasztott színű utángyártott idomszett... (kb 100-120 ezer ft-ból megjön az e-bay-ről)

Amit én költöttem eddig rá a pályaidomra:
idomszett (Dúzs Peti féle):88.000.-Ft
gyorszárzak: 8 x 2000 Ft = 16.000.-Ft
Hátsó integrált indexes lámpa: 25.000.-Ft
Fényezés: 60.000.-Ft
Első lámpa plusz lámpatartó konzol: 15.000.-Ft

Azaz összesen: 204.000.- Ft

Plusz a rengeteg munka míg profin megcsináltam..

Akit érdekel, jelentkezzen nálam
Jobb dremmel úgy viszi a műgyantát mintha ott se lenne.Csak szép legyen a kijelölés.
oda van felfogatva, a galériámban van pár kép róla..
Nem mondtam h egyszerű
De nem értem mert a lámpát a műszerfal tartó konzol fogja nem? Kimentem most a garázsba megnézni

Neked hogy van felfogatva az az idomban? Le tudod fotózni majd nekem?
A kivágást nem én hanem egy karosszériás barátom fogja csinálni ők már alakítottak át pár lököst. Bár attól még szívás lesz

Most dobok egy képet ezen az én előző gixerem van miután halálából feltámasztotta egy barátom és itt látod, hogy be van vágva a pályaidomba a lámpa.

Nemtudom igazából eldönteni tetszene a ködlámpás megoldás is.
Fotózd le nekem a tiédet hátha mégis megtetszik egyszerűsége miatt
újra kezdheted bármikor, csak hülyeség lenne
Idom nélkül míly szép az élet.
Az ötlet jó de elmondom miken fogsz elvérezni
A pályaidom kemény üvegszál, késsel meg ilyesmivel vágni és alakítani lehetetlen. Csiszolni kell de keményen.
Második dolog ami gondot fog okozni: maga a mintavétel az eredeti lámpáról és pontos berajzolása a fejidomba. Megmondom előre hogy nem fog sikerülni mm-re pontosan.
Harmadik dolog: Ha sikerül felrajzolni a lámpát, a kivágásnál megint gondok lesznek..Nehéz követni a lámpa tökéletes ívét. Nem mondom hogy lehetetlen, de nagyon sokat kell vele pepecselni és utólag csiszolni.
Következő dolog. Ha kivágtad a tökéletesre a tökéletesen megrajzolt lámpát (ami eddig is kétséges) akkor beletéve a lámpát meg fogsz lepődni hogy nem stimmel a méret. Mivel a pályaidom kicsit nagyobb mint a gyári idom, mivel nem mm-re pontosan veszik a méretet le róla...
De ha ezek után se csüggedtél el, mondom a következő dolgot: belső felfogatást kell csinálni a lámpának, mivel a pályaidomon belül semmi nincs amihez tudnád fogatni a lámpát..Nem kivitelezhetetlen de ez is kókány munka.
Aztán ha végképp nem ment el a kedved, akkor gyorsba folytatom
Mivel eléggé nagy felületű a gyári lámpa, nagyon nagy darabot kell kivágnod a pályaidomból..ezáltal a merevsége nagymértékben romlik. Ne feledd hogy míg a gyári idomban külön van az oldalidom és a fejidom, a pályaidomnál egyben van az egész..Nyekleni-nyaklani fog az egész, középen szinte semmi nem fogja összetartani, csak felül kb 2 cm anyag meg alul a sárvédő része felett rész..

Persze mindezek ellenére meg lehet profi csinálni a cuccost, de rendeteg idő, energia, és idegesség elmegy vele..
Személyes jótanácsom az az hogyha gyári lámpát akarsz, akkor én a gyárival megegyező utángyártott idomot javaslom. Ezt csak fel kell pattintani és kész is, le is van fényezve, szóval a fényezéssel se kell törődni...
Ja és ne felejtsd el hogy a motornak van hátsó lámpája is, a tortúra ott is adott a pályaidomnál..Indexeket nem tudod ott belevágni, ott kevés a hely, én külön vettem integrált indexes hátsó lámpát..

Ha újrakezdeném, már én is az utángyártott idom mellett döntenék, de én már nem kezdhetem újra
Akkor most megkavartál.Mitől lett ez busás?