Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6.-ban = hatodik osztályos korában
6.-ikban=hatodik sebességi fokozatban?
Ha valakinek szükségét érzi hogy legyen jogvédelemre (közlekedés, munkaügy,stb), keressen meg bátran! Lehetőleg legyetek előrelátóak és még a "baj" előtt beszéljünk!
h.daniel1975@gmail.com
Írj! Felhívlak!
Ez fura... Enyém simán feláll egykerékre még 6.-ikban is 8000-nél. Igaz, ez a fájterkedés nem az én stílusom, eddig kétszer emeltettem el vele az elejét. Nem is kívánom többször.
előrre egy foggal kisebb lánckerék,vagy hátra kettővel nagyobb,másként csak küzdessz vele
Ha az első kereket lejjebb engeded akkor csak nehezíted a helyzeted. Amúgy meg rakj fel hátulra tapadósabb gumit. Ülj hátrébb az ülésen ilyesmi.
Haliho!

Lehet kicsin furán fog hangzani, amit kérdezek: Van egy GSX-R 600 SRAD mocim, és arra lennék kíváncsi, ti hogy szoktátok vele felemeltetni ez első kerekét? Mert ha húzatom, 7 ezerig utána vissza a gáz, majd rárántom, akkor néha egy kicsit felemelkedik, de nem számottevő, olykor pedig megkapar. Vagy kuplunggal kellene? Bár nem akarom szétégetni a kuplungtárcsát. Ja, a kereket is próbáltam már lentebb engedni, de úgy sem. Nem akarom elhinni, hogy egy ekkora moci nem képes hanyatt vágni magát. xD

Ja, gyári kipufi van rajta, annak lehet valamit csinálni, a több decibel érdekében? Vagy lehet, de nem érdemes, vagy nem is lehet.

Köszönettel!
úúú ezt nagyon de nagyon szépen köszönöm
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!:D
Szevasztok!
Nem ár, mivel ezekben már szakvenciális váltó van! De ez csak 2estől felfelé igaz! Vissza mindig kuplunggal, meg 1és2ő között is...
Ha valakit érdekelne GSX-R 600 K8 szerviz könyv
http://rapidshare.com/files/22...
http://rapidshare.com/files/12...

Itt le tudod tölteni a szerviz könyvet amiben megtalálod a beállításokat igaz angolul de szerintem le tudod fordítani,de annyit fejből tudok hogy az első villa rugó előfeszítése az hiszem teljesen kicsavart állapottól befelé 7 fordulat
Sajnos nincs meg hozzá!
Azért kérnélek meg titeket, hogy ha valakinek megvan a K6 600 Gixxer gépkönyve, akkor azt a pár oldalt lécci rakja fel ide kép formájában!
Kérlek segítsetek!
nincs meg a gépkönyved abban le van írva minden
A gyújtást szokták beállítani. De ha gyári a géped ne nyúlj hozzá, csak rontasz a helyzeten. Ha van sportkipuffod, akkor ahhoz hozzá kell lőni a gyújtást..15ezerért a prop-tech-esek át tudják írni a gyári gyújtást..
Nem,hanem beállítani optimálisra...
mit szeretnél tudni róla? Ki akarod iktatni az exup-ot?
ha megfelelően visszaengeded a gázt akkor nem lehet baj. Gyors haladásnál inkább kuplung nélküli váltás ami hasznos és ártalmatlan, lassú haladásnál viszont kuplunggal válts.
Kérlek írjátok le nekem a K6 600-nak a futómű gyári beállítását!
Ha képeket küldtök az sem baj! :D
Köszönöm!
Hí! van vkinek a kipufogo szelepröl tapasztalata beállítási müveletekhez gyakoralata? K6 osra pl. az ülés alatti szervomotorral kapcsolatban
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a kuplung nélküli váltás árt -e a motornak ill. a váltónak vagy nem. Azért kérdezem mert van aki ezt mondja van aki azt.Tud valaki pontos infót adni nekem?! Előre is köszi!
Sziasztok!
Valamelyikőtök el tudná nekem küldeni GSX-R 600 K6-nak a futőmű beállítását?
Legfőképp a gyári értékek érdekelnének!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ha linket tudtok ajánlani az is jó!
Köszönöm!
Ahoj,
ár ment.
Helyes, jól tetted! Örülök, h nem lett bajotok.
nem akartam elrántani inkább fékeztem óvatossan. Már megsatuzni se tudtam mert féktávolságon belül volt. Nő kinnt beszélget az út mellett a tetű kutyája meg kiszalad a motorra aztán lefejelte a kereket. Kormánylengéscsillapító kib@szott sokat számítot utána megállok megnézni a motort nem e lett baja, szerencsére semmi annyi hogy kicsit maszatos lett de azt egyből lemostam egy ismimnél. Viszont a nő szépel elküldött a halál f@szára .... én pedig nemzetközi jelzéssel viszonoztam ....