Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már egész jók a kínai tárcsák, bár kicsivel többért lehet venni profibbat is...
Pl:
Kínai Ebay-es...kb 52e + ÁFA(27%)+VÁM(3%)+itthoni posta(1500)= kb 69e
Profi minőségű(csak előre a pár) kb 77e+posta az angoloktól...
http://www.blackshadow-uk.co.u...
Köszönöm!
Helyi Suzuki.
Viszont! A hengerfej levétele nélkül nem tudod kivenni csak az 1ik vezetőkeretet! Ami amúgy sem szokott nagyon kopni.
Sztem elég csak láncot és feszítőt cserélni(bár azt sem fontos, csak a rugót a belsejében, amennyiben nincs elkopva a fűrészfogas rúd). Meg persze szelephézag.
Esetleg erről valakinek vélemény? Előre kéne nekem két féktárcsa .... Vagy a féktárcsába szegecset nem lehet venni valahol?
http://www.ebay.com/itm/Stainl...|Make%3ASuzuki|Model%3AGSXR600&hash=
item4d0db3b874&vxp=mtr
Értem. Akkor marad a helyi suzuki. Köszönöm a gyors választ!
A blokk alkatrészek nem kifejezetten aftermarket dolog.
Max a láncot tudod és a hézagoló lapkát venni mondjuk a pinkmotorsnál.

Amcsiból is lehet.De postaköltség és itteni áfa megfizetése után lehet drágább lesz.
Én kérnék árat egy kereskedésből meg számolnék ezzel és utána mérleget vonva döntenék.
de neten gondoltam
Mondjuk suzukinál?
Okés köszi a lapkákra én is gondoltam . És honnan tudnám ezeket beszerezni? Esetleg tudsz valamilyen oldalt?
Két feszítő ív,maga a feszítő,lánc és a lapkákat is meg kéne nézni hogy a szelephézag jó e ha már matatsz.
Sziasztok! Tudtok nekem segíteni, hogy k2 es 600 gixxernél vezérlésnél mit kell cserélni? Lánc.. és egy feszítő van vagy kettő? annyira nem vagyok képben. Előre is köszi
Nincs.
Az igazság hogy az idomok le,első műszerfaltartó ,felső villahíd,lámpák és egy segédváz fel és tökbe így néz ki mint az enyém.
Nem sokat szaroztak a nakeddé alakítással.
Kár hogy nem csak az ECU programot,a vezérmű tengelyeket is átalakították.
muta a tervet......mert azzal a naaaaaagy okos fejeddel már biztos töltöttél le képet......valahunnen
Lenne tervem hogy lehet szípen megoldani.

Törpölnék egy törött daytonán lenne benne plusz 20 paci...............csak olyan fosatós helyen hogy meg se keresném félelmemben.
oszt idom le,ha legyen pucéros
Vagy faló vazze.
Esetleg hintaló.
Maraggy a suzukinál............max egy k5ezersárgafeketeoszistile.
mert NAKED való
Errősen kétlem.............nem való néked.

Haynes könyv nem írja.
Nem tettem rá,nem lett gond,wartburgra rászóok hogy ne eressze és nem teszi.Szófogadó.
azért montam hogy nem kell vastagon,és véknyan megkenem és nem türemkedik sehova gyüjtögessél,hát ha veszek én is egyszer egy ijen jó fajta Wartburgot
Olyan szépen kitüremkedig hogy csak na,mindkét oldalon,kívül leszedtem de mikor félévmulva az olajnivópálcára volt tekeredve egy kis hajszálvékony 20 centis darab beparáztam pöttyet.
És a sima tömítés paszta nélkül ilyen dekliken simán megfogta.Gyári nyomatékkal,nem kell paszta.
Most társalgok egy félhülye ángliussal 1-2 font+posta a deklitömítés.
Talán pár darabot betárazok itthonra.
Gyűjtögető tipus vagyok.
Én általában gyári tömítést használok mindenhol.
Az alá is kell paszta az illesztésekhez.
Jah, pasztából is Suzukit használok...
nem is kell azt ugy kenni mint a vajat tömités alá sem árt.......kivéve hengerfej
A paszta tud gondot okozni ahol papir tomites van oda nem raknam.
szerintem simán ha teszel hozzá tömitő rahasztót
Igen, a régi vasaknál jó volt a műszaki razlap is... Lehet ennél is ellátná a feladatát... Nem tudom