Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát jah én nem értek ehhez a motorhoz 1éve tanulom, hogyan kellen beröffenteni de még nem jöttem rá...:D na majd idővel:) mórickával nem tudom mi a pálya jó pár napja nem durrog hehe
remélem megint sikerül egy kellemes párbeszédet kialakítani az ittlévőkkel nagyon jó dumáltam velük múltkor:D lehet h átviszem ismihez feldobjuk a hengert az esztergapadra aztán felfúrjuk 1000-es re:D tanulom tanulom a motorozást múltkor sikerült már lejtőnek lefelé begurítani a motort fel is röffent de az első kanyarban olyan lassan mentem h lefulladtam hehe
Szia!
Fasza! Akkor van még egy típushiba a kuplungcsavarlazulás hozzánemértő használat esetén!
Amúgy mi a helyzet?Móricka hazajött megszoplatni a szájadat?... Remélem az itt lévő haverjaid kezelésbe vesznek, mert már napok óta komoly dolgokról van szó, és semmi vérlázító..... :)
Fúrasd fel az a 600 -ast ezresre, azt mennyé tanujjá meg motorozni
800km volt a rekordom párszor 500-600áz de általában150-200km-ert megyek mikor motorozok
photoshop.. De a tiédbe mi ez a kevés? Elmondásod szerint 1 nap lenyomsz 1000km-et
de a szerelő egy kb 10perces munkával szinte új kuplungot varázsolt belőle:D
én is azt gondoltam mert kurvára csúszott egy sima elindulás is alig ment vele 5-6 ezertől csúszótt mint állat
enyém 5,8at evett első utján járatós motorral azóta viszont 8-9liter alatt nem megy
Nektek mennyit eszik normális használat közben 100-on? (90 - 140KM/h között, nem egykerekezve) Nekem városban 6.5 Liter, 81-esen Székesfehérvár - Ásvány közt tett távon pedig 4.5Liter. Ez most jó, vagy rossz?
Igen? Azt hittem elkoptak a lamellák...
Béla a képeidnél az a 30ezer km az vicc vagy tényleg annyi van most a tiedében?
Ne is mondd, volt fent Dunlop Qualifier... 3000km...
Viszont a gázbowden nem kopik mind a két szélén, mint a 600-asoknál...
jó lett a kuplungom levette a szerelő a deknit állított egy kicsit az egyik csavaron és olyan mintha új lenne:D
Jaa!
Ezresnél ezek a tipushibák fokozottan jelentkeznek, megtoldva egy kis lánckerék, és fékbetétproblémával!
Meg az üzemanyagot! :)
Jah, az az enyémnek is a hibája...
Szia!
Még van egy komoly tipushibája kurva gyorsan eszi a gumikat! :)
Szia rossika!
Nagyon jó a k7600 csak a pénzen kívül, az éveid számához is gyűjts egy kicsit, meg legyen valami köztes motorod, mert ezek nagyon könnyen törnek!
Jól tudod az EXCV a kipuszelepvezérlés...
Helló!
A K6 -nál Én valami EXCVA problémát hallottam ridegtartásnál a bowdenen megjelenő vakrozsda nehezíti a mozgását( ez a kütyü asszem a kipufogószelepet szabályzó elektromotor)fent van a seggednél a jobb oldali faridom alatt) és ez okozhat gebaszt!
nekem van egy eladó k7-em széria 14500km-el ha érdekelj írj aztán megdumáljuk kék-fekete, csak utcán használva
Nem a K6-nál szériahiba a másodlagos injektormotor probléma?
Faszaaa, akkor váltok másikra... Köcce...
Igen, erre céloztam. Külső különbséget nem igazán fedeztem fel. Állítólag újra gondolták kicsit a kuplungot, az elektronikán módosítottak még még pár apró módosítást végeztek a motoron. Minden motor egy kicsit fejlődött az elődjéhez képest.

Egy ismerősöm egy K5-re panaszkodott. Ott is a kuplungot hozta fel hibának.
látni nem láttál de amúgy k6-k7 széria között van pár külömbség, ami k6-ba kijött pl anyaghiba stb az k7-re javították.
Én amúgy csak akkor vennék most k7-et ha jó árba van. Nemsokára megjelenik a K10-es széria így már a k8-k9-esek is jóárasítva lesznek.

itt az én leírásom a K8-ról
Pár matricázás beli különbségen kívül semmi külső eltérést nem láttam.