Akkor te is most teszed rá pályidom-ot?Nincsen semmi bajom a k5ös idomokkal...csak gondoltam megkérdezem...figy honnan szerzed az idomokat?gondolom külön szerzed be...
már ki vetem a golyot is szabadon levegözik meg én is a benzin szagban sajna nem az....
gondolok gyertyára még........ most ép mentem egyet meg hajtotam és utána csak kb jjketö hengerel jötem haza :(
értem köszönöm
akkor meg probálok rendelni hozzá vakum membránt.. ha nem akkor meg táp szivatyu.... most is meg ált a városban csak dadogot nem megy mindegyik henger.. de gondolom csak a kevesebb benzintől..... párszor meg szivogatomn stb aztán megint jo kb 5 percig.... vagy csak várok vele....
Érdekes ez a Gixxer. 6000 -es fordulat körül hallom, hogy valami elkezd sipolni. Mi adja ezt a hangot? Üzemanyagszivattyú? Visszajelzés semmi sincs a műszerfalon, tehát nem hiba.
Akkor te is most teszed rá pályidom-ot?Nincsen semmi bajom a k5ös idomokkal...csak gondoltam megkérdezem...figy honnan szerzed az idomokat?gondolom külön szerzed be...
cső....
Meg se próbáld
Amit rá tudsz tenni,az a farokidom meg a tankboorítás..
Én is próbáltam,de nem lehet
Vagyis fel lehet tenni,de...bénán áll,van ahol faragni kéne van ahol meg toldani, a felfogatási pontok fixálása a motorhoz olyan csekély,hogy 200-as tempónál leszakadna azt elhagynád rólla...
Én most azt csinálom,hogy rárakom a farokidomot és pont
Nem olyan csúnyák a k5 pályaidom vonalai
nekem volt korom fekete is,meg fehér is...
De feleslegesen ne vegyél k6 idomot,mert pénzkidobás....
sz.tem
Aztán ahogy gondolod ugy csináld
Nekem injektoros a mocim, ráadásul tele van mindenféle elektronikai kütyüvel. Ha nem kap üzemanyagot, akkor kapásból siránkozik a műszerfalon, hogy mi a gondja. Üzemanyagszivattyű esetleg? Benzinszűrő? Más ötletem nekem sem nagyon van.
Köszi 46the_doctor.
Megfogadom a többiek szavát. Én még nem ültem annyit nagymotoron mint ti. Nem ma kezdtem a kétkerekűek nyúzását, de azt a pár kör simsonozást meg Kinetic Magnum-ozást nem nevezném motorozásnak. Igen, kicsit nyers volt kezdetben a hozzáállás. De csak sikerült összehozni, hogy biza tévedtem. Ez van. Aki még életében nem tévedett, az vesse rám az első követ.
6.-ik fokozatban 5000 körül olyan 90 - 100 között megy. A pontos értéket nem néztem, mert inkább az utat lestem. . Nem akartam perecelést az új motorral. 16 000-nél szabályoz le. Lehet, hogy kicsit többet forog 8k-nál, nem tudom. Az a baj, hogy nem tudom most megnézni, mert nem megyek autópályán. Válság van, fizuig nem mászkálok, csak melóba meg haza.
Azért jegyeztem meg nagyon az 5000-et, mert mikor megvettem, akkor mondták, hogy 5000 fölé ne húzzam neki tartósan a bejáratási idő alatt. Lehet neki egyszer - egyszer odahúzni finoman, de tartósan ne menjek vele fölötte. Aztán 90 - 100 közé álltam be vele autópályán, már ahol lehetett. Volt ahol sietni kellett.
nekem nem megy már szinte csak kb 50 métert..... mindig ...
holnap aszem kérek egy másik pumpát kölcsön.......
és most indit?
gondolok gyertyára még........ most ép mentem egyet meg hajtotam és utána csak kb jjketö hengerel jötem haza :(
Akkor lehet a tank levegőzője is ám! Mert ahogy megy a benzin ki a tankból, úgy vákum lesz benne, ha nem tud levegőzni...
akkor meg probálok rendelni hozzá vakum membránt.. ha nem akkor meg táp szivatyu.... most is meg ált a városban csak dadogot nem megy mindegyik henger.. de gondolom csak a kevesebb benzintől..... párszor meg szivogatomn stb aztán megint jo kb 5 percig.... vagy csak várok vele....
Meg se próbáld
Amit rá tudsz tenni,az a farokidom meg a tankboorítás..
Én is próbáltam,de nem lehet
Vagyis fel lehet tenni,de...bénán áll,van ahol faragni kéne van ahol meg toldani, a felfogatási pontok fixálása a motorhoz olyan csekély,hogy 200-as tempónál leszakadna azt elhagynád rólla...
Én most azt csinálom,hogy rárakom a farokidomot és pont
Nem olyan csúnyák a k5 pályaidom vonalai
nekem volt korom fekete is,meg fehér is...
De feleslegesen ne vegyél k6 idomot,mert pénzkidobás....
sz.tem
Aztán ahogy gondolod ugy csináld
Megfogadom a többiek szavát. Én még nem ültem annyit nagymotoron mint ti. Nem ma kezdtem a kétkerekűek nyúzását, de azt a pár kör simsonozást meg Kinetic Magnum-ozást nem nevezném motorozásnak. Igen, kicsit nyers volt kezdetben a hozzáállás. De csak sikerült összehozni, hogy biza tévedtem. Ez van. Aki még életében nem tévedett, az vesse rám az első követ.
Azért jegyeztem meg nagyon az 5000-et, mert mikor megvettem, akkor mondták, hogy 5000 fölé ne húzzam neki tartósan a bejáratási idő alatt. Lehet neki egyszer - egyszer odahúzni finoman, de tartósan ne menjek vele fölötte. Aztán 90 - 100 közé álltam be vele autópályán, már ahol lehetett. Volt ahol sietni kellett.