Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valszeg ez lesz , most az egyik baráttal veszünk 6 párat így még kedvezményesebb lesz, valszeg két első négy hátsó, modjuk nekem az első egy ütemben kopik a hátsóval , de akkor még majd veszek egyet...
Ja... jarddel találkoztál már , észrevették a turpiszságot
Akartam írni, hogy kéthavi meló! Bocsánat

Tutis, ebay-en mennyi az új guma?
60-ért már lehet venni párban, sőt néhol olcsóbban is
Ú bakker, kétnyári munkám
Nem agyalok rajta mert ha olyan hideg van akkor az aszfalt nem tapad nem a gumi. Normál nyári hőmérsékleten 20fok felett meg bőven elég az a tapadás amit a slick nyújt akár csak 20 fokosan is. Előre beraksz egy soft gumit kizárt, hogy amiatt ess el.
én nem sokat megyek közútan, csak ameddig kiérek a pályára , remélhetőleg idén a H-ringre is...
90/pár. Ha bótban veszed.
A vicc az, hogy ugyan annyira kopik. Egyszerűen 1,5X annyi hús van a brigin mint a Pirellin. Már érzetre is tök más ha megnyomkodod a gumit amíg még nincs a felnin. A Pirelli olyan mint ha már is vége lenne holott még 2,8-3mm-es minta(lyuk) van rajta. A Brigi szintén 3mm-es vágott mintával olyan mint ha új lenne. Jó húsos ez a jó kifejezés rá. A Supercorsa SC2-ő gyári mintás gumi 3 pályanapot bírt de a végén már kopogott mint a barom és kurva óvatosan kellett vele mennem. A brigi 5 pályanap után jobb állapotban szokott lenni.
Igazából az, hogy a gumi milyen kategóriába sorolható. Mivel túrázós vagyok, így a keményebb változatokra teszem le a voksom.
Ha majd lemegy ez a gumi, akkor ismét 016-ost vennék, a fullos változatból...
Ilyenek milyen árban vannak?
A vágott slickel az a baj hogy tudod hogy vágott slick. Tudod hogy tempó kell neki hogy felmelegedjen. Ilyenkor mit csinálsz? Hajtod a vasat. És ez nem vezet mindig jóra. Volt hogy egy autó elejét bontottam le, volt hogy én fetrengtem balra, motor meg jobbra.
Persze lehet vele menni csigatempóban is, de akkor meg azon agyalsz hogy tuti nem meleg a gumi..
Mit szeretnél rajta ellenőrizni? Hogy hány fokon működik? Vagy, hogy mennyit megy el? Utcai gumik 40-50 fokon elérik a max. tapadást de pályán elmelegszenek ha komoyan meghajtod. Utcán olyan mint bármelyik újfajta gyári gumi. Nem kell vele foglalkoznod. Persze kopogós hidegen ez sem tapad túl jól de biztos, hogy hamarabb bemelegszik.
Nekem tavaj 3000 km alatt 3 garnitúra ment le 95%-ban kakucson, az következő márkák: metzeler racetec, pirelli dragon sc és diablo sc mintás versenygumik (valagy a pirelli bíra egy kicsit jobban) . Most "brigit" szeretnék, előre mediumt hárta medium-ot + hard-ot "állítóklag ezek jobban bíriák mint a pir. v. a metz.)
Meg is vagyok vele nagyon elégedve...
Nekem utcán lakott területen belül (eléggé betartom a sebességhatárokat) ugyan annyira melegszik fel. Langyos-kézmeleg. A semmi közepén finom meleg lesz vagy akár forró is. Az a lényeg a vágot slick használatában, hogy legyél vele tisztában milyen gumi van fent. Minden pillanatban. Pl. Ha reggel elindulsz 10 fokban akkor tök mindegy milyen gumi van fent az első pár km mindenképpen óvatosnak kell lenni de a slickel még tovább vagy akáér az út végéig is. Ez nem azt jelenti, hogy zabszemmel a seggedben közlekedj de kerülni kel a hírtelen dolgokat.
Sima utcai gumi. Neked nem kell félned tőle.. Míg tanulod a motort addig ideális társad ez a gumi.
És a gyári Bridgestone BT016 butított változat milyen kategóriába sorolható? Hol tudom ezt leellenőrizni?
A fő okot leírtam. Nekem meggyőződésem hogy az új mindig jobb mint a használt. magamtól meg csak nem sajnálom a jó dolgokat, főleg ha lehet az életem is múlik rajta. Sarkítás de akár igaz is lehet.
Ha utcán betartod a szabályokat akkor kizárt, hogy a gumi miatt halj meg. (Jó persze 1:100 000-hez benne van de annyi az új gumiba is). Eddig két defektem volt az egyik kanyarban 100-as tempónál utassal! Semmi nem történt. Hátsó durrdefekt csak nagyon hagy tempónál következik be amúgy meg egyszerűen leereszt a gumi. Volt a SBK-ban olyan teszt ahol első defektet kapott a figura a Hringen. Semmi baja nem lett.
A medium hogy melegszik?( egy utcai gumihoz képest)
és mi az oka
Én inkább úgy fogalmaznék hogy egyre nagyobb az a vágyam hogy hazaérjek épségben a feleségemhez, és ha pl egy használt vagy vágott gumi miatt nem tudnék akkor a koporsóban már nem fogom kijavítani a hibámat..
Mondom. Keverék és használatfüggő. Minél keményebb keverék annél többet ez evidens. De ezek nehezebben melegszenek fel utcán. A hard keveékeknek 70-80C körül van az üzemi hőmérsékletük. Utcán ezt csak akkor éred el ha TT tempót mész. Esetleg autópályán 200++. Persze ez alatt is tapad de, hogy mennyire. 600-on szerintem egy jó állapotú (15000Ft-os) vágott medium gumi elmegy 4-5000km. Szigorúna hátsóról beszélünk. Az első elmegy egy szezont is.
Én is ezen gondolkozok ki kéne próbálni, mennyit mennek el szerintetek?
Bejött az élet mi?
Az attól függ milyet veszel. Egy sima D209GP hard keverék életveszélyes tud lenni 20 fok alatt vagy esőben, de pl. a pirelli supercorsa, metzeler racetek elég barátságos utcán is. Én brigi BT002-ő medium-ot raktam fel 3X egymás után (4-5000km) és semmi bajom nem volt vele.