Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia K6600!
Itt a 3x -es pöcsösnek volt ehez hasonló problémája, elvitte szervízbe, kupplungfedél le egy-két csavar meghúz, kupplungfedél vissza és mehetett a menet!Azóta nem volt vele gondja!
Nekem jelenelg 52000 -van a gépben, és eddig nem volt vele semmi bajom, úgyhogy sokat ki kell bírniuk! , Bár azért az esetek 95% -ban kupplunggal váltok!
Szia Joe -Z!
Teljesen jól írtál mindent! (igaz csak 15 hónap volt 2,5hónap leállással az 50k )A többi rendben van, ha van lelked a motorhoz ezek a gsxr -ek hihetetlen mit kibírnak!, ,
Csak arra kell figyelni, hogy ami kopik, azt nem szabad elhanyagolni, mert nincs rosszabb, és drágább egy szövetre futott gumi, vagy egy lenullázott fékbetét miatti firkázásnak (saját tapasztalat )légszűrő (gyári) 12.000 km -enként csere! jól írtad!Tapasztalat szerint ekkorra anyira elmocskosodik, hogy nem éri meg tovább használni! Sportlégszűrőre szerintem nemsokára kapsz jó hozzászólásokat! Szelephézag 24.000 km -enként legyen ellenőrizve! Én a helyedben, ha használt gépet vennék, légszűrőt, gyertyákat, olajat lecserélném, ha a km órában tizenezer kilóméter lenne!
Nem mondták hogy a próbamosást 3 db szabvány kisméretű tömör téglával kellett volna kivitelezni.Tuti lenne hangja elsőre.
Mit mostál benne pénzt?
Lehet, hogy ruhával nem működik!
Szia!
Szerintem csak bejáratós!
Majd 6000 után automatikusan kitiltódik a fordulatszámlimit, és Te is a mosókonyhából!
Szerintem jó a 600 -hoz is, mert ugyanaz a fesztartománya mindkettőnek (valamint a manual is 600/750 címet kapta )
Helló!
Egy tartalék fesszabályzó lesz az ár!
szevasz. Először is a bovdenen probálj meg állítani, alul felül! Szerintem a gixxeren is lesz alul durvaállító csavar. ha ott nincs egy kis hézagod, akkor felül bármekkora hézagot adhatsz a bóvdennek az ugyanugy szar lesz..... Tehát alul felül állitsd be a bovdent.
kopni csak a kopólamella szokott(parafa általában) , a fém lamella deformálódni szokott hő hatására... Ha megégeted a kuplungot akkor fog eldeformálódni a fém tárcsa, és látni lehet majd nyomokban rajta az égés jeleit.
fémlamellák is elszoktak kopni? elég a parafát vagy papír lamellákat cserélni? új kupplung rugokat érdemes e venni?
próbáltam már, de akkor is csúszott kb 12ezeres fordulatnál kezdi el és onnantól kezdve már csak vísít a motor pillanatok alatt leforogja magát és alig megyek vmennyivel:S
szerintem csák állíts a bowdenen
Üdv. Mindenkinek!
Akinek k6-k7-es gsxr-re van cserélt már vki kupplung lamellákat benne, csak kiv lennék mivel az enyémben 21ezerkm van és vmelyik nap magas fordulaton elkezdett csúszni a kupplung:S Fém lamellák is elszoktak kopni? vagy csak a papír vagy parafák (vagy miből is vannak)? remélem páran írnak véleményt a kupplung témához!
No problémóóó....ez manapság velem mindennapos....
Most nézem igen ékes magyarsággal írtam egy-két helyen, nézzétek el 32 órája nem aludtam
GYurci!
A 2005-s az K5 k5 limited más fényezés vágott féktárcsák, Yoshimura végdob. Sorszámozott. Ennyit tud szép gép.
Én azt olvastam h az átlag magyar motoros egy szezon alatt 4-6 ezer km között hajt bele a gépbe kivétel például az olyan félőrültek mint a mi szobacicánk aki 1,5 év alatt ment 50000km-t Jól tudom cicus?
Jól bírja a moci a nyírást is csak betartott szervíz és a hidegen hajtás erősen kerülendő. Bemelegítve szinte mindent kibír.
Fogyasztás 5-10 liter között jobbkézfüggő. Értelemszerűen 5 liter az a túratempó 10 pedig a hring
Gumi jó gumit kell venni de lehet olcsón pályázott gumikhoz hozzájutni olcsóért. a legragadósabb is kibír 4000 km-t hátul. Azaz kb egy szezon egy hátsó gumi de inkább kettő az első kibír 10000km-t simán. Szervíz 6000kilométerenként attól függ mit kell cserélni de nekem eddig a 12ezres volt a legtöbb 30ezer körül. Gumin kívül a fékbetét fogyhat el meg a benzin :) Légszűrőcsere talán 12ezrenként van ebben nem vagyok biztos. Nekem a súlyadó 26ezer egy évre, kötelező 6200 (most váltottam ) a negyedéves.
Bármi van vagy kihagytam írd meg .
Többiek meg ha valamit rosszul írtam javítsatok
Sziasztok remélem leendőbeli márkatársak!Igaz csak nyár elejére tervezem a vételt,de már most szinte egész nap ez jár a fejembe és lenne pár kérdésem.Egy 2005-ös évjáratúra gondoltam.Ez ugye K4-es.Van ennek az évjáratnak egy limited szériája amin azt látom,hogy más a fényezése.Ez a K5-ös?Ez csak a fényezésben különbözik?Egy ilyen motornak mennyi km-ert kell tudni megtennie főbb alkatrész elhasználódása nélkül?Egy 5 éves motorba kb mennyi km van kb?Egy éves költsége kb. mennyire tehető?tudom ez függ sok mindentől,de ha valaki leírná,hogy kb. ennyit mentem ez+ez használódott el +biztosítás,teljesítmény adó,szervíz stb. megköszönném.Most egyenlőre ennyit szerettem volna,ha közelebb leszek a vételhez biztosan fogok még kérdezni.Előre is köszönöm,ha valaki válaszolna.
Szép estét!
Köszi a segítséget szobamotoros!
Hagyjuk a picsába, sz@rt se ér.
Szia,
Semmi gond...árulom, de lehet tavasszal felkerül ha nem kell senkinek...egyébként IRÁNYÁR...
Joci
Boci, csak segíteni akartam, mert már láttam, h régóta árulod.
Szia Oszi...
Köszönöm az információkat..akkor ezek szerint nem Te leszel az emberem...
Üdv.
Joci
Ne vicceljél már. Ennyiért senki nem fogja megvenni. Én nemrégen CBR-hez 2 komplett rendszert vettem karbon dobokkal: egy Termignoni-t, meg egy Arrow-ot 100-ért...
A menetkész az csak annyit takar, hogy elektronikusan rendben van, tehát működik....viszont a WD40 azért nem jó mert alacsony a kenési faktoramplitudója és ezálltal megragad a ép tőle.......
Még befújhatod estleg műhó spray-el és öntsééé még rá kb. 5-6 liter vizet és arra lapátoljál rá még kb 4 merőkanál gipszet és az addig kitart, amég elmegyek hozzátok és a tiétekt is megcsinálom olyanra, mint a mienk egy pár sör legúrítása mellett.....

Mi konkrétan "beleszarunk" már az egészbe.....
Asszonták a bótba a szakemberek hogy menetkész. Akkor mégse az? wd40 nem jó bele szerinted? Abból van még egy fél tubus.