orosz kedden nem jössz le Eringre ? én is csak néző leszek nyugi
Kell szerválnom vmi tapadós gumit mert ez a michelin .... 2ikban 5-6ezres fordulaton riszálja a seggét
lentről jön valahonnan ahol az olajszűrő van!Már levettem az idomokat róla hogy lássam ráfújtam 2 doboz féktisztítót hogy tiszta legyen és lássam mi ujság de ahol olyan volt be is kentem és mégis szivat!
ja az idegeségröl meg annyit én ép szét akartam verni kitakaritotam a szüröket és beleszakadtak a tankba a csavarok szo nélkül viszaforditotam a tankot és ömlöt a benzin .... most másik csavarok tömitö stb talán jo lesz de én is kivagyok
már én sem használom bár szerintem nem az volt a baj!A relé csinált olyat nálam,hogy mint ha nem kapott volna rendesen áramot és csak recsegett tán ez a jó szó rá!
Az olaj meg már nem tudom honnan folyik!Nem a szűrőtől és nem a csövektől!tán a blokk összetételtől de ott is bekentem már loctite tömítővel és mégis!
Kezd elegem lenni belőlle
én nem használom a piros gombot .. kulcsal álitom le stb szoval az ki zárva a kuplunk meg azért nem lehet mert a táp szivatyu megy nélküle ... csak az önidito nem .....
elég sok minden lehet sajnos!én épp azt mozgattam mikor jó lett!
de nincs összefüggés mert kihajtott sztenderrel is kell mennie a pumpának meg az önindítónak is!
legfőképp a kuplungkar kapcsoló lehet vagy a piros gomb vagy bal hátul az idom alatt vannak a relék amire rámegy az aksi plussza és onnan megy tovább és a mellette lévő két egyforma kis relé!Na nekem a nagy ragad meg vagy nem tudom mit csinált de magától megjavult...
orosz kedden nem jössz le Eringre ? én is csak néző leszek nyugi
Kell szerválnom vmi tapadós gumit mert ez a michelin .... 2ikban 5-6ezres fordulaton riszálja a seggét
ma kipróbáltam egy kawa 636-ot...
hááát inkább nem jellemzem
gixertől biztos van jobb vas,(mások szerint...szerintem nincs , nekem kell más
Ma haza került a motorom. szóval msot már én is GSX-R tulaj lettem
Az olaj meg már nem tudom honnan folyik!Nem a szűrőtől és nem a csövektől!tán a blokk összetételtől de ott is bekentem már loctite tömítővel és mégis!
Kezd elegem lenni belőlle
de nincs összefüggés mert kihajtott sztenderrel is kell mennie a pumpának meg az önindítónak is!
legfőképp a kuplungkar kapcsoló lehet vagy a piros gomb vagy bal hátul az idom alatt vannak a relék amire rámegy az aksi plussza és onnan megy tovább és a mellette lévő két egyforma kis relé!Na nekem a nagy ragad meg vagy nem tudom mit csinált de magától megjavult...
érzed már....?