Köszi! Én is nyafogásnak szántam! Amúgy meg segíteni akartam minden hasonló típusú motorral rendelkezőnek, a saját tapasztalataimat közkinccsé téve!
A Te nyafogásodat is meg tudom érteni,a szervízzel kapcsolatban Ezeknél a gépeknél már nem lehet hibázni!
Aki az utakon kemény az a kasszánál is legyen kemény ez a szerelőm mottója! Igen ez móka lóvé! sok-sok lóvé , Én már megtapasztaltam! Remélem mindenki megfogja! ezt pozitív értelemben nyafogtam!Kurvák! ,
Szia ropi0509!
Fontos, hogy hidegen is induljon egyből, ne füstöljön se hidegen sem melegen, kormánycsapágy ne lötyögjön (neki kell tolni valami fixnek, és úgy kell próbálni) Az ekeidom és első kerék távolságát mérd le egy nem törött példányon, ezzel a mérettel ellenőrizni tudod, hogy nem volt e valami frontális sérülés a motoron, ami szabad szemmel nem, vagy csak nehezen ellenőrizhető! ,
+Oszi kommentje
Esetleg szemrevételezéssel ellenőrizhető, hogy a segédváz nincs megtekeredve deformálódva olyan módon, hogy a farokidom tengelye a hátsó gumiabroncs középvonalával kell fusson!
Én ennyit tudok, ha valamit rosszul azért kijavíthattok! , , ,
Szia,
na ez az "én megmondtam előre" szöveg elég nyafira sikerült. Én pl. adok a szavadra, és megnéztem a kábeleket és amit láttam az ott volt. Ellenben veled én amondó vagyok hogy ha beteg a masinka el kell vinni szerelőhöz, rá kell locsolni a megfelelő pénzmennyiséget és kész. Amikor az ember gépjárművet vesz bele kell kalkulálni a szervízdíjjakat, meg a megfelelő védőöltözetet is. Uff.
Helló!
Most még ki kell mérnie, a fesszabályzót, és rá kell jönnie, hogy az is jó (vagy nem) ha jó a kábeleket újraszigeteli visszaszereli, és megy a dolgára, míg nem lesz neki péze újra, ha nem jó akkor szerzel neki egyet ebay-ról, beszerel, és mindenki örül, még Te is!
Valamint Dokeszbrokesz46 elgondolkodik miért nem hallgatott rám úgy kb 2-3-4 hónappal ezelőtt, mikor felhívtam a figyelmet egy ehhez hasonló problémára minden típustársamnak, miszerint a fesszabályzó olvasztja a kábeleket, ami tűzveszélyes, meg hasonlók! És tessék ellenőrizni a motorkákon! De hát Én beszélhetek nektek, mert a csillivilli kipufogó meg pályaidom, meg anyámtyúkja kisminkelve fontosabb, mint ezek a dolgok! , Most duzzogok! ,
Nem tud valaki xenon gyújtó trafót szerezni nekem?
Izzómmal nincsen baj,mert kb 5percig ég,aztán elalszik...tuti trafó a szar!
Thunderstorm xenon van benne és 35w-os trafó kéne,ha van valakinek elfekvőben,akkor szóljon!
Szeva Szobabringa!
Szóvl ma sikeresek lettek a mérések...
Váltóárammal V~ 200-as méréshatáron mérve.....alapjáraton 11-12 V-ot mért.....és gázadásra 5000-es fordulaton megvolt a 65 V....
Mértem még ellenálást is ami kereken 1 volt mind3 vezetéken.....
valamint amit Oszi mondott azt is megcsináltam, hogy vázon is rámértem......ekkor egyik vezetéken sem mért semmit....
TEHÁT ÚGY TŰNIK, HOGY JÓ A GENERÁTOROM!
Csá Doki!
Ne szarj be jól csinálod! Méricskélj, és jegyzetelj, a manualban le van írva minden mit kell mérned hibátlan, vagy jólműködő alkatrészek esetén, még a mérési pontok is rajta vannak a kis ábrákon!
A fesszabályzót kiszerelt állapotban kell mérned (asszem itt kell ellenállást méricskélni a csatlakozó megfelelő tüskéin) a kis táblázat alapján (ebben az esetben a multiteszter belső tápellátásának kifogástalannak kell lennie 1,4 volt vagy more ) Nem is vagy olyan gyagya mint ahogy kinézel! Szerintem jó úton haladsz! , ,
oké én ezt megértem...
de egy szakember mégis ck szakember...
persze én könnyen vagyok...mert vater haverja a villamosságis
és akkor meg tudtad állapítani mi a rossz?
Jól írtad Cimbi......ez RÉGEN VOLT!
Ma már nem a régi, öreg szerelők értik a mai technika vívmányait....
És bizony a gépem nem tud menni sehová.....tehát ki kell hívni hozzá valakit, vagy trélin szállítani......már csak egy kiszállási díj pesten 6-7ezer forint......
