Igen elég köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek. Most már akkor úgy néz ki, hogy k6 vagy k7-es szériára gyűjtök, k7-es ről ennyi jót hallani jó dolog, és ha itt azt mondjátok, hogy a k6-os és a k7-es ugyanaz akkor nó problémó. Köszönöm
A K7-em az alatt a 2000 akárhány KM alatt amit megtettem vele, nem rosszalkodott. A váltó és a kuplung nagyon jó. A felfüggesztés tökéletes szerintem. Az elektronikára nem tudok panaszt mondani. Egyetlen dolog ami engem néha picit zavar, az a távolsági fényszóró kapcsolójának túl könnyű működése. Túl könnyen lehet átbillenteni a kapcsolót. Formája és helyzete is olyan, hogy indexelésnél (mivel kicsi a kezem) a városban néha rányomok.
Hangját szépnek tartom és kellően erősnek. Nem túl erős és nem is lepkefing. Amolyan arany középút. Sportosan hangos, mégsem fülsértő. Kipufogó szerintem gyönyörű lett. Kicsit a Honda Hornet-jére hajaz, de ez még talán szebb is.
Gumik nagyon jók, bár sokat kellett nyúzni, hogy ne csússzon, mert az első 700 - 800Km-en nekem a kanyarokban bizonytalan volt. Ez mondjuk lehetett azért is, mert a szerviz szerint kicsi volt a nyomás a gumikban. Nabumm... Így érthető.
Szélvédelem tökéletes.
Visszapillangótükrök tökéletesek. Nem rezegnek, még komolyabb sebességnél is jól lehet látni ki van mögöttünk.
A kényelem:
Az ülés megfelelően nagy, megfelelően kemény és puha egyszerre. A lábtartók helyzete változtatható, mint általában a motorokon. A váltó könnyen jár, nem kell erőlködni. A kuplung kar picit nehezebben húzható be mint a Keeway Speed-en, de ez nem 150köbcenti ugyebár.
Egyetlen hátránynak talán a gyengécske hátsóféket tudnám felhozni. Szerintem gyenge... Tehettek volna rá egy kicsit nagyobb féktárcsát.
Városban kicsit izzadós a drága, ami azt jelenti, hogy egy nyári napon bizony 100 - 109 fok körül mozog a vízhőmérséklet az araszolgatásnál. Viszont, ha alacsony fordulaton tartjuk, akkor az egyenletes haladásnál visszaesik ~ 90 fokra.
Az első fék viszont tökéletes.
Tisztítás:
Viszonylag könnyű, bár a légszűrő tisztítása némi szerelésbeni jártasságot követel.
Az ereje egész jó. 6000-től kezd el húzni. Városban nem célszerű az egyesben megrángatni, mert még 60 - 70-es tempónál is iszonyatosakat tud rajzolni az útra, ami a méregdrága Battax gumival nem biztos, hogy jó - vagy inkább olcsó - mulatság.
Azért karcol az hidd el mi karosszéria javítással foglalkozunk, és mi is szoktuk használni polírozás ELŐTT! Hidd el karcol legalább olyan mint a durva 3m-es polír paszta! Úgyhogy csak óvatosan a ciffel!
Szevasztok véleményeket, jó és rossz tapasztalatokat, tanácsokat, Különbségeket szeretnék kérni k6,k7,k8-as típusokról. Azt tudom, hogy a k6-os széria király, de a k7-ről már nem ilyen jó a vélemény állítólag én nem tudom. A k8 szintén jó. Itt lévő gsxr tulajdonosokat, akik már próbálták ezeket a típusokat vagy akik értenek hozzá azok véleményét várom. Melyik a jobb és miért. A k8-nál a kapcsolható módok milyenek hogyan viselkednek gyorsan felmondja az elektronika a szolgálatot? Megéri a "biztonságos" k8-as szériát elfelejteni k6-os, vagy k7-es ért? Minden érdekel ezekkel a motorokkal kapcsolatban. Előre is kösz.
ö bizti jo azt még nem probáltam nekem ez vált be mert ocso és jo van sok bogár oldom is ithon meg kb 40 50 féle vegyszerem de ez ugy tünik jo a ciftöl félnék nehogy karcoljon
hallo én kb 6 éve auto kozmetikát is csinálok
a legolcsóbb megoldás hogy veszel ultra mosogato port ! és azt be kevered egy vödörben és feloldva aval puha szivacs puha kefével lemosod a bogarakat.. az nagyon szépen leviszi és olcso ha utána nem öntöd ki hanem el rakod... csak utána jol öblítsd és mosd le ne száradjon rá
Hangját szépnek tartom és kellően erősnek. Nem túl erős és nem is lepkefing. Amolyan arany középút. Sportosan hangos, mégsem fülsértő. Kipufogó szerintem gyönyörű lett. Kicsit a Honda Hornet-jére hajaz, de ez még talán szebb is.
Gumik nagyon jók, bár sokat kellett nyúzni, hogy ne csússzon, mert az első 700 - 800Km-en nekem a kanyarokban bizonytalan volt. Ez mondjuk lehetett azért is, mert a szerviz szerint kicsi volt a nyomás a gumikban. Nabumm... Így érthető.
Szélvédelem tökéletes.
Visszapillangótükrök tökéletesek. Nem rezegnek, még komolyabb sebességnél is jól lehet látni ki van mögöttünk.
A kényelem:
Az ülés megfelelően nagy, megfelelően kemény és puha egyszerre. A lábtartók helyzete változtatható, mint általában a motorokon. A váltó könnyen jár, nem kell erőlködni. A kuplung kar picit nehezebben húzható be mint a Keeway Speed-en, de ez nem 150köbcenti ugyebár.
Egyetlen hátránynak talán a gyengécske hátsóféket tudnám felhozni. Szerintem gyenge... Tehettek volna rá egy kicsit nagyobb féktárcsát.
Városban kicsit izzadós a drága, ami azt jelenti, hogy egy nyári napon bizony 100 - 109 fok körül mozog a vízhőmérséklet az araszolgatásnál. Viszont, ha alacsony fordulaton tartjuk, akkor az egyenletes haladásnál visszaesik ~ 90 fokra.
Az első fék viszont tökéletes.
Tisztítás:
Viszonylag könnyű, bár a légszűrő tisztítása némi szerelésbeni jártasságot követel.
Az ereje egész jó. 6000-től kezd el húzni. Városban nem célszerű az egyesben megrángatni, mert még 60 - 70-es tempónál is iszonyatosakat tud rajzolni az útra, ami a méregdrága Battax gumival nem biztos, hogy jó - vagy inkább olcsó - mulatság.
Ennyi vélemény elég lesz? :)
Más nem jut eszembe.
K7 nagyon jó, nekem eddig semmi gondom nem volt vele, csak a kötelező szervíz, gumik és üzemanyag!
csá!
második kép: K8-K9
mindkét széria jó, bármelyiket választod nem lesz vele gond. K8-nál még sose hallottam hogy felmondta az elektronika a szolgálatot, sőt k6-k7-nél se.
a legolcsóbb megoldás hogy veszel ultra mosogato port ! és azt be kevered egy vödörben és feloldva aval puha szivacs puha kefével lemosod a bogarakat.. az nagyon szépen leviszi és olcso ha utána nem öntöd ki hanem el rakod... csak utána jol öblítsd és mosd le ne száradjon rá
A légszűrő élettartama korlátlan lehet szakszerű használat esetén!
A K1, K2, K3-as motorokba gyakran leég a generátor?