Majd én segitek
Mondani akartál egy NAGYOT...
Azaz mondtál is....
De azzal számolnod kellette volna,hogy itt megfordulnak olyan emberek is akik motoroznak
170-nél nem kell nagy úthiba, hogy feljöjjön az eleje. Egyszerűen az első rugók lökik fel. Azt értsd meg, hogy ez nem ellened szól. A leggyengébb mocim 100Le volt úgy, hogy nem izgat a téma. Egyszerűen ez a valóság. 2 hónap múlva nevetni fogsz saját magadon.
Vazze ez egy egyszerű 2-ban felkuplungolt egykerék. Gondolom te is látod a különbséget a 170-ik tartó 2-ik fokozat és a 280-ig tartó 6-ik fokozat között. Amúgy meg nyugodtan kísérletezz vele mert úgy sem fog semmi sem történni. 6-ban 80-nál húzz egy nyélgázt aztán figyelj, hogy mi történik. De aztán nehogy a Dunának menj utána.
Ez az egyik, de itt, 2-esben van, ha jól néztem. Majd még keresek. Mobilnettel vagyok, mert kiköttettem a netet innen az Isten hátamögül.
Amúgy kipróbálni azt, hogy mennyire tudja megemelni az elejét azt nem fogom, mert nincs rajta töréscasco. Olyan út sincs, ahol ezt nyugodtan ki lehetne próbálni, max pályán. De időm meg nincs kimenni egyelőre.
De akkor hogy? Szar lehetett az út és megdobta a motor elejét? Szerinted mi lehetett? Akkor vettem a mocit és meg is ijedtem tőle. 170-es tempónál történt ez a dolog. Azóta mégegyszer városban sikerült hasonlót, de akkor 1-esből váltottam 2-esbe és nagyon siettem. Szokni kellett ezt a motort, mert az előző motorjaimat nagyon húznom kellett, hogy menjenek. Azok nem voltak ennyire agresszívak a gázadásra.
Ez így igaz. Ép tegnap küldött át Ogre-Orange nekem egy képet, amin az 6-ja 3-ikban elemeli a kerekét és kérdezte az enyém tud-e ilyet. Mondom nem, mert az enyém nincs leáttételezve, övé meg -1 +2..
Szóval már az is nagy szám ha egy 600-as 3.-ikban elemeli a kerekét..
Nagyon bántó dolgokat tudnék most írni de inkább nem teszem. Elhiszem, hogy azt érzed, hogy feljön az eleje. A 3-as főúton én is kerekeztem 250-él de az leginkább annak volt köszönhető, hogy hullámos volt az út. A testsúly nincs szoros összefüggésben az egykerékkel. Ha felül mögéd egy 120kg-os ember akkor biztos feljön még negyedikben is annyira hátra kerül a súlypont.
De a lényeg. Normál gyári áttétellel sík és jó úton semelyik széria MOTOR nem jön fel 6-ban kerékre. Nem 600-as. Egyik se. Ahhoz min. 300Le kell. Menj és próbáld ki. Amit te érzel az nem egykerék.
Akkor biztosan képzelődtem . Amúgy jútúbon is van pár srác, akik alatt szépen megemelkedik a 600-as gixxer orra. Nem arról van szó, hogy egykeréken megy 2Km-t mint a gósztrájder, de elemeli az aszfaltról. Arról valami vélemény, sokat motorozott társaim?
haho fiuk sos :)
mitöl lehet az hogy a motor néha meg áll ugy néz ki nem sziv néha vákumot a motor a benzin csaphoz mert ha meg szivom akkor jo egy darabig.... azon valahogy lehet javitabni mert azt hiszem az a blok bol jön.......
Szerintem nem kéne ezt tovább firtatnod. Aki valaha ment 600asssal(és itt vannak páran) tudja hogy ez egy faszság. a 150köbcenti.hu-n talán megeszik itt nem
Veled lehet, hogy nem is. De én vagyok 50KG tesókám. Engem könnyen repít ez a gép. Amúgy az M1-esen mentem, amikor kipróbáltam. 150 motorral mentem előtte, ahoz voltam szokva, hogy bőven meghúzhatom a gázkart. Ugyanakkora rántásra szépen elemelte az elejét.
Te valami fura álomvilágban élsz. Vagy 50-es lánckerék van fent hátul. Jobb ha tudod, hogy a legtöbb széria ezres moci már nem áll kerékre 3-ban se. Egy 600-as alapból nem sok mindent csinál 6-ban de, hogy az elejét nem veszi fel az fix. Állítsd át az egyensúlyi szerveidet.
És ismét nagyot nevettünk falusi barátunk fejlődő humorán. . .
Amúgy 6.-ik sebességi fokozatban. Kinek hogy tetszik. 8000-től igencsak megindul a K7-es Gixxer és ott bizony egy nagyobb gázadásnál megemeli szépen az orrocskáját.
Mondani akartál egy NAGYOT...
Azaz mondtál is....
De azzal számolnod kellette volna,hogy itt megfordulnak olyan emberek is akik motoroznak