Nem, nem kell azt kiszedni. Kikötöttem az elektronikából és kész. Így nem mozgatja semmi(mert nincs vezérlése), és a rugó pedig folyamatosan nyitva tartja...
Na látod ezért mondtam hogy én nem értek hozzá mert nekem a gyújtástérkép = injektortérkép
De mostmár tudom a külömbséget, thx. Szóval előző írásaimat javítva, injektortérképet állítottak nekem.
Hát nagyon remélem, hogy ennél olcsóbb lesz, mivel nekem tényleg csak egy cső kell, ami összeköti a cuccost, bár ezt kérdezték legelőször az emailben, hogy fix-e az alsó dob!?
Nekem szerelgetniük sem kell, nekem nagy élmény ha én rakhatom fel rá...
Reménykedem, hogy max. 10-12-nél nem kell többet fizetni, mert akkor szívószállal lesz összekötve....az ingyen van a moziban....
Láttam a képeken a cső hajlítását, hát elég érdekes tényleg....nagyon kikönyököl ott az alján....olyan "régimódi" felfogású tervezés....
A gyújtástérkép azt határopzza meg, hogy hengerben a dugó pozíciójához képes mikor robbanjon be az üzemanyag... tudod, vamn előgyújtás, utógyújtás, stb...
Az injektor térkép pedig azt határozza meg, hogy mennyi üzemanyagot injektáljon be.
Érted a különbséget?!
Amit neked rátettek, az egy gyári elektronikát állító kis ketyere, ami 3 tartományban ( alul , középen felül) 5,10 és 05%-ot tud adni és elvenni.
Ha nem akarsz nagyon tüökéletes motort, akkor ezt is elég buzizni.... feltételezem mindenhol adtak +5%-ot.. azt szokták...
Hali! Olvastam hogy jöttök a SRAD talira. Nem érdekelne szállás Harkányba 1700 FT/fő/éj áron? Vendégház. Mi is ott szállunk meg , csak még kéne 3 ember.
Én nem ezt mondtam, durrogás és durrogás közöt is van kóülönbség. A verseny motoroknál nem gond, ha durrog, ugyis minden verseny után szétszedik és összerakják. Ha nagyon durrog, akkor elöbb utobb kiégnek a szelepek pl....
Sajna a sportkipuffót teszel rá, akkor durrogni fog, teljesen eltüntetni szinte lehetettlen, mivel a szelepek összenyitnak, ezzel is növelve a szívó hatást és hát mivel a sportkipuff hirtelen rántja ki, azért kijön vele elégettlen üzemanyag is. ezzel egyenesen viszont az is a baj, hogy a blokkban kevés marad...
Az én magán véleményem, hogy a motort akkor is hangolni kéne, ha nem nyúlsz hozzá...
Akkor mit állítottak? Rá volt dugva a motorra egy kütyü, olyan volt mind egy dj keverő Azt tekergették. Miután kész lett, visszajött alulra az erő, mert amikor felkerült a dob + összekötő, akkor alul harmatgyenge lett..
nem kell privi, leírom én ide is
25 ezer ft volt szereléssel együtt. Lehetneked olcsóbb lesdz valamivel, mivel nekem a középdob fix volt, flexelni kellett, neked meg csak 1 bilincs tartja. Amire figyelj: pontosan add meg hogy hogy szeretnéd a hajtást a csőbe, én sajna szabad kezet adtam és nem lett olyan amilyet akartam. Szóval nekem még1x kell majd mennem hozzájuk.
tutis!
Látom neked is (Jano) cég csinálta az összekötődet a gixerre.... én is pont most email-ezek velük, csak még nem írtak vissza a legutóbbira...
Nekem is hasonló cső kell szerintem a K7-re, mint neked....elküldenéd nekem priv.ü-ben, hogy mennyibe került kb. , mert már nagyon érdekelne csak még nem írtak vissza és jó volna már tudnom, hogy mennyi!?
Köszi!
karolypiros@freemail.hu
to be continued...
(a további képek, videók majd jönnek akir étdekel :) )
Milyen költségű egy ilyen hangolás, amit írsz?
Nálatok van ilyen?
De mostmár tudom a külömbséget, thx. Szóval előző írásaimat javítva, injektortérképet állítottak nekem.
Nekem szerelgetniük sem kell, nekem nagy élmény ha én rakhatom fel rá...
Reménykedem, hogy max. 10-12-nél nem kell többet fizetni, mert akkor szívószállal lesz összekötve....az ingyen van a moziban....
Láttam a képeken a cső hajlítását, hát elég érdekes tényleg....nagyon kikönyököl ott az alján....olyan "régimódi" felfogású tervezés....
A gyújtástérkép azt határopzza meg, hogy hengerben a dugó pozíciójához képes mikor robbanjon be az üzemanyag... tudod, vamn előgyújtás, utógyújtás, stb...
Az injektor térkép pedig azt határozza meg, hogy mennyi üzemanyagot injektáljon be.
Érted a különbséget?!
Amit neked rátettek, az egy gyári elektronikát állító kis ketyere, ami 3 tartományban ( alul , középen felül) 5,10 és 05%-ot tud adni és elvenni.
Ha nem akarsz nagyon tüökéletes motort, akkor ezt is elég buzizni.... feltételezem mindenhol adtak +5%-ot.. azt szokták...
Én nem ezt mondtam, durrogás és durrogás közöt is van kóülönbség. A verseny motoroknál nem gond, ha durrog, ugyis minden verseny után szétszedik és összerakják. Ha nagyon durrog, akkor elöbb utobb kiégnek a szelepek pl....
Sajna a sportkipuffót teszel rá, akkor durrogni fog, teljesen eltüntetni szinte lehetettlen, mivel a szelepek összenyitnak, ezzel is növelve a szívó hatást és hát mivel a sportkipuff hirtelen rántja ki, azért kijön vele elégettlen üzemanyag is. ezzel egyenesen viszont az is a baj, hogy a blokkban kevés marad...
Az én magán véleményem, hogy a motort akkor is hangolni kéne, ha nem nyúlsz hozzá...
Gyújtástérképet?! ggggrrrrrrrrrrrrrrrrr ezt inkább ne terjeszd vagy nagyon átbaxtak!
25 ezer ft volt szereléssel együtt. Lehetneked olcsóbb lesdz valamivel, mivel nekem a középdob fix volt, flexelni kellett, neked meg csak 1 bilincs tartja. Amire figyelj: pontosan add meg hogy hogy szeretnéd a hajtást a csőbe, én sajna szabad kezet adtam és nem lett olyan amilyet akartam. Szóval nekem még1x kell majd mennem hozzájuk.
Látom neked is (Jano) cég csinálta az összekötődet a gixerre.... én is pont most email-ezek velük, csak még nem írtak vissza a legutóbbira...
Nekem is hasonló cső kell szerintem a K7-re, mint neked....elküldenéd nekem priv.ü-ben, hogy mennyibe került kb. , mert már nagyon érdekelne csak még nem írtak vissza és jó volna már tudnom, hogy mennyi!?
Köszi!
karolypiros@freemail.hu