Ha vidéken lennénk a fejem se fájna, mert ott van egy szaki aki kábelköteggel és motoralkatrészekkel született.....és bármit megcsinál egy zsír új speed gépen, jó áron.....
De most nem vidéken vagyok......pest meg nem óccsóóóó....
DE VIDÉKEN SEM FIZETNÉK A MÉRÉSÉRT.....mert meg lehet csinálni....magadnak....
Nem akarlak elkeseríteni, de régebben egy szaki oda vissza megcsinálta a egy öreg rönó megyám elektronikáját 5000 kemény magyar pénzért. Mért, fúrt, faragott, stb...
A Te nyafogásodat is meg tudom érteni,a szervízzel kapcsolatban
Aki az utakon kemény az a kasszánál is legyen kemény ez a szerelőm mottója!
Fontos, hogy hidegen is induljon egyből, ne füstöljön se hidegen sem melegen, kormánycsapágy ne lötyögjön (neki kell tolni valami fixnek, és úgy kell próbálni) Az ekeidom és első kerék távolságát mérd le egy nem törött példányon, ezzel a mérettel ellenőrizni tudod, hogy nem volt e valami frontális sérülés a motoron, ami szabad szemmel nem, vagy csak nehezen ellenőrizhető!
+Oszi kommentje
Esetleg szemrevételezéssel ellenőrizhető, hogy a segédváz nincs megtekeredve deformálódva olyan módon, hogy a farokidom tengelye a hátsó gumiabroncs középvonalával kell fusson!
Én ennyit tudok, ha valamit rosszul azért kijavíthattok!
na ez az "én megmondtam előre" szöveg elég nyafira sikerült.
Most még ki kell mérnie, a fesszabályzót, és rá kell jönnie, hogy az is jó (vagy nem) ha jó a kábeleket újraszigeteli visszaszereli, és megy a dolgára, míg nem lesz neki péze újra, ha nem jó akkor szerzel neki egyet ebay-ról, beszerel, és mindenki örül, még Te is!
Valamint Dokeszbrokesz46 elgondolkodik miért nem hallgatott rám úgy kb 2-3-4 hónappal ezelőtt, mikor felhívtam a figyelmet egy ehhez hasonló problémára minden típustársamnak, miszerint a fesszabályzó olvasztja a kábeleket, ami tűzveszélyes, meg hasonlók!
Érdekel esetleg valakit?
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Üdv.
Jo
ci
Viper sportdob
K&N sportlegszuro
bukogomba
es meg par aprosag
GSXR-600 SRAD (1996-2000) serulesmentes vaz olasz papirokkal elado joarasitva...(akar palyazasra, tartaleknak)
(bocsi a bena kepekert)
Izzómmal nincsen baj,mert kb 5percig ég,aztán elalszik...tuti trafó a szar!
Thunderstorm xenon van benne és 35w-os trafó kéne,ha van valakinek elfekvőben,akkor szóljon!
Szóvl ma sikeresek lettek a mérések...
Váltóárammal V~ 200-as méréshatáron mérve.....alapjáraton 11-12 V-ot mért.....és gázadásra 5000-es fordulaton megvolt a 65 V....
Mértem még ellenálást is ami kereken 1 volt mind3 vezetéken.....
valamint amit Oszi mondott azt is megcsináltam, hogy vázon is rámértem......ekkor egyik vezetéken sem mért semmit....
TEHÁT ÚGY TŰNIK, HOGY JÓ A GENERÁTOROM!
Majd kérünk képeket...
Remélem nem választok bele a rosszba.
Üdv
Ne szarj be jól csinálod!
A fesszabályzót kiszerelt állapotban kell mérned (asszem itt kell ellenállást méricskélni a csatlakozó megfelelő tüskéin) a kis táblázat alapján (ebben az esetben a multiteszter belső tápellátásának kifogástalannak kell lennie 1,4 volt vagy more
amugy meg jó dolog h vn aki tud segíteni...
de egy szakember mégis ck szakember...
persze én könnyen vagyok...mert vater haverja a villamosságis
és akkor meg tudtad állapítani mi a rossz?
Kössz mindenkinek!
Ma már nem a régi, öreg szerelők értik a mai technika vívmányait....
És bizony a gépem nem tud menni sehová.....tehát ki kell hívni hozzá valakit, vagy trélin szállítani......már csak egy kiszállási díj pesten 6-7ezer forint......
Ha vidéken lennénk a fejem se fájna, mert ott van egy szaki aki kábelköteggel és motoralkatrészekkel született.....és bármit megcsinál egy zsír új speed gépen, jó áron.....
De most nem vidéken vagyok......pest meg nem óccsóóóó....
DE VIDÉKEN SEM FIZETNÉK A MÉRÉSÉRT.....mert meg lehet csinálni....magadnak....
DE KINEK A PAP, KINEK A PAPLAN....