Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az első sc1 a hátsó sc2 ezt így szokták tenni ha pályáznak mert az első tovább bírja és oda adom annyiért mint az előzőt lealkudtad
Sc 2 mind a 2?
tutis már látom megelőzött
Képet tudsz felrakni róluk ? Mert azóta voltam kint motorozni kétszer , de az első guma max még egyet bír . Minta az már nincs rajta.
Hali Darage !
Megint van supercorsa pro gumim párban
Sajnos nem tudok menni. Pedig mennék szívesen.
Talán jövőhét végén.
idő: ráadott gyújtásnál kiválasztod az időmutatást. ADJ gomb hosszan nyomva, elkezd villogni az óra, set gombbal állítod. Perce átlépsz az ADJ gombbal, set gombbal állítod. ADJ gombbal kilépsz az óraállításból.
Villanófény: Leveszed a gyújtást, nyomvatartod ha jól tudom az ADJ gombot és ráadod a gyújtást. először be tudod állítani a villódzást, utána a set gombbal továbblépve be tudod állítani az ADJ gombbal a fordulatot. (remélem nem cseréltem fel a gombokat)
Csövi darage. Péntek kakucs esetleg ? vagy valaki más aki szándékozik kimenni ?
Köszi !
milyen volt a kakucsi nap ? leakartam menni csak délutánra tudtak eredetiség vizsgára beírni. Így ilyen papírok után való szaladgálos napom volt. Holnap pedig okmány iroda mert eredetiség vizsga nélkül nem tudtam menni az iroda pedig 12kor zárt be.
Bááázd tuning most látom mid van GRATULA,vigyázz rá!
számlálókat meg a pontos időt beállítani. Meg arra akartam rá jönni hogy a ledet hogy kell fordulathoz állítani
csak vigyáz a rendörökre mert nem csipik ha világitás nélkül mész a városba ..
én csak az u ban szoktam már lekapcsolni.. meg ja tudod az inditás ...
akkor feszabájzo lehet de az kibaszotul drága azt halotam :(
Na igen.... télen valszeg le is cserélem . A maradék szezonban pedig odafigyelek a világításra.
Hmmm...akkor valamiért nem tölti rendesen vagyis eléggé a fesszab az aksit.
Az enyémben új aksi van és mégis ezt csinálja , és a töltésem nekem is ugyan azokat az értékeket mutatja . Most a világítást csak lakot területen kívül használom , és indításkor világítást nem használva indítózom . Így OK.
Igen, ez tipikus aksihiba. Hogy nem tekeri, meg nem tölti a motor, de aksitöltőn fel bírod tölteni. Aztán kibír pár indítást és megnyekken...
Van pár eladó motyóm:

Gsxr SRAD 600-750 tank-alapozva, fényezés nélkül. (15.000,-)
Alsó villahíd, csapágyakkal (3000,-)
Első sárvédő-gyári-javított-fekete (8000,-)

Illetve törött cuccok (teleszkópok, felni-gumival, féktárcsák, féknyergek) Biztosító nem látta őket még. Minimum 200at fizet rá, 25000ért eladó.

GSXR 1000 K3-K4hez: utángyártott felsővillahíd (CNC) 14.000,-

20/574-0-887
na ijet haza jötem nem indult most meg teker mind a bolond ááá holnap regel késöb megyek dolgozni aztán elugrok egy bontoba adjanak kölcsön egy aksit szerintem... probára
Mit akarsz állítani ?
ha rá jövök elmondom persze nem ingyé
én egy éve próbálom azt nekem se sikerül
de már nem érdekel
hát az a gond hogy cseréltem de ugyanezt csinálta csak az a gondom hogy akivel cseréltem most vete és nem jár vele szoval nem tudja hogy jo e az övé is
de az a furi hogy ha lemeröl hiába megyek hiába tölti magát semi de ha töltöre rakom egy böl jo ... kiakaszt
Én is avval kezdeném! Nincs valalki akivel tudnál cserélni pár napig aksit?
Supercorsa a legjobb, meg a Bridgestone Bt002, meg a Dunlop 209. Kopik, de tapad.