KÖSZ...De a lényeg az,hogy ne szarakodjon
én tényleg nyüstölöm és meghálálja
A kinézet másodlagos szempont,(nekem).....bár nem hátrány,ha szép egy motor
Mindenkinek a sajátja az egyik legszebb és ez igy van jol...
Én már ugy bele vagyok buzulva,hogy minden nap "szerelgetek" rajta valamit...Igy legalább megismerem mi hogy merre hány méter
Nekem az a lényeg,hogy menjen-menjen ....és persze menjen
hisz az a lényeg
Ezért járattam be óvatosan. Remélem meghálálja. Most van benne 2550KM. Sajnos eddig nem igazán volt időm menni vele. Hétvégente is csak 200 - 300Km-eket tudok menni, időhiányában.
és te ezzel foglalkozol...hogy ki fogad el meg miért
ne csináld már...az enyém ilyen volt lezúzás előtt most meg ilyen utánna p.idommal....
És azt meg pont leszarom,hogy ki fogadja el és ki nem...
Ott már gáz van,ha valaki lenéz,mert nincs épp a legujjabb gixered,vagy akármid esetleg nem ezres,hanem csak 400-as.
A motor legyen érted és ne te a motorért
én nyüstölöm,ütöm vágom...perstze nem a szó szoros értelmében.....
De ne is nézzen ki plázamotornak
Ez van. Bárkivel megeshet. Nagyon be vagyok indulva az új motorom miatt. Ez az eddigi legerősebb, legjobb tömeg - lóerő arányú mocim. És ennek már a megjelenése is olyan, amit "elfogadnak" egy motoros találkozón. A kis 150 cc-s Speed-emet nem igazán nézték semminek. Ahoz képest ez bődületesen erős. 10x annyira erős, mint az előző motorom volt, a tömege meg alig nagyobb. Az 140KG volt, ez meg 161KG. + benya természetesen. (Katalógusadat)
Sztem kicsit megdobott az a szerkezet ami összeköti a felüljárót a pályával. Valami dilettációs sz@rságnak hívják ha jól csalódok. Az a dolog az autókat is megdobja picit.
Két kamion mellett mentem el az M1-esen egy felüljárón. Ott volt az, hogy kövér gáz, hogy elhagyjam a két kamiont de nagyon gyorsan, mert utálom a kamionok mögötti légörvényt. Ahogy odaértem melléjük - a felüljáró tetején - rácsavartam a gázt, majd jött az az érzés. Visszább is engedtem egyből, mert 170-es tempó nekem újdonság volt. 120 - 130-al közlekedtem előtte max.
Én pár hónapja gondoltam 1-et és elindultam egy elhagyatott utra,hogy én most megtanulok kerekezni...
Végsebesség,meg hogy hanyadikban gázra hogy reagál a vas,azzal már nagyjábol tisztában voltam vagyok...
Lényeg lényege,hogy elszálltam,mint a győzelmi zászló,lebontottam a hátulját elszívtam egy cigit nekirugaszkodtam ismét,de már nem 1-be hanem 2.-be..Minimálisat emelkedett hírtelen gázra,azt gyorsult mint barom...
3.ba meg semmit sem csinált csak gyorsult hirtelen gázra.....
Azóta a f....omat se éerdekli a kerózás...
sokba volt ...tanulópénz
Amit te érzel az a teló rugózása vagy mittomén,de hogy nem kerék az fix...
az ut dobta meg... khm :) az ut annyira megdobta? amugy az en K7esem meg alapjaraton feljön kerékre. az okoz nehezseget, h ugy induljak el vele, h lent maradt... fel kell ülnöm a tankra!
Neked valami csuda jó motorod van 6.ban is akkora nyomatéka van mint 1.ben nekem 750k8 van de 6.ban nem emeli az elejét DE veled lehet hogy valami kisebb úthiba miatt érezted úgy hogy emeli de az is csak inkább kikönnyülés.
Biztos igazad van, nem firtatom. Csak szeretnék rájönni a dolgokra a motorommal kapcsolatban. Ennyi. Annyira, mint azon a videón amit bevágtam, nem jött föl az eleje. De akkor tuti, hogy az út dobta meg ennyire nagyon. Inkább lassabban közlekedek arrafelé legközelebb. Még a végén perecelés lesz belőle.
én tényleg nyüstölöm és meghálálja
A kinézet másodlagos szempont,(nekem).....bár nem hátrány,ha szép egy motor
Mindenkinek a sajátja az egyik legszebb és ez igy van jol...
Én már ugy bele vagyok buzulva,hogy minden nap "szerelgetek" rajta valamit...Igy legalább megismerem mi hogy merre hány méter
Nekem az a lényeg,hogy menjen-menjen ....és persze menjen
hisz az a lényeg
ne csináld már...az enyém ilyen volt lezúzás előtt most meg ilyen utánna p.idommal....
És azt meg pont leszarom,hogy ki fogadja el és ki nem...
Ott már gáz van,ha valaki lenéz,mert nincs épp a legujjabb gixered,vagy akármid esetleg nem ezres,hanem csak 400-as.
A motor legyen érted és ne te a motorért
én nyüstölöm,ütöm vágom...perstze nem a szó szoros értelmében.....
De ne is nézzen ki plázamotornak
és végre kiderült,hogy nem is a gixer okozta azt a meglepetést amit említettél
Végsebesség,meg hogy hanyadikban gázra hogy reagál a vas,azzal már nagyjábol tisztában voltam vagyok...
Lényeg lényege,hogy elszálltam,mint a győzelmi zászló,lebontottam a hátulját elszívtam egy cigit nekirugaszkodtam ismét,de már nem 1-be hanem 2.-be..Minimálisat emelkedett hírtelen gázra,azt gyorsult mint barom...
3.ba meg semmit sem csinált csak gyorsult hirtelen gázra.....
Azóta a f....omat se éerdekli a kerózás...
sokba volt ...tanulópénz
Amit te érzel az a teló rugózása vagy mittomén,de hogy nem kerék az fix...