Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én már az sv-be is motult raktam ( legutóbb kb. 4 éve ). Motul sznob vagyok.
Nálam alacsony fordulatnál csörgött-zörgött castrollal. Motul óta nem csörög. Olyan hatalmasnagy különbség nincs az árban sztem.
Azt még hozzátenném, hogy 3 éve meg csak a castrol ment minden más fika.
Én is pontosan ezt raktam legutóbb a ZX-10R-be. Se csöndesebb nem lett a blokk, se finomabb nem lett a váltója.
Manapság divat fikázni a castroll-t. Az 50 000km-es K4 750-em csak R4-et meg R1-et látott és jé semmi baja. A ZX-10R-be is azt raktam vagy 5X és semmi baja. Aztán most beleraktam a Motul 300V-t és? Semmi baja. Csak éppen többe került. Amúgy ez komolyan egy vicc, hogy amióta internetezem azóta olajokról szóló vitákat olvasok minden héten. Semmi haszna az egésznek.
Én ezt tettem bele:

300V 4T Factory Line SAE 15W-50
motul
Már ott pihen a grázsban a polcon....Repsol volt elötte benne, viszont több helyről is ezt hallottam, javasolták, hjogy Castrol, de kíváncsi vagyok a véleményedre!
Szinte betűről betűre ugyan ez a sorrend volt nálam is.Biztos jó ötlet a castrol?
Szia,
ha van rá mód sztem ne Castrol -t tegyél bele.
Én is futóműállítással kezdtem, olaj+olajszűrő csere, injektrotisztítás majd a fékek rendberakásával folytattam, miután megvettem. Valóban kis mozdulatok de Nagyon sokat jelentenek a menetstabilitásban.Jöt a Conti race attack gumi előre hátra, aztán vezérmű lánc, meghajtó lánc + lánckerekek, minimálisan szelephézagot állítottak. Most kerül bele újbol olaj (Castrol power1 4t) olajszűrő. Folyamatban van a légszűrő is.Minden egyes forintot megérdemel, mert én úgy vagyok vele, hosszútávon hálálja ezt meg.
Szép lett.
Gratula
Hi!én pl.KÓKLER szerelőhöz hordtam a vasat és egyszerűen nem akart eltünni a majrécsík se elől se hátul aztán másik szerelő fullra rendberakta(fél pízé) 1körben eltűntek a motor olyan mint 1 új.
egy kis nyáridéző vidi
Fékolajcserét érdemes minden tavasszal elvégezni, 3-4 ezer forint egy jobb minőségű olaj, szóval nem nagy költség, de egy biztos fék akár életet is menthet..Nagyon sokan a motor tuningnál (és itt most nem feltétlen a sportmotorra gondolok) rögtön a power commanderben meg ilyenekben gondolkoznak, pedig a jó fék és a jó futómű a kulcsfontosságú..gyengébb fékkel és futóművel akr életveszélyes is lehet a nagyobb tempó, illetve agy rosszul beállított futómű akár 20-30%-ot is el tud venni a motor letjesítményéből mire az erő eljut az aszfaltra..A fék meg ugye alap, nem mindegy hogy a fal előtt 1 méterre álok meg vagy a falon túl 3 méterre állnék meg
Szia!
Szerintem is meg kellene pucolni a dugattyúkat, esetleg nézd meg hogy páronként egyforma fékbetétek vannak -e benne, valamint olajcsere tényleg nem ártana. ,
Bár Én a téli időszakban még nyomnám így és örülnék, hogy lenne hol megmelegíteni az elfagyott ujjaimat a motorblokkon kívül, úgyhogy becsüld meg a gépet, mert drága manapság a hőenergia! , ,
Hali!

Úgy látom lemaradtál a képről, hát csak neked....megjött és passzol és faca lett.
Igen, lehet az is probléma. Ha nem pumpál vissza a fékkar fékezésnél akkor nem görbe a tárcsád. Nem biztos, h nem fogott a bal féked! Inkább a jobbosod fog mindíg! Ha kell, ha nem. Mert mondjuk nem tudnak a dugók visszamenni rendesen.
Érdemes lenne kitakarítani, mert valószínű, h a fékpor a dugattyúkra rá van sülve. Aztán mehet egy fullos légtelenítés neki, és jó lesz az!
Pontosan!
mint utólag kiderül sikerült a előző tulajdonossal beszélnem(ugyanis nem adott hozzá szervizkönyvet)h fékolaj mikori?erre:-az még gyári 4éves..
sztetek ez lehet a gond?
mint ahogy irtam egy másik fórumban:
sziasztok!
most regeltem itt először, kérdésem lenne, motorozás után megfogtam az első féktárcsákat a bal oldali hideg mig a jobb meleg volt..nos ez sztem nagyon nem normális dolog és ebből józan paraszti ésszel következtetek h nem fogott annyira a bal oldali.hozzá teszem h motorozáskor be puhul a fékem mikor huzamosabb ideig nem fékezek (az első fékem)utánna mintha fell kellene pumpálnom a fékkarral, aztán jó lesz már de kb 100 méter megtétele után a következő fékezésem ugyan olyan shit."vidd el szerelőhöz"...elvittem megnézte h levegős e a rendszer de nem volt az.Ő azt mondta h üt a féktárcsa...hozzáteszem h nem rugdostam nem ütlegeltem a féktárcsát nem estem semmi...sztem nem az lehet a baja, sztetek vki mondjon vmi okosat!
köszi
2009. 09.01.
Nekem mindenfelé hajlott.Igaz saját gyártmány nem gyári.De legalább olcsó volt.És még mindíg jó.Leteszteltem.Majdnem orra estem.
Örülök!
én tudom milyet szoktak gyártani, lényeg a fitting hajlásában van. A jobb amúgy a fent rögtön osztott és két külön szálon levitt fékcső, mivel így a két nyeregre egyforma nyomás keletkezik.
oks, ez jónak tűnik...